Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naamalla väliä jos kroppa on

Vierailija
17.10.2014 |

Pantava.. näinkö se tosiaan menee?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsovathan ne naisetkin miehen kroppaa... sama minkälainen mörökölli siellä on kepin päässä   

miehillekin naisen kroppa (se paljon puhuttu kokonaisuus) on tärkein seksuaalinen viestin tuoja, ei yksityiskohdat kuten silmämeikki, korvikset, vyö, kengät, silmät, ....  

naiset yrittää kaunistautua yksityskohtia hiomalla mutta läskikroppa unohtuu... ihan kuin vetäis sialle huulipunaa! Ei se vittu auta :) 

Vierailija
2/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. on sullaki kysymykset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus kato katsojan silmissä edellee.

Vierailija
4/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai nyt on! Itekkin tiedän ette mikään kaunotar ole. Niin vaan 10 kiloa keveämpänä tulee miehiltä huomiota. Luulin, että miehet on kauneuden perään :/ Ja en pahastu huomiosta. Yllättää vaan joka kerta.

Vierailija
5/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naamalla väliä tuossa tilanteessa, ellei nyt ihan susiruma ole. Ja toki jos vaihtoehtoina hyvä kroppa ja kaunis naama tai hyvä kroppa ja ei niin kaunis naama, niin ensimmäinen tulisi valituksi.

Vierailija
6/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 12:34"]

Pantava.. näinkö se tosiaan menee?

[/quote]

hyvä kroppa on kaikista seksikkäin.  

rintojen koolla ei väliä kunhan ei läskiä.    

hyvä kroppa on vaan todella seksikästä ja ihanan pantavaa... naama voi olla keskiverto ja silti on loistavaa seksiä.  kunhan ei ole joku silikonihuuli tai nistin näköinen tai sairas.   

mulla oli kerran ulkomailla nainen, jolla oli huulihalkio, mutta mieletön kroppa. naitiin 3 kertaa yössä ja oli tosi hyvä.  

t. mies 40 

Vierailija
7/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää muutenkaan miettiä mitä miehet ajattelee. Onko sillä mtn merkitystä...?

Vierailija
8/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:10"]

Miksi pitää muutenkaan miettiä mitä miehet ajattelee. Onko sillä mtn merkitystä...?

[/quote]

Sanos muuta, naisten ei pitäisi ajatella niin paljon sitä, mitä miehet heistä ajattelevat. Elämä on aivan liian lyhyt sen murehtimiseen, sattuisiko kelpaamaan jollekin miehelle. 

Vierailija
9/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kasvonpiirteet jotka miehilä on ns. miehekkäitä ja tekee miehestä "renttumaisen", esim. jok särö, samat piirteet naisella rumuutta? Ei minusta, minusta sellaiset kasvot on kauniit joissa näkyy jokin särö. tuo sillee charmikkuutta ja mielenkiintoa ihmiseen.

Vierailija
10/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:35"]

Ne kasvonpiirteet jotka miehilä on ns. miehekkäitä ja tekee miehestä "renttumaisen", esim. jok särö, samat piirteet naisella rumuutta? Ei minusta, minusta sellaiset kasvot on kauniit joissa näkyy jokin särö. tuo sillee charmikkuutta ja mielenkiintoa ihmiseen.

[/quote]

Onneksi mun mies ajattelee samalla tavalla, olisin muuten jäänyt vanhana piikana rannalle ruikuttamaan.

Vierailija
11/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:35"]

[/quote]

Onneksi mun mies ajattelee samalla tavalla, olisin muuten jäänyt vanhana piikana rannalle ruikuttamaan.

[/quote]Mitähän rannalla ruikuttamista siinä on? Itse huutaisin riemusta.

Vierailija
12/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sillä nyt vähän väliä onko naama norsun vitulla vai ei

Vierailija
13/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen sitä mieltä,että kauniit kasvot paljon tärkeämpi asia kuin "pantava" kroppa.

Vierailija
14/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamalla ei ole väliä, jos kroppa on kymppi. Kyseessä on silloin ns. "butterface", tulee siitä, että nähdään hyväkroppainen nainen takaapäin, osoitetaan kaverille, nainen kääntyy ja paljastaa ruman naamansa, jolloin kaveri huudahtaa "but her face!".

Butterfacea pannaan vain takaapäin tai pussi päässä. Ei myöskään esitellä kavereille tai äidille, koska butterface ei ole vaimo- tai tyttöystävämatskua. Sängynlämmikkeenä kyllä mitä parhainta laatua.

T: Mies 35

Vierailija
15/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 13:56"]

Naamalla ei ole väliä, jos kroppa on kymppi. Kyseessä on silloin ns. "butterface", tulee siitä, että nähdään hyväkroppainen nainen takaapäin, osoitetaan kaverille, nainen kääntyy ja paljastaa ruman naamansa, jolloin kaveri huudahtaa "but her face!".

Butterfacea pannaan vain takaapäin tai pussi päässä. Ei myöskään esitellä kavereille tai äidille, koska butterface ei ole vaimo- tai tyttöystävämatskua. Sängynlämmikkeenä kyllä mitä parhainta laatua.

T: Mies 35

[/quote] Sairaita ihmisiä. Ei moraalia? Miten te voitte kiusata ihmisiä tuollalailla? Sieluton paskakasa olet. Ja en kyllä usko että tuollasilla paskakasoilla on itsellään kovinkaan upea naama. Eli tuskin tuutte saamaan ketään. 

Kuka tuollaisia haluaiskaan jotka arvostelee ohikulkevia naisia isoon ääneen. Etkö olekkin tehnyt tätä? Sunlaisten takia maailma on paska. Tervemenoa helvettiin.

Vierailija
16/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kasvojen sivuprofiili on kauhea?!

Vierailija
17/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin siinä uskossa, että miehille kroppa on paljon tärkeämpi kuin naama. Sen verran karmaisevia ilmestyksiä kommentoidaan hoteiksi ja pantaviksi. Itse taas naisena paljon mieluummin olisin kasvoiltani upea vaikka kroppa olisikin ylipainoinen ja ''ei-pantava''.

Vierailija
18/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän oli tutkimus jossain maailmalla, missä miehille näytettiin kuvaa missä oli kauniin naisen kasvot lihavassa vartalossa, ja sitten upeassa kropassa helvetin ruma nainen. 90% miehistä valitsi sen laihan ja ruman. Luin tästä vuosia sitten.Repikää siitä.

Vierailija
19/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin että netissä kroppa on tärkeempi ja oikeessa elämässä kasvot.

Vierailija
20/21 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia iltiksen laihdutusjutuissa naiset kommentoi hyvin ikävästi aina että paljon paremman ja nuoremman näköinen oli naamasta ennen laihdutusta, että ei olisi kannattanut kun naamasta meni rumemman näköiseksi.Miehet taas kommentoivat että tosi hottis laihdutuksen jälkeen....

Itse olen sitä mieltä että ennemmin hoikka ja naamasta rupsahtanut kuin pullukka tai lihava kropasta ja naamasta pinkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme