Liian kaunis sisko?
Olen 24vuotias nainen olen 167/70. Kuppikokoni on A/75 ja alushousuni 36. Minulla on olkapäille ylettyvä tukka ja olen todella kalpea.
Siskoni on 19vuotias. 153/43 kuppikoko A70 ja alushousut 34. Brunette/puoli pitkät hiukset ja hänellä on kaunis rusketus.
Olen erittäin kateellinen hänelle. Siskollani on komea, treenattu mies, heillä on ihka uusi asunto ja kaikki muutenkin hyvin. Hän saa baareissa katseita ja miehet tulevat juttelemaan vaikka hän istuu vain pöydässä ja hänellä olisi tavallisest vaatteet baarissa. Itse seurustelen isokokoisen miehen kanssa. Saan katseita vain kun olen tanssimassa. Miten pääsen kateudesta eroon?? Kaduttaa kokoajan olla omalla siskolle kateellinen..
Kommentit (82)
Harmi että sinulla on noin huono itsetunto. Siskosi taitaa olla sinulle tärkeä henkilö.
Mutta sullakin on mies.. miksi sun pitäisi saada vierailta katseita? Eikä mistään uusista asunnoista kannata olla kateellinen. Ehkä hänenkään elämä ei täydellistä ole, voi olla jotain mitä et tiedä vaikka siskoksia olettekin.
Mulla on kolme vuotta vanhempi sisko enkä kyllä osaisi kertoa hänen mittojansa.
En tiedä. Olen aina ollut onnellinen sisarusteni puolesta ja ylpeä heidän hyvistä ominaisuuksistaan. Tosin, vaikuttaako siihen eri sukupuoli.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:01"]Mulla on kolme vuotta vanhempi sisko enkä kyllä osaisi kertoa hänen mittojansa.
[/quote]
No olemme samalla parhaita ystäviä siskoni kanssa. En tiedä oikeastaan olisiko edes mitään mitä jompi kumpi ei tietäisi toisesta.. AP
Itse olin myös kateellinen parhaalle ystävälleni jotakin 6vuotta kunnes tajusin itsessäni kaikki ne hyvät puolet ja kauniit asiat. Toivottavasti sinäkin pääset kateudesta eroon. Etsi itsestäsi puolia jotka ovat parempia kuin siskossasi.
Ei sisko ole tässä ongelma vaan sinun oma itsetuntosi. Nimittäin jos nyt olet kade 5 v nuoremmalle siskolle, niin mitä kun olet esim 40 v ja siskontyttö 20 v on nuori ja kaunis ja naimisissa filmitähden kanssa jne. Unohda siskon miettiminen ja mieti mikset itse ole itseesi tyytyväinen.
Älä oo kade!!! :'-D Tuo sun siskos on aivan *lapsellisen* lyhyt. Ja noh, pieneksi kyllä liian pienet tissitkin eli näyttää enemmän lapselle (hahaa!). Pienet tissit aikuisen kokoisella on täysin okei! Sinä tosin voisit painoa vähän pudottaa niin ois ihan jees. :'P
Ymmärrän ap:ta todella hyvin. Ootko joutunut lapsuuden kuuntelemaan, kun siskoa kehuttiin ulkoisista avuista? Sisaruskateus on aika herkässä, nimim. been there done that... Mutta jos sulla on kaunis sisko, et luultavasti ole susiruma itsekään, tsemppiä! :)
Sinussa ja siskossasi on varmasti molemmissa monta hyvää puolta. Itse kiinnostuis siskoosi kuvailun perusteella enemmän mutta olet varmaan tässä vähetellyt itseäsi. Molemmat olette varmasti 5/5
M26
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:12"]
Ymmärrän ap:ta todella hyvin. Ootko joutunut lapsuuden kuuntelemaan, kun siskoa kehuttiin ulkoisista avuista? Sisaruskateus on aika herkässä, nimim. been there done that... Mutta jos sulla on kaunis sisko, et luultavasti ole susiruma itsekään, tsemppiä! :)
[/quote]Olisiko sellaiset siskokset parhaita ystäviä keskenään?
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:08"]Älä oo kade!!! :'-D Tuo sun siskos on aivan *lapsellisen* lyhyt. Ja noh, pieneksi kyllä liian pienet tissitkin eli näyttää enemmän lapselle (hahaa!). Pienet tissit aikuisen kokoisella on täysin okei! Sinä tosin voisit painoa vähän pudottaa niin ois ihan jees. :'P
[/quote]
Ap ei varmaankaan tahdo kuulla kuinka hänen kuuluisi laihduttaa ja kuinka sisko on ruma.
Mutta ap, muista että miehiä on erilaisia!! :)
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:08"]Älä oo kade!!! :'-D Tuo sun siskos on aivan *lapsellisen* lyhyt. Ja noh, pieneksi kyllä liian pienet tissitkin eli näyttää enemmän lapselle (hahaa!). Pienet tissit aikuisen kokoisella on täysin okei! Sinä tosin voisit painoa vähän pudottaa niin ois ihan jees. :'P
[/quote] Kukakohan tässä on lapsellinen...
[/quote]
Mielestäni ei ole mitään väliä minkäkokoiset tissit ovat, kuhan tissit sentään löytyvät. Tissejä kuin tissejä pystyy puristelemaan/nuolemaan ja koskettelemaan.
M26
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 00:22"]Missä siskosi asuu? Minkäniminen hän on?
[/quote]
Miten se liittyy asiaan? AP
Siskosi kuullostaa kuumalta! ;)