Eno haukkuu mut aina muiden kuullen
Rillipöllö, vammanen, tampio, metukka ratsastaja.
Teki myös pilaa mun hermosairaudesta kuinka mun olis hyvä hiihtää ja näytti oikein ilmeitä ja liikkeitä.
Tiedän että ei tarvis välittää mutta siinä vaiheessa kun tuli mun kotiin kotiovelle ja haukkui rillipöllöksi ni meinasin vetää turpaan onneks sain hillittyä itseni.
En ole missään tekemisissä sen kanssa enkä hänen muun perheen. Pelkkää kiusaamista jatkuvasti vaikka olen sanonut et voisitko lopettaa.
Kommentit (8)
No mun eno on täysin samanlainen, aina nälvimistä vaikka mun face päivityksistä ja haukkui mun ratsastus harrastusta, josta oli mulle paljon hyötyä kun se paransi mun tasapainoa ja jännittyneisyyttä ( hevosten kanssa oppi toimimaan rennommin)
Joo, sä kerroit tämän jo muutaman kerran.
Nolo sukulainen. Eikö sun vanhemmat tai muut läheiset hänelle siitä ole huomauttaneet?
Ei oo sanonu mitään sille enkä oo itekää ku oon menny aika lukkoon ku tollasta sontaa tulee päin naamaa
Heittäkää se äijän käppänä ulos talosta ens kerralla, menkööt muualle !!!!
Kuka enää on noin juntti? Siis toi eno on ihan joku tosi juntti ihan tosissaan.
Tylytä sitä takaisin.Esim.että kun ei ole terveyden hoitoalan ammattilainen niin voi pitää päänsä kiinni asioista joita ei ymmärrä.Voit kysyä että miten aikuinen ei osaa käytöstapoja.Huono on kotikasvatus ollut ja tuota kannattaa kauhistella muitten kuullen.Sano että ei ole tervetullut kotiisi.Säälittele muitten kuullen kun ei ole enollasi mitään muuta elämässään kuin sinun kyttäämisesi.Sinulla on sentään oikeita harrastuksia.Kun ei kerta pyynnöistäsi huolimatta ole lopettanut niin tylytä takaisin.On kokemusta vastaavasta tilanteesta ja tein selväksi että en sen seuraa kaipaa joten turha juosta perässä.Niin tekee näköjään enosi sinulle kun koti ovellesi tulee.Eli kun ei muuten saa kontaktia niin änkeää kotiisi.Heitä ulos ja säälittele muille että ei sen enon perhekään sitä kestä niin on eno yrittänyt tunkea luoksesi.Epätoivoista on enolla seuranhaku kun on niiiiin epäsuosittu kaikkialla kun ei osaa käyttäytyä.