vaimoni tykkää haistella kainaloitani..
Tarkoitan siis ilman että olisi deodoranttia. Tykkääkö muutkin naiset tästä, vai onko vaimoni vain omalaatuinen?
Kommentit (16)
Mua kiihottaa mun miehen hien haju :D Ei sellanen, ettei se ois aikoihin käynyt suihkussa tai ei käyttäis dödöä ollenkaan, vaan sellanen.... Ihana pieni hien haju esim seksin jälkeen. Tuoksuu niin hyvältä ja kiihottavalta :D eikös se oo tutkittu juttu että miehen hiessä on jotain hormooneja tai joitain juttuja mikä saa naisen kiihottumaan? Luin joskus jostain.
Nuuhkiiko naiset teidän miehet vastaavasti teidän kainaloitanne?
Me naiset tykätään miehisen uroon tuoksusta.
Minä.
Tuonhan pitäisi olla hyvä asia. Jos toisen haju miellyttää se tarkoittaa, että kumppani on geneettisesti yhteensopiva.
Jos kumppanin hajua taas pitää pahana, ei niin hyvä... Myös e-pillerit voi sekoittaa naisen hajuaistin ja itselleen geneettisesti hyvä kumppani voi tällöin haista vastenmieliseltä.
http://yle.fi/uutiset/miehen_haju_houkuttelee_naista/6144393
Mä niin tykkään nuuhkia miestäni, tuoksuu aivan ihanalle, oh!!!!!
Nuuskin Perttua alvariinsa. Yleensä yritän tehdä sen salaa, mutta jään siitä poikkeuksetta kiinni.
No sehän on rakas turvallinen ja kiihottava tuoksu
Minä tykkään. Mitä ihmeellistä siinä on? Eikös sen niin pidä ollakin?
Tykkään, oli siellä puhdas tuoksu, mieshiki tai deodoranttia. Mies ei vaan anna kovin paljon nuuhkia kun se kutittaa kuulemma :D
Minäkin voisin haistella miestäni vaikka kokoajan. Ai että se haisee hyvälle. Senkin takia sen kainalossa on niin ihana nukkua :) <3 Kylläpä tuli ikävä kun se on vielä töissä..
Tykkään nuuhkia mieheni kaulaa, niskaa, kainaloita, rintaa, hiuksia...
Hänen tuoksunsa ja ihonsa lämpö savat hormonini hereille hetkessä, ja alkaa panettaa wimmatusti!
Ah, mun mies tuoksuu hyvälle, varsinkin hikisenä <3 rupee aina panettamaan :D