Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hammaslääkäristä? Uusi purentakisko??? Mitä summia maksettu hammaslääkäreille??? Mikä on ehkä ollut turhaa???

Vierailija
08.09.2021 |

Kokemuksia hammaslääkäristä? Uusi purentakisko??? Mitä summia maksettu hammaslääkäreille??? Mikä on ehkä ollut turhaa???

Lopetin käytön kun aloin tuntea että se tekee hampaistani liian tylsät... siis tylsät, että ei voi purra esimerkiksi lihaa... en oikeastaan ikinä ole edes pyytänyt mitään kiskoa... joten tyrkyllä ja ihan kaupungin hammashoitolasta vaikka minähän sen maksan... Mutta tekivät mulle samalla mallin mun hampaista ja olen ajatellut jo että se voi olla sellainen hyvä juttu... kun ei tiedä mitä tässä yhteiskunnassa tapahtuu koskaan... jos vaikka kaikki hampaat lähtee suusta... jos ilmestyy joku klooni niin olisko sillä sitten ihan sama tilanne myös hampaiden suhteen... siis ei koskaan tiedä mihin hampaiden mallia saattaisi voida tarvita... Hampaat oli ennen kait tapa tunnistaa kuolleita... eikö se joku Helena Ranta tutkinut jotain tuhansien ihmisten ruumiiden hampaita... mutta miten käyt jos hampaat revitty suusta... niin kuin näköjään hirveän monella amerikkalaisella ainakin näyttelijällä... nyt on sitten DNA, mutta kait ne hampaat jotain kuitenkin kertoo... hevosta katsottiin hampaisiin... hyvällä hevosella hyvät hampaat... mulla on hammaslääkärin mukaan kivat hampaat ja gynekologin mukaan erittäin hieno alapää... ja laulumaikan mukaan ääni ihmiselläkin on yhteydessä sukupuolielimiin ja jos ihmisellä on hyvä ääni niin hän on joku laumanjohtaja kuten leijonillakin... ja on sanottu, että hampaista näkyy ihmisen sosiaaliluokka... tästä tulee mieleen, että olisiko se sitten joku juttu kun on saanut parempaa ruokaa... minä kuitenkin olen saanut aika huonoa ruokaa koko elämän ja silti on reiättömät hampaat ja ikää on jo... joten en sitten tiedä tätä hammasjuttua... MUTTA SÄHKÖHAMMASHARJAA EN OLE KOSKAAN VOINUT KÄYTTÄÄ... REKISTERÖIN SÄHKÖHAMMASHARJANI KYLLÄ JO VARMAAN 15 VUOTTA SITTEN, MUTTA KOKO REKISTERÖINTI HAIHTUI KUIN TUHKA TUULEEN... ajattelin kyllä että on se outoa, jos ihminen ei omin voimin voi edes pestä hampaitaan vaan SIIHENKIN tarvitaan TUULIVOIMAA... ja tulin siihen tulokseen, ETTÄ EN TODELLAKAAN ANNA JONKUN SÄHKÖHAMMASHARJAN TUHOTA HAMPAITANI IHAN OMAN KÄDEN KAUTTA... ja nyt kun olin hammaslääkärissä niin tämä piti minulle pitkän saarnan sähköhammasharjan käyttämisestä ja ajattelin että jo on aikoihin eletty kun tyhmä hammaslääkäri pitää sähköhammasharjan käytöstä vanhalle ihmiselle saarnan aivan kuin tämä olisi ollut tekemässä jotain todella pahaa... ei minua hirveästi ole koskaan tarvinnut torua eikä minua ole kukaan koskaan kasvattanut... on vain VAROITETTU AIVOPESUSTA KYLLÄKIN... Ja kerran olen haksahtanut SPR:n jonain vapaaehtoisena auttamaan jotain 95-veetä hammashoitolaan kun hampaat pitää laittaa priimakuntoon... varmaan, jotta voisi antaa lääkettä mikä estää luukadon eli osteoporoosin... ja sitä olen nyt minä hullu saanut ja nähtäväksi jää tuhoaako sekin hampaat eikä ainoastaan kynnet, tukan ja luuston... ja se onkin sitten joku RISKINHALLINTASUUNNITELMA ja pitkä numerosarja mikä on samankaltainen kuin pankkitilin numerosarja joka alkaa FI... Ja voihan sitä kysyä sitäkin, että minne menee/tulee lasku 95-veen hampaiden laittamisesta priimakuntoon...

REPIKÄÄ TÄSTÄ... MUUTA SANOTTAVAA MINULLA EI OLE... KUIN ETTÄ VELJIENI HAMPAAT OVAT MENNEET LIIAN HUONON NÄKÖISIKSI... mutta he ovat noita kilttejä, jotka tottelevat kaikkea mitä sanotaan, paitsi siskoaan, joka haluaa vain keskustella kysymyksestä, että MITÄ PASKAA TÄMÄKIN VOI OLLA... kyllä insinööri voisi tietää paljonkin... MUTTA KUN EI NIIN SITTEN EI... Mitkäköhän inssit ovat nuo sähköhammasharjat ja purentakiskotkin kehittäneet... äly hoi - älä jätä - KYLLÄ ON ÄLY JÄTTÄNYT... kun FORTUMISTA ALKAA TULLA SÄHKÖLASKUA JOHON MERKITTY HAMPAIDENPESU ja tietysti PUHELIMEN KÄYTTÄMÄ SÄHKÖ...

Ke 08.09.2021   

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi