Milloin menetitte neitsyyden?
Olen 17-vuotias "mies". Muutama kaveri on jo menettänyt neitsyyden!
Kommentit (41)
20 tai 21 v., en muista tarkkaan.
Muistan kyllä kun kaverini sanoi kovaan ääneen että on kyllä tosi NOLOA ja SÄÄLITTÄVÄÄ jos täyttää 20 ja on vielä neitsyt. Tuli paha mieli.
Pervot tunnistaa aina tästä kysymyksestä
Vierailija kirjoitti:
Neitsyys meni 13-vuotiaana.
Otettiinko sinut huostaan?
Vierailija kirjoitti:
22 vuotiaana,toisaalta vaikka olin neitsyt en vuotanut verta.
Pikkuinen tietopläjäys tähän väliin:
Väite, että ”neitsyyden menettämisessä” vuotaisi verta on harhaan johtavaa, ellei sitten ole kuukautiset. Eikä ”neitsyyden” menettämistä ole olemassa. Yleensä se on vain harmitonta tiputtelua ja hieman kipua alapäässä, mutta ei sen kummempaa ja kestää alle vuorokauden. Harvoin kuitenkin käy näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä verta kuulukaan vuotaa. Huhujuttuja, seurausta varmaan siitä kun ukot runnovat sisään välittämättä siitä, onko nainen edes kiihottunut ja tullut siksi limakalvovaurioita.
Vierailija kirjoitti:
Harva vuotaa.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyys meni 13-vuotiaana.
Siis ensimmäinen?🤭
Heti aamutuimaan, klo 6:n jälkeen
Vuonna 2009, taisi olla perjantai.
Joskus 80 luvulla. Olin tosi nuori.
Ellen nyt ihan väärin muista päivää, niin 23.03. 1976 ja taisi olla perjantai kun kettu pääsi koloon.
Olin juuri täyttänyt 16v, poikaystävä 17v.
Reiska64v(top) kirjoitti:
Voin tulla viemään neitsyytesi.
Reiskako olet niin kaikkiruokainen, että ihan sama kuka vastaa, kaikki käy?
Vierailija kirjoitti:
Ellen nyt ihan väärin muista päivää, niin 23.03. 1976 ja taisi olla perjantai kun kettu pääsi koloon.
Tämä nyt jäi kiinnostamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt jäi kiinnostamaan...
Minä siinä niin ihmeellistä. Oli täyttänyt 19v ja tyttöystävä oli vuoden nuorempi, joskin aloittanut jo aikaisemmin.
loppukesästä 98, olin 15 ja kumppani 14, joka ei ollut neitsyt.
Loppukesällä 1997, 19-vuotiaana vuotta nuoremman tyttöystävän kanssa. Eka kerta kummallekin ja ollaan nykyisen puolison kanssa yhä yhdessä.
14.4.99
Leirintä alueella joensuussa, ikää oli 14v ja nainen oli kuuro 36v samalla leirintäalueella yöllä hänen mökissään.
21 v.