Vierailija

Mua ei ole vielä syömässä kuvattu, mutta pari kertaa on meinannut tulla joku huomauttamaan läskeistäni, kun olen ollut syömässä. Miksi ei saa olla lihava?

• ylös 7
  • alas 6

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Kauheaa, että ihmiset eivät omaa enää normaalia tahdikkuutta edes arkipäiviäsiissä julkisissa tilanteissa ja tiloissa :/

• ylös 22
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kauheaa, että ihmiset eivät omaa enää normaalia tahdikkuutta edes arkipäiviäsiissä julkisissa tilanteissa ja tiloissa :/

Joo, eivät tunnu omaavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onhan noita salakuvaajia. Jos saat kuvaajan kiinni itse teosta niin lyö sitä saman tien vaikka kädessäsi olevalla astialla kovaa päähän niin, että se jää siihen lattialle korisemaan. Pelastaa päivän.

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä on kuvattu? Sun mielikuvituksessasi?

Ei minua ole kuvattu mutta tällaista vissiin pääkaupunkiseudulla tapahtuu. Minulle on vain pari kertaa meinannut sellainen hoikka nainen (molemmilla kerroilla eri nainen) tulla sanomaan syömisistäni. Olen kuullut, kun on jutellut miehensä kanssa. Että läskini ja syömiseni ovat ärsyttäneet.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

No kannattaa sanoa sellaiselle, että "mä sentään voin laihtua, tyhmyydestä harvemmin pääsee". 

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan noita salakuvaajia. Jos saat kuvaajan kiinni itse teosta niin lyö sitä saman tien vaikka kädessäsi olevalla astialla kovaa päähän niin, että se jää siihen lattialle korisemaan. Pelastaa päivän.

Se oliskin näky kun joku lyllerö lähtis huitomaan lautasella😄

Vierailija

Pari kertaa on meinattu tulla sanomaan? Mistä tiedät että oisi tultu sanomaan syömisestäsi tai läskeistäsi, oisihan se joku voinut meinata sanoa vaikka että sun kaulaliina on pudonnut lattialle

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa on meinattu tulla sanomaan? Mistä tiedät että oisi tultu sanomaan syömisestäsi tai läskeistäsi, oisihan se joku voinut meinata sanoa vaikka että sun kaulaliina on pudonnut lattialle

Kun olen osan keskustelusta kuullut ja ovat olleet tuijottamassa syömisiäni viereisessä pöydässä.

Vierailija

Ainahan pullukat sanovat, että heitä tulee kohdella kuin muitakin, eli miksi teitä ei sitten saisi kuvata kun muitakin kuvataan. Siinähän syötte rauhassa kunhan ette maiskuta tai töni liikkuessanne käytävillä.

• ylös 1
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kun olen osan keskustelusta kuullut ja ovat olleet tuijottamassa syömisiäni viereisessä pöydässä.

Etkö ole sanonut mitään? Esim että kannat kyllä kilosi itse?

Tai että sinä voit hyvinkin laihtua mutta ko henkilö pysyy ääliönä koko ikänsä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Etkö ole sanonut mitään? Esim että kannat kyllä kilosi itse?

Tai että sinä voit hyvinkin laihtua mutta ko henkilö pysyy ääliönä koko ikänsä?

En sanonut mitään, kun oli muu perhe paikalla.

Vierailija

Mistä ap tiedät, että joku on meinannut tulla huomauttamaan sinulle läskeistäni? Kävelikö joku sinun ohitse, ja olet aivan varma, että oli tulossa sinulle huomauttamaan, mutta sitten sisu meni kaulaan viime hetkellä? Huomasitko sen ilmeestä, vai jostain eleestä vai kertoiko katse sen?

Lol.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä ap tiedät, että joku on meinannut tulla huomauttamaan sinulle läskeistäni? Kävelikö joku sinun ohitse, ja olet aivan varma, että oli tulossa sinulle huomauttamaan, mutta sitten sisu meni kaulaan viime hetkellä? Huomasitko sen ilmeestä, vai jostain eleestä vai kertoiko katse sen?

Lol.

LäskeistäSI, jopa... tuskin ne sinulle minun läskeistä haluavat huomautella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lol.

Kun olen kuullut, kun he puhuvat läskeistäni ja ovat tuijottaneet koko ajan, kun syön. Molemmat olleet n 60v hoikkia naisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lol.

Kun olen kuullut, kun he puhuvat läskeistäni ja ovat tuijottaneet koko ajan, kun syön. Molemmat olleet n 60v hoikkia naisia.

No se, että he puhuvat keskenään ei tarkoita, että meinasivat tulla sinulle sanomaan. Se keskustelu ei siis ollut tarkoitettu sinulle?

Ihan varmasti meistä jokaisesta joku joskus jossain puhuu, mutta jos ei tulla päin naamaa sanomaan, niin en lähtisi mennä määräämään, mitä ihmiset saa ja mitä ei saa keskenään puhua tai ajatella.

Vierailija

Vaikea kuvitella että muissa euroopan maissa kansa käyttäytyisi samalla tavalla..menohan alkaa olla kuin jossain perähikiän kabulissa, älykkyys ja käytöstavat nollassa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainahan pullukat sanovat, että heitä tulee kohdella kuin muitakin, eli miksi teitä ei sitten saisi kuvata kun muitakin kuvataan. Siinähän syötte rauhassa kunhan ette maiskuta tai töni liikkuessanne käytävillä.

Ei ketään tarvitse kuvata lupaa kysymättä, sellainen on yksityisyyden häiritsemistä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.