Haluan kulkea kotona mulkku paljaana
Mitä naiset ajattelevat, jos miehensä kulkee kotona mulkku paljaana ja joskus vähän isonakin?
Kommentit (14)
Mikäs siinä, minäkin heiluttelen kotona kullia usein nakuna. Riippuu puolisosta mitä tykkää.
Kotona aina mulkku paljaana, muta asunkin yksin joten ketään ei haittaa. Naapuria ehkä, jos ikkunasta näkee?
Mikset kulkisi myös kadulla mulkkusi paljaana?
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin kulkeakin, jos se olisi meidän kulttuurissa ok. 🙃
Mun mies kulkee aina kalu saatavilla. Oikein hyvä!
Ei ole väliä itselle.
Itse en käytä housuja/alushousuja kotona ollenkaan. Vain pitkä t-paita tai mekko kotiasuna. Miestä tämä hämmensi alkutaipaleella, mutta nykyisin ihan normi arkea, että vaimo nakuilee koko ajan. :) oma mies harrastaa tätä vain illat. Tietysti naapureiden rajoissa. Ei tartte naapureille sentään nakkena esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole väliä itselle.
Itse en käytä housuja/alushousuja kotona ollenkaan. Vain pitkä t-paita tai mekko kotiasuna. Miestä tämä hämmensi alkutaipaleella, mutta nykyisin ihan normi arkea, että vaimo nakuilee koko ajan. :) oma mies harrastaa tätä vain illat. Tietysti naapureiden rajoissa. Ei tartte naapureille sentään nakkena esiintyä.
Sama täällä, ei koskaan housuja, ja tosiaan ei miehelläkään. Aamutakissa koirat pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin kulkeakin, jos se olisi meidän kulttuurissa ok. 🙃
Kulttuuria voi muuttaa, sun täytyy vaan aloittaa laajentamaan sitä, oikeaksi pioneeriksi. Pääset vielä historian kirjoihin.
Kotonaan saa kuljeksia niinkuin haluaa. Mutta suoraan sanoen, en haluaisi istua sohvalla perse paljaana, en halunnut edes poikamiehenä vaikka silloin nukuinkin alasti.
Alasti nukkuminen ei loppunut siihen että tuli tyttöystävä ja vaimo, vaan siihen että tuli lapsia. En vain halunnut esitellä niille aamuseisokkeja, enkä halunnut että olen alasti kun muksut kiipeilee sänkyyn, siihen heillä oli toki lupa.
Kulje pois. Olethan täysi mulkku muutenkin
Kyllähän se mulle kävisi. Perheemme teini ikäiset lapset varmaan saattais kyrpiintyä, kun faija pyöris munasillaan.
Kake kirjoitti:
Kyllähän se mulle kävisi. Perheemme teini ikäiset lapset varmaan saattais kyrpiintyä, kun faija pyöris munasillaan.
Teinisi tarvitsevat siis siedätys kasvatusta, aina kun näet teinin otat mulkustasi kädellä kiinni ja heilutat sitä teinille, niin kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kake kirjoitti:
Teinisi tarvitsevat siis siedätys kasvatusta, aina kun näet teinin otat mulkustasi kädellä kiinni ja heilutat sitä teinille, niin kyllä se siitä.
Ei pysty. Nakki häviää nyrkkiin
Riippuu naisesta. Siinähän se vastaus. Asia käsitelty