Apua, miten vastataan Samsungin älypuhelimeen?? :)
En osaa vastata! Vilkuttaa vihreää ja punaista luuria, mutta ei niitä kumpaakaan saa painettua.
Kommentit (28)
Liu'uta vihreää luuria oikealle...
Kiitos, testataan! Onpa outo systeemi..
Pyyhkäisy koko alalaidan osalta vasemmalta oikealle.
Minä tappelin puhelimeni kanssa, kunnes kaveri neuvoi ratkaisun. :)
älä tökkää, vaan sivele sormella sivulle!!!! minulla oli sama ongelma kun ostin elämäni ensimmäisen älypuhelimen, olinhan tottunut että luurin kuvaa painetaan
En muista toimiiko automaattisesti, vai pitikö jotenkin määrittää, mutta puhelimeen voi vastata myös painamalla sitä alarivissä olevaa keskimmäistä nappia, jossa on ikäänkuin mökin kuva.
Et ole ainoa. Minä en ole keksinyt miten poistan tarpeettomat yhteystiedot ja ikonit.
mulla samainen samsung, erehdyin asettamaan pinkoodin siihen näyttöön, nyt en osaa poistaa sitä ja puhelimeen vastaaminen ei ainakaan vielä ole onnistunut.
Siihen vastataan sanomalla "haloo".
Ihan kuin joku tarkkailisi jossain, kuinka eläin selviytyy tarkkailijan sille asettamasta haasteesta. :) Kummallista tämä nykyaika.
Onkohan myyneet väärän puhelimen?
Helppokäyttöasetuksista sen vetämisen tilalle saa näpäytyisen.
Minulla sama ongelma rikö joku oikea asiantuntija voisi vastata.puh a12
Laitoin asetusten kautta Samsungin sellaiseksi, että alhaalla keskellä olevaa nappia painamalla vastaaminen onnistuu.
Mulla on välillä ongelmia paitsi luurin myös Postin pakettiautomaatin kanssa. Nolottaa seistä siinä automaatin edessä hiplaamassa, kun ruudulla ei tapahdu mitään. Kuivat sormet?
Haloo, Samsungilla Sam Sung puhelimessa, kuinka voin auttaa?
Kiva kun ensimmäisen kerran puhelin soi, eikä rillejä ollut päässä. Vetelin vihreää palloa sitten tietty väärään suuntaan. Ja puhelun meni menojaan. Piti oikein 'tilata' uusi puhelu että sai rauhassa katsoa mikä näyttö siihen tulee. No palloa oikealle vedetään. Vanhassa puhelimessa riitti kun painoi vihreää luurin kuvaa. Huoh..
Vedät eli liu'utat sitä vihreää luuria. Joko vasemmalla tai oikealle. En muista suubtaa.