Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sinkkuelämää-sarja mielestäsi parodia?

Vierailija
16.10.2014 |

Onko Sinkkuelämää parodia sinkkuudesta? Olin aina ottanut sarjan tosissaan. IL:n jutun kommenteista vasta kuulin sen olevan parodia?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014101618750222_vi.shtml

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On? Ei kukaan pysty kuuntelemaan sitä carrien paskanjauhantaa vakavana. Tyypillinen muka "asioita ylianalysoiva nainen" jonka elämä pyörii miesten mukaan.

Vierailija
2/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut sitä varsinaisesti parodiana, mutta en kyllä totenakaan. Komedia se minulle on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se on draamakomedia.

Vierailija
4/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komedia toki, mutta hieman tyhmä. Naiset ovat olevinaan itsenäisiä sinkkuja, ja elämä pyörii rikkaan miehen metsästyksessä. Jane Austenkin on ironisesti ja modernimpi otteellaan, ja kirjoitti sentään 1800-luvulla. Ei se, että puhutaan ronskisti seksistä tee vielä kauhean syvällistä naiskuvaa.

Vierailija
5/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ajattelee , että se on tosi-tv:tä, palstan jutuista päätellen.

Vierailija
6/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ole koskaan voinut ottaa sarjaa vakavissani,tosin sama pätee mm. Salattuihin elämiin. Ei se että sarja on huono,tarkoita että se olisi tarkoituksella tehty parodia.

Vierailija
7/26 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/26 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole parodiaksi tehty, se on komediaa. 

Vierailija
9/26 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain komedia, mutta toki jossain määrin parodiallinen kuten komediat yleensäkin.

Vierailija
10/26 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tragedia. pilasi yhden sukupolven naiset ympäri maailman

Vierailija
11/26 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä kukaan (aikuinen) ainakaan vakavissaan seuraa,jos ei nyt ihan parodia niin sellaista aivot narikkaan-viihdettä kuitenkin,ei mikään "realistinen" draamasarja sinkkujen elämästä :D

Vierailija
12/26 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parodiaa, komediaa, täyttä totta, draamaa ja ennen kaikkea ajatonta naisen mielen monimutkaisuuden vatkaamista. Mutta ilman muuta parodiana olen sen usein kokenut. Aika vähän kattonu, ehkä kaheksan kertaa uusintana. ;)

Vierailija
13/26 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tragedia. pilasi yhden sukupolven naiset ympäri maailman

Yritit olla hauska, mutta tämä laini on jo vanha.

Vierailija
14/26 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parodia mistä? Naisista yleensä? Perus draamakomediana olen pitänyt aina.

Siinä on tyypilliset karrikoidut henkilöhahmot, mutta sellainenhan on viihdyttävää. Ei sitä viihdettä yleensäkään kannata kovin vakavasti ottaa.

Vierailija
15/26 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole, kun ihan perus draamakomedia. Täytyy muistaa, että sarjan eka kausi on melkein 20 vuotta vanha ja kirja vielä vanhempi. Aikansa tuotos, jota täytyy katsos ysäri-lasit päässä ☺

Vierailija
16/26 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Sinkkuelämää parodia sinkkuudesta? Olin aina ottanut sarjan tosissaan. IL:n jutun kommenteista vasta kuulin sen olevan parodia?

Tosi moni suomalaisnainen on tulkinnut sen realistisena kuvauksena ja jopa ihanteena. Kertoo jotain älyn tasosta :)

Toki myönnetään myös, että harva suomalainen sukupuolesta tunnistaa taiteen tyylilajeja. Sama juttu on Yhdysvalloissa ja ehkä vielä vähän pahempana.

Vierailija
17/26 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni suomalaisnainen on tulkinnut sen realistisena kuvauksena ja jopa ihanteena. Kertoo jotain älyn tasosta :)

Toki myönnetään myös, että harva suomalainen sukupuolesta tunnistaa taiteen tyylilajeja. Sama juttu on Yhdysvalloissa ja ehkä vielä vähän pahempana.

Noh, tuo kertoo vain niistä piireistä missä sinä liikut.

Minä en tunne yhtäkään naista, joka EI pitäisi Sinkkuelämää muuna kuin viihteenä, fiksuja ja filmaattisia kun ollaan kaikki.

Vierailija
18/26 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tunne yhtäkään naista, joka EI pitäisi Sinkkuelämää muuna kuin viihteenä, fiksuja ja filmaattisia kun ollaan kaikki.

Höpsistä. Sarja on saavuttanut suorastaan kulttimaineen Suomessa naisten keskuudessa. Käytännössä kaikki ovat katsoneet sarjaa viihteenä toki. Mutta samalla omaksuen sarjan arvomaailman ja roolimallit pitäen sitä pohjimmiltaan realistisena kuvauksena USA:n suurkaupungin nuorten sinkkunaisten elämästä.

Vierailija
19/26 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Sarja on saavuttanut suorastaan kulttimaineen Suomessa naisten keskuudessa. Käytännössä kaikki ovat katsoneet sarjaa viihteenä toki. Mutta samalla omaksuen sarjan arvomaailman ja roolimallit pitäen sitä pohjimmiltaan realistisena kuvauksena USA:n suurkaupungin nuorten sinkkunaisten elämästä.

Sulla on niin vajaat jutut menossa, että otan oman mielenterveyden kannalta moisen tyhmyyden provoiluna :)

Vierailija
20/26 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on niin vajaat jutut menossa, että otan oman mielenterveyden kannalta moisen tyhmyyden provoiluna :)

Vajaat? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme