Vierailija

Kun mies pystyy panemaanpitkäänkin ja lopettaa jotta ei tulis,ja voisi taas pian panna uudelleen, ihan vain naisen nautinnon vuoksi? Itse sanoo, että haluaa jatkaa myöhemmin kunnes ei enää kestä vaan antaa mennä.
Rajojen hakemista? Itse sitten kyllä tiedän milloin on se viiminen hetki, ja lypsän että saa kovan orgasmin.
Tätä ei aiemmat miehet tehneet ikinä.

• ylös 3
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

No kyllä meillä normaalikaava on, että minä painan niin kauan että rouva ei enää enempään kykene, vaan vauhdittaa minut nopeaan loppuun. Siihen ei tosin kovin kauaa mene, koska hän haluaa ottaa omansa aika intensiivisesti. Itsekseni voin kyllä jatkaa vaikka tuntikausia koska mulle melkein suurinta nautintoa on se orgasmin reunalla roikkuminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kyllä meillä normaalikaava on, että minä painan niin kauan että rouva ei enää enempään kykene, vaan vauhdittaa minut nopeaan loppuun. Siihen ei tosin kovin kauaa mene, koska hän haluaa ottaa omansa aika intensiivisesti. Itsekseni voin kyllä jatkaa vaikka tuntikausia koska mulle melkein suurinta nautintoa on se orgasmin reunalla roikkuminen.

Juu reunalla roikkuminen uo lopulta sen isoimman Oon. Mutta tääs tarkoitankin sitä, että näin mies antaa minulle monta. Kun ei enää niin nuoria, niin ei se mieskään jokapäivä saa montaa orgasmia sentään, korkeintaan pari.

Mullehan tämä sopii, sillä saan enemmän näin. Ja haluan toki parasta miehellenikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juu reunalla roikkuminen uo lopulta sen isoimman Oon. Mutta tääs tarkoitankin sitä, että näin mies antaa minulle monta. Kun ei enää niin nuoria, niin ei se mieskään jokapäivä saa montaa orgasmia sentään, korkeintaan pari.

Mullehan tämä sopii, sillä saan enemmän näin. Ja haluan toki parasta miehellenikin.

Siis tuossa edellä tarkoitin, että annan rouvalle monta, kunnes hän ei kykene ottamaan yhtään enää. Se vain tapahtuu aika nopeasti, saman session aikana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis tuossa edellä tarkoitin, että annan rouvalle monta, kunnes hän ei kykene ottamaan yhtään enää. Se vain tapahtuu aika nopeasti, saman session aikana.

Meillä sessiot jakautuvat pitkin päivää. Toipumisaikaa välillä. Ollaan kyllä nautiskelijoita.

Vierailija

Minä haluan olla kaksi kertaa illan aikana, kun tapaamme niin harvoin (pari kertaa viikossa). Siksi ekalla kerralla en halua laueta, jotta jaksan toisen kerran. Jo 30-40 minuutin päästä se onnistuu sen kummemmin estämättä, kalu varmaan puutuu hieman. Kumppani saa tunnissa useita. Sitten tunnin kahvi/konjakkitauko ja uusintakierros. Minulla on silloin lupa tulla kun haluan, mutta harvoin haluan alle puolessa tunnissa. Kumppani saa uusintakierroksella vain 1-2 kertaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.