Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näytänkö sairaalloisen lihavalta?

Vierailija
16.10.2014 |

Kuulin kuinka yksi sukulainen sanoi selän takana, että olen nykyään sairaalloisen lihava. En omasta mielestäni ole, kyllä liikaa kiloja tietysti mutta haluaisin kuulla rehellisiä mielipiteitä?

http://i57.tinypic.com/whz0w5.jpg

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itsekkin tietää vastauksen, kun et voinut rehellistä kuvaa itsestäsi laittaa.

Vierailija
62/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et paina 100kg, vaan varmaan vielä enemmän. :( Mutta älä huoli, nopeasti lähtee jos vain päätät laihtua! :)

Tässä on sinulle henkilö (nainen) joka on yhtä pitkä kuin sinä 169cm ja painaa 100kg Löytyi muitakin, kun kirjoitti vain googleen 169cm 100kg. Tuossa esimerkki kuvia yhdestä laihduttajasta, joka pitää blogia. Sulla on vielä vähän ehkä pyöreämpi vatsa jne. 

Tsempiä!

Vierailija
64/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku laskea painoindeksin 172cm ja 54kg?

Vierailija
65/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 22:01"]

Näytät sairaalloisen lihavalta tai ainakin siinä juuri rajamain olevalta. Painat varmasti yli 100kg. Jos pituus on vaikka 168cm, sairaalloisen lihavuuden määritelmän alaraja on siinä 115kg paikkeilla. Ikävästi sanottu tietenkin tuttavaltasi ja vielä selän takana juoruten, mutta jos haluat kuulla totuuden, niin et todellakaan näytä enää lievästi pyöreältä. Miksei sinulla ole vaakaa? Eikö vaa'attomuus ole kohdallasi vähän pään pistämistä pensaaseen?

[/quote]

En kyllä usko, että painaisin mitenkään yli 100 kg... Olen 169 cm pitkä. Viimeksi kun kävin vaa'alla noin vuosi sitten painoin 75 kg. Heitin vaa'an aikoinaan roskin, kun siitä tuli pakkomielle mulle... näin sitten näköjään kävi :(
[/quote]
Mitäh? Olen 170/70 ja mielestäni normaalipainoinen/solakka. Vyötärö löytyy ja alavatsalta vain pieni kumpu. Provoiletko???

Vierailija
66/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:58"]Näytät siltä, että terveytesi on vaarassa. Milloin sinulta mitattu esim. verensokeri tai verenpaine?
Painoa vaarallisen paljon liikaa.
[/quote]
Kuitenkaan kaikilla ylipainoisilla ei ole verebsokerissa tai verenpaineessa mitään vikaa. Itse olin yli 40kg ylipainoinen, nyt laihfutusta jäljrllä vajaa 5kg. Koskaan ei missään arvoissa ole mitään vikaa ollut.

Vierailija
67/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tasaisemmin lihava ja tuossa edestä otetussa kuvassa sun reidet on sirommat kun mun. Myös käsivarret sulla on nätimmät! Taidat olla sitä lajia jolla suurin osa rasvasta keräytyy vatsaan. En tiedä ootteko te onnekkaita vai ette, mutta mulla sitä on joka paikassa, vaikkakin mun vatsa on pienempi kuin sulla.

Kysymykseesi: en kutsuisi sua sairaalloisen lihavaksi.

163, 93

Vierailija
68/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi luultavasti paranee, koska kuitenkin tiedostat tilanteesi, etkä pistä päätäsi ns. perseeseen. Jotkut sairaalloisen ylipainoiset ostelevat jättisuuria "mekkoja", kertovat maistelevansa ja syövänsä normaalisti/terveellisesti ja että mitään terveysvaivoja ei ole, kehuvat olevansa terveitä kuin pukit, hehehe. 

Sinulla on siis toivoa, tsemppiä.

Vierailija
69/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 22:06"]

En kyllä usko, että painaisin mitenkään yli 100 kg... Olen 169 cm pitkä. Viimeksi kun kävin vaa'alla noin vuosi sitten painoin 75 kg. Heitin vaa'an aikoinaan roskin, kun siitä tuli pakkomielle mulle... näin sitten näköjään kävi :(

[/quote]

Ap olen 170 ja lihavimmillani painoin 72 enkä ollut lähellekään noin lihava ja vaatekoko oli 40. Sulla vaatekoko on 52 joten olet varmasti paljon painavampi kuin minä silloin.

Mutta tästä matka kohti laihtumista lähtee! Me ilkeä mutta rehellinen av autamme sinua varmasti ruokavalion ja liikunnan ja tsemppauksen suhteen :) Ihan ensiksi; hanki vaaka.

http://www.netanttila.com/shop/fi/netanttila/lasivaaka-gs11-4577771--malli?nosto=searchpage-nosto-1

Vierailija
70/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:58"]Näytät siltä, että terveytesi on vaarassa. Milloin sinulta mitattu esim. verensokeri tai verenpaine?
Painoa vaarallisen paljon liikaa.
[/quote]
Kuitenkaan kaikilla ylipainoisilla ei ole verebsokerissa tai verenpaineessa mitään vikaa. Itse olin yli 40kg ylipainoinen, nyt laihfutusta jäljrllä vajaa 5kg. Koskaan ei missään arvoissa ole mitään vikaa ollut.
[/quote]

Eipä niin.Monilla vaan on.

Vierailija
71/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:50"]

Olethan sinä lihava, mutta itse miellän sairaalloisen lihavuuden suunnilleen tällaiseksi: http://firstworldfrustrations.com/wp-content/uploads/2013/09/american-stereotypes-im-not-fat-just-american.jpeg

[/quote]

Tuo on jo kaksinkertaisesti sen verran ylipainoinen, tuo mies painaa varmasti yli 200kg, ja on ollut sairaaloisen lihava jo siinä 140kg paikkeilla jos on pitkähkö.

Vierailija
72/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 22:15"]

http://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=168&age=any&weight=100&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype=

Sainkohan linkin kopioitua oikein. Tuolla on kuvia naisista, jotka ovat 168cm pitkiä ja painavat 100kg. Mielestäni aika lailla kokoisesi oloisia? Noilla sivuilla voit hakea ihan minkä pituisia ja painoisia vaan. Kätevää jos haluaa vertailla :)

[/quote]

Vau kiitos!! Tämä oli valaiseva sivu :)

ohis

Vierailija
73/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa terveyskeskuksissa on itsehoitopiste tms missä voi vaikka mitata verenpaineen tai punnita itsensä. Jos vaan on jotain sellaista lähellä niin sit ei tartteis kotiin hankkia. 

Myös jossain punttiksilla tai uimahalleissa saattaa olla : )

Itsekään en tykkää että on vaaka kotona.

Vierailija
74/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihan kuin omaa kuivaa katsoisi. Olen ollut 162m ja 103kg. Nyt Cambridgellä 8vk lähti -14kg

Liity Cambridgeen ja ensikerralla kun näet sukulaisesi, hänen leukaloksahtaa sijoiltaan. Sitten vaan tokaiset, en mä mitään ole tehnyt mä nyt olen aina ollut tämmöinen normaalipainoinen.

Vierailija
75/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 22:09"]

Olet myös todella turvoksissa sormista päätellen. Hiilareiden reilu vähentäminen ruokavaliosta tekisi sinulle hyvää. Mitä olet tänään syönyt?

[/quote]

en ole huomannut, että olisin turvonnut... sekin vielä! Syön paljon hiilareita, mutta enimmäkseen ruisleipää ja riisiä. Niitä syön kyllä paljon. Hedelmiäkin menee monta päivässä. Alkoholia vois kans varmaan vähentää. Ruokailutavat on mitä sattuu, en ahmi mitään sipsejä ja suklaata kaiket illat mutta syön siis mitä nyt milloinkin nopeiten saa. Kiire ja muut tutut selitykset. Huomaamatta olen lihonnut, aina ostanut yhden koon isompaa kunnes nyt ei enää löydy vaatteita

Vierailija
76/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:38"]

Laita kuva, josta oikeasti näkee jotain.

[/quote]

Tässä on parempi kuva... http://i62.tinypic.com/2czzer7.jpg

Arastelin vähän näin alusvaatekuvaa.

Mulla ei ole vaakaa ja ei ole aavistustakaan painostani, siksi tätä mietin!

t. ap

[/quote]

mikä sun BMI on?  

jos ei nyt puhuta mitään loukkaavaa lihavuudesta jne... mutta oman terveyden takia varmaan kannattais tiputtaa painoa, sen verran tuossa on.  

katso BMI !!   mikä sun pituus on 

Vierailija
77/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla ilkeä, mutta repesin alusvaatekuvasta nauramaan, kun onhan sitä massua, kun ei meinaa alushousuja näkyä!

Aiempia komppaan. Että nyt se pää pois pensaasta! Painat 100kg! Olen pituisesi ja painoin alkuvuodesta 76, ennen kuin laihdutin 15kg, mutta se 76 ei todellakaan näyttänyt tuolta (mulla on alusvaatekuvia) ja vaatekoko oli tuolloin 40, ei 52! 

Mutta ehkä tämä toimii herätteenä, tsemppiä muutokseen, ehdit vielä pudottaa kymmenen kiloa jouluksi, ja hämmästyttää sukulaistädit.. ;) 

Vierailija
78/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 22:32"]

Ap ihan kuin omaa kuivaa katsoisi. Olen ollut 162m ja 103kg. Nyt Cambridgellä 8vk lähti -14kg Liity Cambridgeen ja ensikerralla kun näet sukulaisesi, hänen leukaloksahtaa sijoiltaan. Sitten vaan tokaiset, en mä mitään ole tehnyt mä nyt olen aina ollut tämmöinen normaalipainoinen.

[/quote]

Mikä tää Cambridge on? Joskus nimen kuullut mutta googlettamalla en kauheasti löytänyt tietoa.

Vierailija
79/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 22:12"]Hei voiko joku laskea mulle ton bmi:n mitoista 85 kg js 177 cm. Onko virlä normaalin rajoissa?
[/quote] kysyin ihan tosissani sillä uskoisin vatsan puolesta ainakin näyttäväni samalta ap:n kanssa. En ole koskaan todella laihduttanut mutta nyt aloin miettimään olenlo itsekin sairaalloisen lihava ja pitäisikö ekaa keryaa elämässä harjoitella laihduttamista ruuan kautta?

Vierailija
80/103 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 22:37"]

En halua olla ilkeä, mutta repesin alusvaatekuvasta nauramaan, kun onhan sitä massua, kun ei meinaa alushousuja näkyä!

Aiempia komppaan. Että nyt se pää pois pensaasta! Painat 100kg! Olen pituisesi ja painoin alkuvuodesta 76, ennen kuin laihdutin 15kg, mutta se 76 ei todellakaan näyttänyt tuolta (mulla on alusvaatekuvia) ja vaatekoko oli tuolloin 40, ei 52! 

Mutta ehkä tämä toimii herätteenä, tsemppiä muutokseen, ehdit vielä pudottaa kymmenen kiloa jouluksi, ja hämmästyttää sukulaistädit.. ;) 

[/quote]

Joo, tiedän että oon siitä 75:stä lihonut... Käytin silloin kokoa 42. Täytyy kai nyt ryhtyä dieetille siis :) sen verran yksimielistä palaute on ;)