Oletko tapaillut tai seurustellut varakkaan miehen kanssa, mutta antanut pakit
Kommentit (36)
En varsinaisesti seurustellut tai oikeastaan edes tapaillut, heppu juoksi mun perässä aikansa, kunnes sitten ihan suoraan sanoin, että "kiitos, mutta kiitos ei".
Tinderissä ohitan kokoajan näitä. Yleensä syynä on vakava ylipaino tai naamaulu joka ei liikuta mitään, tai jopa vastenmielinen...tai pulloja joka kuvassa.
Oli hurmaava ensialkuun, mutta lopulta paljastui itsekeskeiseksi m*lkuksi. Kaikki piti tehdä hänen tahtonsa mukaan jnejne. Uhrasin alkuun hänen eteensä aika paljon, mutta sitten totesin että kyseessä on loputon suo.
Elämä hänen kanssaan olisi vaatinut liikaa mukautumista minulta, mm. oma ura olisi pitänyt laittaa sivuun ja muuttaa hänen työnsä perässä maasta toiseen. Mies oli ihan ok, mutta ei tarpeeksi kiinnostava, että olisin uhrannut kaiken ja ryhtynyt käytännössä kotirouvaksi. En tiedä miten suhteemme olisi käynyt jos hän olisi ollut valmis asumaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ohitan kokoajan näitä. Yleensä syynä on vakava ylipaino tai naamaulu joka ei liikuta mitään, tai jopa vastenmielinen...tai pulloja joka kuvassa.
Aivan, en tajua miksi naiset laittaa moisia kuvia Tinderiin. Ei kukaan järkevä laita viinikuvia.
Montakin kertaa. Luonne ja tavat eivät miellyttäneet minua. Yhdessä tapauksessa elämäntavat eivät sopineet yhteen ja etäsuhde ei kiinnostanut.
Jep. Varallisuus selvisi vasta alkuvaiheen jälkeen. Kuten se, että mieshän oli täysi mul.... pippeli.
Kävin pari kertaa treffeillä jonkun IT-tyypin kanssa. En kysellyt rahavaroja mutta hänellä oli kaksi ökyautoa. Oli vasta eronnut enkä oikein saanut tolkkua miksi, ja viettivät vielä perheen kesken jotain juhlia. Lisäksi alkoi pommittamaan liikaa viesteillä siten etten itse ehtinut vastata ensimmäiseen kun tuli jo sinänsä melko asiallista viestiä useampi. Soitti vielä kännissä pettyneenä perään. Oli ihan ok näköinen, vähän nörtti. Tämä tapahtui kun olin nuorempi ja olin muutenkin hyvin ahdistuva ripustautuvista miehistä.
Oli varmaan saanut lapsesta asti aina tahtonsa läpi, koska jos joku asia ei mennyt niinkuin hän halusi, niin kiukku ja sättiminen oli kova. Ei koskaan kysynyt mitä minä olisin halunnut. Eli parisuhteessa tavallaan yksin.
Ei lopulta oltu sopivia toisille.
Kyllä. Oli henkisesti niin raskasta seuraa, että joka kerta kun vietettiin aikaa yhdessä odotin vain kotiin pääsyä.
Vierailija kirjoitti:
Oli mikropenis
Ensimmäinen rehellinen.
Kyllä, ja pistin köyhänä opiskelijana hieno kämppä, hieno auto ja hieno ammatti -herran pois kun lähetti häiriintyneen väkivaltaisen viestin, vaikkei ollutkaan suoraan muhun kohdistettu. Menin kimppaan opiskelijan kanssa, jolla oli moitteettomat käytöstavat ja jolle vippasin välillä kaksikymppiä ruokarahaa. Nyt 14 vuotta yhdessä ja joka päivä onnellisia toisistamme. Töitä ja rahaakin nykyään molemmilla.
Maailmankuvat olivat liian erilaisia. En voi olla ihmisen kanssa jonka maailmankuvassa esimerkiksi työkyvytön ihminen tulee työkykyiseksi kun vain yrittää tarpeeksi ja ajattelee positiivisesti.
Kyllä, oli svedu mutta kännissä kerran väkivaltainen ja toista tilaisuutta en antanut vaikka Chanelin laukun tarjosi punaisten ruusujen kera. Selittäkää mulle miksi ne kontroilloivat miehet antaa aina merkkilaukkuja?
Viina maistui hälle liian hyvin.