Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että, on niin ikävä Thaimaahan, että ihan sattuu. Muita?

Vierailija
08.09.2021 |

Sitä lämpöä, ilmapiiriä ja tunnelmaa, joka on kuin toisesta todellisuudesta. Ruokia, värejä, tuoksuja. Ilmassa on ihanaa värinää vaikkei nyt mitään seksireissua ajattelekaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, thaimaalainen hymy voi olla epäaitoa ja päälleliimattua, mutta suomalainen norsunv#ttunaama on taatusti aitoa. Täytyy vaan päättää kumpaa mieluummin katsoo.

Vierailija
2/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolta näyttää sinne pääseminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Varsinkin niitä ruokia on ikävä. Ja lämpöä.

Vierailija
4/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä varannut jo tammikuulle matkan

Vierailija
5/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis vaikka ilmaiseksi pääsisin. Ei jotenkin vaikuta maalta jossa asioihin, lakeihin jne. voisi luottaa. Varmasti olisi paljon nähtävää ja koettavaa mutta mulle turvallisuus ja luotettavuus on ykkösasia.

Vierailija
6/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan mieslapseilureissuja on tosi ikävä. :( Halpaa p*llua ja päihteitä! Wihuu wahuu!

Vierailija
7/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMKPK kirjoitti:

Oon kyllä varannut jo tammikuulle matkan

Osaatko sanoa miltä siellä nuo maahanpääsyvaatimukset ja mahd. karanteenit yms. nyt näyttää? Tartunnathan pomppasi.

Vierailija
8/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun pääsis thaimaaseen

Vierailija
9/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hinku sinne yhtään.

Vierailija
10/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtis vaikka ilmaiseksi pääsisin. Ei jotenkin vaikuta maalta jossa asioihin, lakeihin jne. voisi luottaa. Varmasti olisi paljon nähtävää ja koettavaa mutta mulle turvallisuus ja luotettavuus on ykkösasia.

Alueilla, joille täysipäinen tavan turisti voi päätyä ei ole koskaan Bangkokin yössä pelottanut, nuo tietyt "paheenpesät" mukaan lukien. Hesan yössä joutunut muutaman kerran vaihtamaan reittiä ihan rautatieasemalla.

Vierailija
11/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne labyboyt...

Vierailija
12/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vastasit tähän ketjuun?

Vierailija
13/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo siellä räntää ja loskaa...

Vierailija
14/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alueilla, joille täysipäinen tavan turisti voi päätyä ei ole koskaan Bangkokin yössä pelottanut, nuo tietyt "paheenpesät" mukaan lukien. Hesan yössä joutunut muutaman kerran vaihtamaan reittiä ihan rautatieasemalla.

Vaikka sellaisille alueille ei päätyisi, en luottaisi esim. tulliin / rajaviranomaisiin jne.

Ongelmat on varmasti tosi harvinaisia mutta en lähtisi kokeilemaan.

Vierailija
15/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sellaisille alueille ei päätyisi, en luottaisi esim. tulliin / rajaviranomaisiin jne.

Ihan  mielenkiinnosta: Mitä esimerkiksi voisi tapahtua turistille tullissa tai rajalla olettaen, että et ole tekemässä mitään laitonta?

Vierailija
16/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ikävä kauniin ladyboy:n pientä pyöreätä pyllyä. Aijai, sellaista ei täältä saa. 

Vierailija
17/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelin päätä pakottaa.

Vienti-inssi

Vierailija
18/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vastasit tähän ketjuun?

Huvikseni.

Ja ehkä joskus, joku nyt tätä lukeva ja siellä ongelmiin joutuva tulevaisuudessa miettii että olisinpa kyllä mieluummin kotona Suomessa kuin siellä paikallisessa hikisessä vankilassa...

Vierailija
19/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ne labyboyt...

ap:n peppuun sattuu kun muistelee noita.

Vierailija
20/23 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan  mielenkiinnosta: Mitä esimerkiksi voisi tapahtua turistille tullissa tai rajalla olettaen, että et ole tekemässä mitään laitonta?

Sinä tietysti sinisilmäisenä suomalaisena uskot että kun et tee mitään mielestäsi laitonta, niin kaikki on ok, missä päin maailmaa tahansa.

Sut voidaan ihan sun tietämättä lavastaa rikolliseksi ja siinähän sitten olet, noin alkeellisessa maassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi