Liian kaunis sisko?
Olen 24vuotias nainen olen 167/70. Kuppikokoni on A/75 ja alushousuni 36. Minulla on olkapäille ylettyvä tukka ja olen todella kalpea.
Siskoni on 19vuotias. 153/43 kuppikoko A70 ja alushousut 34. Brunette/puoli pitkät hiukset ja hänellä on kaunis rusketus.
Olen erittäin kateellinen hänelle. Siskollani on komea, treenattu mies, heillä on ihka uusi asunto ja kaikki muutenkin hyvin. Hän saa baareissa katseita ja miehet tulevat juttelemaan vaikka hän istuu vain pöydässä ja hänellä olisi tavallisest vaatteet baarissa. Itse seurustelen isokokoisen miehen kanssa. Saan katseita vain kun olen tanssimassa. Miten pääsen kateudesta eroon?? Kaduttaa kokoajan olla omalla siskolle kateellinen..
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 01:14"]Onhan niitäkin joilla on tosi kapea lantio ja reidet ja käsissä ja yläosassa massaa mut silti pienet rinnat..
[/quote]
Olen juuri tämän mallinen. Ei ole siunautunut kiloja tisseihin eikä takamukseen.. AP
Mutta siihen alkuperäiseen ongelmaan palataksemme; mustakin se ehdotus et juttelet siskosi kanssa rehellisesti on hyvä. Ettet sinä ja teidän välit turhaan myrkyty.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:59"]Provo, joka on jonkun fetisistin kirjoittama. Nuo mitat ovat aivan oudot painon osalta. Jos AP:n paino olisi 70kg, hänelle ei todennäköisesti mahtuisi koon 36 housut, jos rinnanympäryskin olisi vain A75. Toisin sanoen AP olisi melko tukeva/lihava ja liian iso mahtuakseen kertomiinsa mittoihin. Toisaalta AP:n sisko kuulostaa liian kevyeltä ollakseen aikuinen nainen. Tuo paino on keskenkasvuisen tytön paino, siitäkin huolimatta että pituus on noin vähäinen. [/quote] Kai ymmärrät että naisia on erikokoisia, päärynävartaloita, tiimalasi, omena yms. Tuttuni on myös yhtäpienikokoinen ja hän on 22vuotias. En lähtisi tuon takia sanomaan provoksi. :D
Surullista jos naiset luokitellaan vain tietyn malliseksi, muuten on "outo". :(
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 01:30"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:59"]Provo, joka on jonkun fetisistin kirjoittama. Nuo mitat ovat aivan oudot painon osalta. Jos AP:n paino olisi 70kg, hänelle ei todennäköisesti mahtuisi koon 36 housut, jos rinnanympäryskin olisi vain A75. Toisin sanoen AP olisi melko tukeva/lihava ja liian iso mahtuakseen kertomiinsa mittoihin. Toisaalta AP:n sisko kuulostaa liian kevyeltä ollakseen aikuinen nainen. Tuo paino on keskenkasvuisen tytön paino, siitäkin huolimatta että pituus on noin vähäinen. [/quote] Kai ymmärrät että naisia on erikokoisia, päärynävartaloita, tiimalasi, omena yms. Tuttuni on myös yhtäpienikokoinen ja hän on 22vuotias. En lähtisi tuon takia sanomaan provoksi. :D
[/quote]
No en tarkoita sitä, että olisi noilla mitoilla jotenkin huonompi, mutta kyllähän rintaliivien mitta kertoo myös rintakehän paksuuden ja kilojen myötä sekin mitta kasvaa. Samoin housujen mitta kasvaa, jos lantiolle/peppuun tulee mitään ylimääräistä. Ja yleensä se korreloi jossain määrin jalkojen massan kanssa myös. Toisin sanoen ap on joko erittäin lihaksikas kuntosalibodari, raskaana tai sitten hänellä on jostain syystä erittäin iso maha, mutta muuten hän on hoikan näköinen. Nimittäin koko 36 ja A75 ovat hoikan, melkein mallimittaisen kokoja, mitä puolestaan 167cm/70kg eivät ole, vaan yleensä ko. painolla oleva tukevahko on jo selvästi lihavan näköinen. Toinen vaihtoehto on sitten kunnon bodari, jolla ne kilot ovat lihaksissa.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:41"]
Kuvaile siskoasi tarkemmin luonteelta ja ulkonäöltä :)
[/quote]Sillä siskollakin on mies, tuskin muutenkaan innostuisi mistään av-randomista.
[/quote]
Haluaisin vain tietää miten kuumasta pakkauksesta on kyse :)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 01:30"]
[/quote]
No en tarkoita sitä, että olisi noilla mitoilla jotenkin huonompi, mutta kyllähän rintaliivien mitta kertoo myös rintakehän paksuuden ja kilojen myötä sekin mitta kasvaa. Samoin housujen mitta kasvaa, jos lantiolle/peppuun tulee mitään ylimääräistä. Ja yleensä se korreloi jossain määrin jalkojen massan kanssa myös. Toisin sanoen ap on joko erittäin lihaksikas kuntosalibodari, raskaana tai sitten hänellä on jostain syystä erittäin iso maha, mutta muuten hän on hoikan näköinen. Nimittäin koko 36 ja A75 ovat hoikan, melkein mallimittaisen kokoja, mitä puolestaan 167cm/70kg eivät ole, vaan yleensä ko. painolla oleva tukevahko on jo selvästi lihavan näköinen. Toinen vaihtoehto on sitten kunnon bodari, jolla ne kilot ovat lihaksissa.
[/quote]
Nyt en tiedä mitä laihdutus/bodaus ohjelmia olet oikein katsonut eikä välttämättä tarvitsekkaan teitää. Mutta kerron nyt vielä että erilaisia vartaloita on olemassa ja erimallisia :D Jos mielestäsi tämä on provo niin olkoon niin. Mielestäni tämä voi olla aivan mahdollista. :D Mielipiteitä saa olla kaikilla :)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 01:06"]
[/quote]
Mutta AP:n omat mitat ovat vielä oudommat. Miten 167cm/70kg nainen muka mahtuisi koon 36 pöksyihin, jos povikin on vain A75. Missä ne hänen kilonsa olisivat? Tuon painoinen on jo melko tukeva/tanakka, kun pituutta ei ole tuon enempää. Toisin sanoen sekä isommat pöksyt että povi on tuon kokoisilla, ellei kropan malli ole todella erikoinen tai henkilö ole esim. raskaana.
[/quote]
Kiitos kun tulet kertomaan että olen vääränmallinen ja pitäisi mielestäsi olla jotenkin erilainen.. Jos ongelmasi on minun kokoni niin voisit kyllä antaa asian jo olla. Useampia viestejä taitaa olla sinulta tullut. AP
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 01:06"] [quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:59"]Provo, joka on jonkun fetisistin kirjoittama. Nuo mitat ovat aivan oudot painon osalta. Jos AP:n paino olisi 70kg, hänelle ei todennäköisesti mahtuisi koon 36 housut, jos rinnanympäryskin olisi vain A75. Toisin sanoen AP olisi melko tukeva/lihava ja liian iso mahtuakseen kertomiinsa mittoihin. Toisaalta AP:n sisko kuulostaa liian kevyeltä ollakseen aikuinen nainen. Tuo paino on keskenkasvuisen tytön paino, siitäkin huolimatta että pituus on noin vähäinen. [/quote] Kai ymmärrät että naisia on erikokoisia, päärynävartaloita, tiimalasi, omena yms. Tuttuni on myös yhtäpienikokoinen ja hän on 22vuotias. En lähtisi tuon takia sanomaan provoksi. :D [/quote] Mutta AP:n omat mitat ovat vielä oudommat. Miten 167cm/70kg nainen muka mahtuisi koon 36 pöksyihin, jos povikin on vain A75. Missä ne hänen kilonsa olisivat? Tuon painoinen on jo melko tukeva/tanakka, kun pituutta ei ole tuon enempää. Toisin sanoen sekä isommat pöksyt että povi on tuon kokoisilla, ellei kropan malli ole todella erikoinen tai henkilö ole esim. raskaana. [/quote] Kiitos kun tulet kertomaan että olen vääränmallinen ja pitäisi mielestäsi olla jotenkin erilainen.. Jos ongelmasi on minun kokoni niin voisit kyllä antaa asian jo olla. Useampia viestejä taitaa olla sinulta tullut. AP
[/quote]
Ei tarvitse olla erilainen ja olet varmasti ihan hyvänmallinen. Itse vain epäilin kyseisten yksityiskohtien vuoksi koko aloitusta provoksi. Tsemppiä sinne! T. Kyseinen viestin todenmukaisuuden epäilijä
Pakko kompata epäilijää. Itse olen 178/65 eikä mulle mene koon 36 vaatteet kuin poikkeustapauksessa.
Hei ihmiset hyvät, miten asia riistäytyi käsistä. Ap halusi päästä kateudestaan eroon ei kuunnella vaatekoostaansa.
Mutta ap, Uskon että pääset kateudesta t kuhan hyväksyt ekana itsesi ja kannattaa ottaa puheeksi siskosi kanssa tämä asia :) Ehkä jopa siskosi kadehtii sinua joissain asioissa :)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:08"]Älä oo kade!!! :'-D Tuo sun siskos on aivan *lapsellisen* lyhyt. Ja noh, pieneksi kyllä liian pienet tissitkin eli näyttää enemmän lapselle (hahaa!). Pienet tissit aikuisen kokoisella on täysin okei! Sinä tosin voisit painoa vähän pudottaa niin ois ihan jees. :'P
[/quote]
Sairasta
Sisaruskateus, maailman kamalimpia voimia. Mites teidän äiti ja isä teitä kohteli? Entä miten kohtelevat nyt? Onko teillä muita sisaruksia?
Ap on mittojen perusteella lihaksikas, sillä lihas painaa läskiä enemmän, vaikka mitat olisivat samat.
miksei ap voisi mennä salille treenaamaan,solariumista väriä pintaan,kunnon kampaajalla tukka uusiksi ym. pientä hieno säätöä.
ja siskolla on todennäköisesti ihan helvetisti velkaa.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 04:29"]Sisaruskateus, maailman kamalimpia voimia. Mites teidän äiti ja isä teitä kohteli? Entä miten kohtelevat nyt? Onko teillä muita sisaruksia?
[/quote]
Meitä on 3 lasta meidän lisäksi. He kaikki ovat poikia,tai nykyäänhän jo miehiä :)
Äidilleni olen kertonut että ole kadehtinut siskoani ja hän sanoi ymmärtävänsä kyllä minkätakia kadehdin.. :) Meillä oli kyllä ihana lapsuus, saimme kaikki sisarukset saman mitä muutkin meistä :)
Onhan niitäkin joilla on tosi kapea lantio ja reidet ja käsissä ja yläosassa massaa mut silti pienet rinnat..