Miksi sairaalahenkilökunta istuu lasikopissa, jossa hirveästi tietokoneita??? Eihän ne tee mitään työtä potilaiden kanssa ainakaan psykiatrisella osastolla???
Miksi sairaalahenkilökunta istuu lasikopissa, jossa hirveästi tietokoneita??? Eihän ne tee mitään työtä potilaiden kanssa ainakaan psykiatrisella osastolla???
Kuinka voivat kirjoitella potilaista ties mitä tommoisella osastolla kun eivät edes tunne potilaita... potilaat joutuvat kyllä itse vaihtamaan lakanansa. Siivooja on ainoa, joka tietää potilaasta jotakin... ja johon voi tutustua... joku kaksikielinen eeva tai eva tai sitten joku venäläinen tai eestiläinen... Sitten on vielä sekin, että nämä hoitajat istuvat siellä lasikopissaan siten, että joskus heitä on niin paljon että miettii että heiltä loppuu siellä pian ilma... eikä mitään tietoa mitä odottavat - näyttävät vain ikään kuin odottavan jotakin...
Sitten on lukkokaapit... on joku omahoitaja, joka tulee avaamaan kaapin jos tarttee jotain...
Tässä siis ainakin psykiatrian osaston hoitajien hommat - ei mitään tietoa kuka porukasta on lähihoitaja ja kuka muka joku sairaanhoitaja... Joskus tämä henkilökunta on sellaisen näköistä että tekee mieli kysyä, että mistä räkälästä heidät on tänne osastolle revitty...
Yöllä on sitten joku muu meininki... osastolle saattaa tulla joku joka saa jotain ruokaa ja vaatteita... ja potilas voi huoneeseensa kuulla kun ikkunan alta lähtee liikkeelle joku raskaampikin PRÄTKÄ... eli kyllä tämä homma on niin HAISEVAA ETTÄ KAIKKI OSASTOT VAIN KIINNI JA HOITSUILLE POTKU PERSEESEEN JA ULOS ILMAN MITÄÄN PALKKAA... menkööt sitten emokratia asevalta svinlandian sossutanttojen luukulle...
Pakkopillerit jakaa joku tilapäinen osastolle tullut henkilö, esimerkiksi joku opiskelija... tai jos joku henkilö osastolta niin kuitenkin anonyymi... ryhmätyötä...
Kirjoitinko jo, että sieltä saadut ryysyvaatteet menevät säkissä pesulaan ja itse voit ehkä pestä vaatteesi kun pesukone pannaan päälle... en koskaan pessyt itse vaatteitani, koska käytin aina osaston RYYSYJÄ ja kamalia kenkiä... joten en tiedä painaako pakkohoitopotilas itse sitä pesukoneen nappia vai hoitaako homman joku osaston sairaanhoitaja tai lähihoitaja... ei mitään merkkiä vaatetuksessa että tietäsi mitä ammattia kukin siellä edustaa...
SIIS MISTÄ TÄMMÖISELLE PORUKALLE MAKSETAAN YHTÄÄN MITÄÄN PALKKAA???
Ke 08.09.2021
Jos sinä et kerran ymmärrä asiasta mitään, niin eipä kannattaisi paljoa netissä huudela.