Lue keskustelun säännöt.
eikös joissakin maissa ns. hallitsija ole joutunut jossain vaiheessa ns. pää pölkylle?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Imelda markosin kengät. Juu ei ole oikein kirjoitettu mutta pieni pointti tässäkin. Ei haitannut naista miehensä teot kunhan sai niitä ihguja kenkiään.
Suomessa tuo sale on onnistunut saamaan jotenkin puoluerajat ylittävän jep, jep imagon. Ei muuten ole läheskään niin puhtoinen jäbä mitä julkisuus antaa kertoa. Enkä sano kateuttani. Mä olen nähnyt painajaisen jossa olin joutunut suomen presidentiksi.
Siinä unessa vaadittiin kokoajan jotain. Osallistu, sano mielipide, vastaan, puolesta. kaikkea niin että aargh! Omasta vastustuksesta huolimatta saattaisin olla oikein hyvä presidentti. Valtaa en tarvisi käytännössä ollenkaan. Hyvistä suhteista naapurimaihin huolehtisin niin että mitään hätää ei ainakaan olisi.
Iso miinus ois ainakin homman julkisuus. Anonyymiä pressaa ei sallita.
En tiedä sitäkään kumpi on parempi? Antaa massojen valita johtaja vai että pienestä pitäen kasvatetaan kuninkaaksi/kuningattareksi. Kummallakin tavalla se johtaja voi olla huono tai hyvä.
Kuitenkin jollain tapaa koko yhteiskunnan hyvyys/huonous on siinä miten kohdellaan huonoimmassa asemassa olevia. Suomessa työttömät tietää mitä se pahimmillaan tarkoittaa.