Luullaankohan meitä lestadiolaisiksi, kun meillä 4 lasta
..pienillä ikäeroilla ja itsekin ollaan vasta vähän yli kolmekymppisiä? Ja lapsetkin ovat vielä pieniä (7v, 6 v, 4 v ja 2 v). Tuli vain mieleen, että ollaankohan me jotenkin omituisia tuntemattomien mielestä.
Kommentit (7)
Heh meitä luultiin heti kun neljäs oli tulossa :D Voi voi. Nyt lapsia 8 eikä enää luulla vaan luullaan tietävänsä ;)
Meitä luullaan kun ollaan alle 30 molemmat ja meillä on 3 lasta ja omakotitalo (on kuulemma suvun maksama) vaikka ihan itse velkamme maksellaan :)
Meitä on kuusi :D Isosiskot 20v, 18v, minä 17v, ja pikkusisarukset 16v, 15v ja 13v. Uskiksia ei olla, porukat eivät ole olleet missään vaiheessa uskossa, eikä vanhimpia sisaruksia olla edes kastettu, eikä ne kuulu kirkkoon. Ja kummatkin vanhemmat töissä, omilla rahoilla ostettu omakotitalo.
Ehdin vasta nyt lukemaan vastaukset. Onko neljä lasta tosiaan niin paljon ja ihmeellistä? Ap
Meitä luultiin :) Lapsia oli neljä kun olin 25v :) onhan niitä kyllä edelleenkin neljä :D
KYllä todennäköisesti luullaan. Ihmiset kun ovat aina niin hyvin tietävinään toisten asiat:)