Ai että, on niin ikävä Thaimaahan, että ihan sattuu. Muita?
Sitä lämpöä, ilmapiiriä ja tunnelmaa, joka on kuin toisesta todellisuudesta. Ruokia, värejä, tuoksuja. Ilmassa on ihanaa värinää vaikkei nyt mitään seksireissua ajattelekaan.
Kommentit (23)
Huonolta näyttää sinne pääseminen.
Kyllä. Varsinkin niitä ruokia on ikävä. Ja lämpöä.
Oon kyllä varannut jo tammikuulle matkan
En lähtis vaikka ilmaiseksi pääsisin. Ei jotenkin vaikuta maalta jossa asioihin, lakeihin jne. voisi luottaa. Varmasti olisi paljon nähtävää ja koettavaa mutta mulle turvallisuus ja luotettavuus on ykkösasia.
Thaimaan mieslapseilureissuja on tosi ikävä. :( Halpaa p*llua ja päihteitä! Wihuu wahuu!
MMKPK kirjoitti:
Oon kyllä varannut jo tammikuulle matkan
Osaatko sanoa miltä siellä nuo maahanpääsyvaatimukset ja mahd. karanteenit yms. nyt näyttää? Tartunnathan pomppasi.
Vierailija kirjoitti:
En lähtis vaikka ilmaiseksi pääsisin. Ei jotenkin vaikuta maalta jossa asioihin, lakeihin jne. voisi luottaa. Varmasti olisi paljon nähtävää ja koettavaa mutta mulle turvallisuus ja luotettavuus on ykkösasia.
Alueilla, joille täysipäinen tavan turisti voi päätyä ei ole koskaan Bangkokin yössä pelottanut, nuo tietyt "paheenpesät" mukaan lukien. Hesan yössä joutunut muutaman kerran vaihtamaan reittiä ihan rautatieasemalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten vastasit tähän ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alueilla, joille täysipäinen tavan turisti voi päätyä ei ole koskaan Bangkokin yössä pelottanut, nuo tietyt "paheenpesät" mukaan lukien. Hesan yössä joutunut muutaman kerran vaihtamaan reittiä ihan rautatieasemalla.
Vaikka sellaisille alueille ei päätyisi, en luottaisi esim. tulliin / rajaviranomaisiin jne.
Ongelmat on varmasti tosi harvinaisia mutta en lähtisi kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sellaisille alueille ei päätyisi, en luottaisi esim. tulliin / rajaviranomaisiin jne.
Ongelmat on varmasti tosi harvinaisia mutta en lähtisi kokeilemaan.
Ihan mielenkiinnosta: Mitä esimerkiksi voisi tapahtua turistille tullissa tai rajalla olettaen, että et ole tekemässä mitään laitonta?
Kyllä on ikävä kauniin ladyboy:n pientä pyöreätä pyllyä. Aijai, sellaista ei täältä saa.
Kikkelin päätä pakottaa.
Vienti-inssi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten vastasit tähän ketjuun?
Huvikseni.
Ja ehkä joskus, joku nyt tätä lukeva ja siellä ongelmiin joutuva tulevaisuudessa miettii että olisinpa kyllä mieluummin kotona Suomessa kuin siellä paikallisessa hikisessä vankilassa...
Vierailija kirjoitti:
Ja ne labyboyt...
ap:n peppuun sattuu kun muistelee noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmat on varmasti tosi harvinaisia mutta en lähtisi kokeilemaan.Ihan mielenkiinnosta: Mitä esimerkiksi voisi tapahtua turistille tullissa tai rajalla olettaen, että et ole tekemässä mitään laitonta?
Sinä tietysti sinisilmäisenä suomalaisena uskot että kun et tee mitään mielestäsi laitonta, niin kaikki on ok, missä päin maailmaa tahansa.
Sut voidaan ihan sun tietämättä lavastaa rikolliseksi ja siinähän sitten olet, noin alkeellisessa maassa.
Joo, thaimaalainen hymy voi olla epäaitoa ja päälleliimattua, mutta suomalainen norsunv#ttunaama on taatusti aitoa. Täytyy vaan päättää kumpaa mieluummin katsoo.