Missä maissa olet käynyt?
Minä oon käynyt vaan Ruotsissa ja nainen 27v :D
Kommentit (20)
Bulgaria, ranska, ruotsi, venäjä ja norja. Tarkoitus olis lähtee japaniin jossain vaiheessa. Se kiinnostais.
Ruotsi, Viro, Venäjä, Norja, Iso-Britannia, Israel, Espanja, Portugali, Tsekki
Missäpäin Venäjää siellä matkustaneet olette olleet ? ja millaisella matkalla ( omatoimi vai järjestetty, millä menitte, oliko majoitus ok). Itselleni Venäjä olisi ihan ykkösmielenkiintoinen kohde.
Norjassa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Puolassa, Saksassa, Ranskassa, Monacossa ( vaikka se ei taida kyllä olla maa) , Luxemburissa, Alankomaissa, Italiassa, Espanjassa ja Kreikassa olen käynyt.
Norjassa kaikkein useimmiten , siellä laskeksin kai käyneeni 10 kertaaa, lapsuudesta asti rakas kohde. Italia ja Saksa seuraavina perässä.
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin Venäjää siellä matkustaneet olette olleet ? ja millaisella matkalla ( omatoimi vai järjestetty, millä menitte, oliko majoitus ok). Itselleni Venäjä olisi ihan ykkösmielenkiintoinen kohde.
Norjassa, Ruotsissa, Virossa, Latviassa, Puolassa, Saksassa, Ranskassa, Monacossa ( vaikka se ei taida kyllä olla maa) , Luxemburissa, Alankomaissa, Italiassa, Espanjassa ja Kreikassa olen käynyt.
Norjassa kaikkein useimmiten , siellä laskeksin kai käyneeni 10 kertaaa, lapsuudesta asti rakas kohde. Italia ja Saksa seuraavina perässä.
Monaco on valtio Euroopassa.
En kovin monessa. Ruotsi, Norja, Neuvostoliitto (80-luvulla), Kreikka, Bulgaria, Turkki, USA
En ole koskaan käynyt esim. Virossa
Noin 30 valtiota seitsemässä maanosassa. Näistä etelämanner ei kuulu mihinkään valtioon mutta sielläkin on siis tullut käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Haaparannalla ostoksilla käyntejä ei lasketa, itsekin eniten matkaillut juuri Norjassa. Olen käynyt jo ihan lapsesta saakka, vanhempieni kanssa käytiin hakemassa Norjasta juhannuslohet joka vuosi ja joskus toinenkin reissu myöhemmin kesällä. Pohjois-Norjassa vain, eteläosa on näkemättä. Mutta ehkä joskus
Viro
Ruotsi
Tanska
Saksa
Ranska
Itävalta
Sveitsi
Ent.Jugoslavia
Kreikka
Italia
Turkki
Kypros
Suomi
Ruotsi
Norja
Tanska
Islanti
Venäjä
Viro
Latvia
Saksa
Espanja
Sveitsi
Kreikka
Portugali
Espanja
Ranska
Englanti
Italia
Turkki
Qatar
USA
Kanada
Indonesia
Aruba (Alankomaat)
Curaçao (Alankomaat)
Bahamasaaret
Vierailija kirjoitti:
Silloisessa Leningradissa. Bussimatka, lukion jälkeisenä välivuonna lojuin vuoden kansanopistossa, tuo retki oli kahden luokan yhteinen luokkaretki. Kerättiin osa rahoista yhdessä. Avartava kokemus todellakin.
Monessa paikassa ihan virtuaalisesti.
https://www.webcamtaxi.com/en/
Thaimaa
Espanja
Turkki
Venäjä