Vierailija

Minä oon käynyt vaan Ruotsissa ja nainen 27v :D

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Bulgaria, ranska, ruotsi, venäjä ja norja. Tarkoitus olis lähtee japaniin jossain vaiheessa. Se kiinnostais.

Vierailija

Missäpäin Venäjää siellä matkustaneet olette olleet ? ja millaisella matkalla ( omatoimi vai järjestetty, millä menitte, oliko majoitus ok). Itselleni Venäjä olisi ihan ykkösmielenkiintoinen kohde.

Norjassa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Puolassa, Saksassa, Ranskassa, Monacossa ( vaikka se ei taida kyllä olla maa)  , Luxemburissa, Alankomaissa, Italiassa, Espanjassa ja Kreikassa olen käynyt. 

Norjassa kaikkein useimmiten , siellä laskeksin kai käyneeni 10 kertaaa, lapsuudesta asti rakas kohde. Italia ja Saksa seuraavina perässä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missäpäin Venäjää siellä matkustaneet olette olleet ? ja millaisella matkalla ( omatoimi vai järjestetty, millä menitte, oliko majoitus ok). Itselleni Venäjä olisi ihan ykkösmielenkiintoinen kohde.

Norjassa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Puolassa, Saksassa, Ranskassa, Monacossa ( vaikka se ei taida kyllä olla maa)  , Luxemburissa, Alankomaissa, Italiassa, Espanjassa ja Kreikassa olen käynyt. 

Norjassa kaikkein useimmiten , siellä laskeksin kai käyneeni 10 kertaaa, lapsuudesta asti rakas kohde. Italia ja Saksa seuraavina perässä. 

Monaco on valtio Euroopassa.

Vierailija

En kovin monessa. Ruotsi, Norja, Neuvostoliitto (80-luvulla), Kreikka, Bulgaria, Turkki, USA

En ole koskaan käynyt esim. Virossa

Vierailija

Noin 30 valtiota seitsemässä maanosassa. Näistä etelämanner ei kuulu mihinkään valtioon mutta sielläkin on siis tullut käytyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos Haaparannalla ostoksilla käyntejä ei lasketa, itsekin eniten matkaillut juuri Norjassa. Olen käynyt jo ihan lapsesta saakka, vanhempieni kanssa käytiin hakemassa Norjasta  juhannuslohet joka vuosi ja joskus toinenkin reissu myöhemmin kesällä. Pohjois-Norjassa vain, eteläosa on näkemättä. Mutta ehkä joskus

Vierailija

Viro
Ruotsi
Tanska
Saksa
Ranska
Itävalta
Sveitsi
Ent.Jugoslavia
Kreikka
Italia
Turkki
Kypros

Vierailija

Suomi
Ruotsi
Norja
Tanska
Islanti
Venäjä
Viro
Latvia
Saksa
Espanja
Sveitsi
Kreikka
Portugali
Espanja
Ranska
Englanti
Italia
Turkki
Qatar
USA
Kanada
Indonesia
Aruba (Alankomaat)
Curaçao (Alankomaat)
Bahamasaaret

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Silloisessa Leningradissa. Bussimatka, lukion jälkeisenä välivuonna lojuin vuoden kansanopistossa, tuo retki oli kahden luokan yhteinen luokkaretki. Kerättiin osa rahoista yhdessä. Avartava kokemus todellakin. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.