Huoh, piti mennä tänään ruokajakeluun, mutta
ei ole edes bussirahaa että perille pääsisi saati takaisin :( kai sitä jotenkin vajaan viikon tässä pärjäilee....
Kommentit (19)
AP! Et oo mielestäni laiska. ^^ Ei kaikilla edes kunto kestä tuollaistakaan matkaa täydellä painavalla repulla (siis takas tullessa lähinnä). Ja aikaahan tuossa menee monta tuntia jos on ylämäkiä, tavallista liukkaampaa (pitää varoen mennä) tai vaikka raskasrakenteinen pyörä joka painaa (ei mikään soma pikkujopo).
Ja jos ruuasta on aina pulaa niin yritäppä yht äkkii vähin liikuntatarpein ja energioin tollasen homman tehdä - huh. Saisin itte varmaa sydärin vaikka kuulunkin normipainoisiin. :D Vieläkin vaikeampaa siit tulee jos on esim kouluukin niin aika ei aina riitä. Helpompi mussuttaa vaan jtn halpaa makaronimättöö nälkäänsä. Tai sit mä oonki laiska? :p
Älä huoli. Minulla on loppukuukaudeksi noin 50 euroa ruokarahaa. Onneksi yliopistolla voi syödä puoli-ilmaiseksi eikä jääkaappi ole ihan tyhjä.
Kuinka pitkä matka - muutaman kilometrin kävelee kyllä. Tai lainaisiko joku pyörää (jos ei ole omaa)? Iso reppu mukaan, niin saat tavarat kotiin.
Polkupyörällä varmaan pääsee. Jos omistat repun, kävellen pääsee ainakin 5km:n matkan sinne ja takaisin. Ei ole kova pakkanenkaan.
Matkaa 10-15 km yhteen suuntaan...
ap.
Pelästyisin jos haudasta kyyditsemään lähtisi, huh kun huonoa huumoria... :D
ap.
On pyörä mutta tuntuu turhan pitkältä matkalta, varsinkin ruokakasseineen takaisin päin...
ap.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 07:09"]
On pyörä mutta tuntuu turhan pitkältä matkalta, varsinkin ruokakasseineen takaisin päin...
ap.
[/quote]
Jos olet terve ja sinulla on aikaa, niin pyörän selkään, iso reppu/rinkka selkään ja ja otat päiväretken kannalta! Juomista mukaan, ja evästä onkin sitten paluumatkalla. Palkitsee kyllä!
Kymmenen kilsaa sutasee fillarilla ihan lyhyessä ajassa, tuntuuhan se matkallisesti pitkältä, mutta eihän se ole kuin puolisen tunnin ajo :) Nätti sääkin taitaa olla suurimassa osassa suomea. Otat mukaan repun niin ei tarvitse kahvoissa kaikkea kantaa takasin. Eikä tarvitse tänään enää miettiä pitäiskö lähteä lenkille :D
Sit ei oo tarpeeks kova hätä jos ei pysty alle 20km pyörällä menemään :)
Jos oikeesti nälkä on niin kyllä tollasen matkan vaikka juoksee! Pitäisikö se ruoka ovelle tuoda? Ja hei tiedän mitä nälkä ja köyhyys on. Turha on valittaa jossei oo ruokaa kun ei itse pistä tikkua ristiin. Olisit kiitollinen että suomessa saa sentään ruokaa ilmaiseksi!
Juu ei ole matka eikä mikään fillaroida, etenkin jos olet ilman lapsia menossa. Kuten joku tuolla sanoikin, niin ota reippailun kannalta. Nyt on niin ihana ilmakin :)
Taas yksi osoitus siitä, että puute ei ole todellinen. 10-15 km/suunta on pyörällä pikku matka. Tuo penteleen mainos peittä aloituksen, joten en tiedä millä ap normaalisti kulkee. EI kai autolla sentään?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 06:44"]Älä huoli. Minulla on loppukuukaudeksi noin 50 euroa ruokarahaa. Onneksi yliopistolla voi syödä puoli-ilmaiseksi eikä jääkaappi ole ihan tyhjä.
[/quote]
Minulle jää 40e/kk ruokaan ja kaikkeen ns ylimääräiseen (vaatteet, yllätysmenot, lääkkeet) rahaa... 50e loppukuukaudeksi olisi aika juhlaa. t. opiskelija
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:23"]Taas yksi osoitus siitä, että puute ei ole todellinen. 10-15 km/suunta on pyörällä pikku matka. Tuo penteleen mainos peittä aloituksen, joten en tiedä millä ap normaalisti kulkee. EI kai autolla sentään?
[/quote]
Jep, minä pyöräilin koko kesän kesätöihin yhteensä 30km/pv. Kyllä siinä muutama kilo putosi, vaikka muutenkin olin jo turhan lähellä alipainoa. t. opiskelija
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:23"]
Taas yksi osoitus siitä, että puute ei ole todellinen. 10-15 km/suunta on pyörällä pikku matka. Tuo penteleen mainos peittä aloituksen, joten en tiedä millä ap normaalisti kulkee. EI kai autolla sentään?
[/quote]
No sen verran todellinen tarve olisi ollut että nyt syödään tovi pelkkää riisiä ja makaronia... mutta laiska mikä laiska
ap.