Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia laivalla ja hotellissa aamupalalla...

Vierailija
16.10.2014 |

on paljon kaikkea makeaa, esim. suklaata, dpnitseja yms.? Tuli tässä myöhäistä aamupalaa syödessä mieleen, että miten joku voi syödä jotain niin kuvottavaa kuin AVOKADO? Olkoonkin vaikka kuinka terveellistä... ja sitten mieleeni pälkähti tämä toinen käsittämätön asia!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sun pointti on?

Vierailija
2/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tänään on vasta torstai. Pistä perjantaipullon korkki kiinni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokado on minulle herkkua, en ymmärrä Sinua! ;)

Makeita en syö vaikka niitä on tarjolla, mutta jos joku tykkää niin So what..

Vierailija
4/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vähän yksinkertainen. Voi sinua reppanaa.

Vierailija
5/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD ap

Vierailija
6/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Donitseja siis! :-)

Vierailija
7/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä en ole vastaavaa huomannut, onko tosiaan noin? Vai olenko sitten vain aina kulkenut näiden herkkutarjoilujen ohi. Itse nautin runsaasta aamiaisesta. Mitäs aloittajab aamupalaan kuuluu - rahkaa? Raejuustoa puurossa?

Vierailija
8/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä, kuinka laaja ihmiskirjo noiden paikkojen aamiaisilla käy. Siellä pitää olla syömistä useaan makuun, joku syö puuroa aamuisin, toinen donitseja ja muuta makeaa, kolmas kaikkea sekaisin ja paljon. Eikö se ole hyvä, että on mistä valita.

Vierailija
9/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:53"]Avokado on minulle herkkua, en ymmärrä Sinua! ;)

Makeita en syö vaikka niitä on tarjolla, mutta jos joku tykkää niin So what..
[/quote]

Hyi saatana, avokado on jotain yliluonnollisen karmivaa. Mutta makeaa aamupalalla? Sekin on yliluonnollista!

Vierailija
10/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:53"]Avokado on minulle herkkua, en ymmärrä Sinua! ;) Makeita en syö vaikka niitä on tarjolla, mutta jos joku tykkää niin So what.. [/quote] Hyi saatana, avokado on jotain yliluonnollisen karmivaa. Mutta makeaa aamupalalla? Sekin on yliluonnollista!

[/quote]

Mitä sitten pitäisi olla?

Vierailija
11/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:57"]Jaa, mä en ole vastaavaa huomannut, onko tosiaan noin? Vai olenko sitten vain aina kulkenut näiden herkkutarjoilujen ohi. Itse nautin runsaasta aamiaisesta. Mitäs aloittajab aamupalaan kuuluu - rahkaa? Raejuustoa puurossa?
[/quote]

On, mene vaikka itse katsomaan! Minä ap syön vaihtelevasti, joskus leipää (monivilja, tumma reissari, se vaaleampi on kamalaa paskaa), joskus smoothien kun mies väsää, jugurttia... :-) !! Sellaista. Makeaa syön mielelläni mutta en aamupalalla.

Vierailija
12/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuli ja varsinkin valkosipuli on karmivaa, tai kaikkien ällötysten äiti, kookos! Mutta avokado on namiiiiii !

Vierailija
13/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:53"]Avokado on minulle herkkua, en ymmärrä Sinua! ;) Makeita en syö vaikka niitä on tarjolla, mutta jos joku tykkää niin So what.. [/quote] Hyi saatana, avokado on jotain yliluonnollisen karmivaa. Mutta makeaa aamupalalla? Sekin on yliluonnollista!

[/quote]

[/quote]

Siis mitä mitä? Aamipalallakp? Jugurtti, leipä, smoothie (ei mikään superhyperterveyspommi vaan joku huvänmakuinen, marjaisa :)

Vierailija
14/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 16:01"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:57"]

[/quote]

[/quote]

Siis mitä mitä? Aamipalallakp? Jugurtti, leipä, smoothie (ei mikään superhyperterveyspommi vaan joku huvänmakuinen, marjaisa :)
[/quote]

Siis aamupalallako !

Vierailija
15/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:57"]No mietipä, kuinka laaja ihmiskirjo noiden paikkojen aamiaisilla käy. Siellä pitää olla syömistä useaan makuun, joku syö puuroa aamuisin, toinen donitseja ja muuta makeaa, kolmas kaikkea sekaisin ja paljon. Eikö se ole hyvä, että on mistä valita.
[/quote]

Mutta luulisi, että hotellissa ja laivalla yritetään olla normaaleita eikä miellyttää kaikkia! Vai alkaako ne seuraavaksi tarjoilemaan kukkoa viinissä aamupalaksi, koska "ehkä joku haluaa..."

Vierailija
16/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokadosta tykkääminen on makuasia. Itse rakastan sitä. Syön sitä tahnana leivän päällä ja joskus suolan ja sitruunamehun kanssa koverran suoraan kuoresta suuhun. Katkarapuja vaikka seuraksi niin nam on hyvää ;)

Muutenkin on minusta hyvä että tuollaisissa joukkoruokailuissa on aamiaisvalikoimaa moneen makuun. Ihmisillä kun on tosi erilaisi atapoja syödä aamulla. Itse syön vain jonkun pienen makean palan, mikään kunnon ruoka ei maistu. Jotkut taas haluaa puuroa, jotkut proteiinipitoista. JOku haluaa syödä aamupalalla matkoilla niin paljon että lounaan voi skipata jne. Hyvä vaan että löytyy valinnanvaraa.

Vierailija
17/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothiet ja jogurtit on yleensä makeita :D

Vierailija
18/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelleissa ja laivoilla on myös ulkomaalaisia joille juuri makea aamulla on sitä mitä he syövät. ihmettelevät varmaan suomalaisten puurolautasia. Aikuisia jotka syövät puuroa!

Vierailija
19/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 16:07"]Smoothiet ja jogurtit on yleensä makeita :D
[/quote]

Tarkoitan makealla sellaista makeaa kuin karkki ja suklaa :-)!

Vierailija
20/35 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:57"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 15:53"]Avokado on minulle herkkua, en ymmärrä Sinua! ;) Makeita en syö vaikka niitä on tarjolla, mutta jos joku tykkää niin So what.. [/quote] Hyi saatana, avokado on jotain yliluonnollisen karmivaa. Mutta makeaa aamupalalla? Sekin on yliluonnollista! [/quote] Mitä sitten pitäisi olla? [/quote] Siis mitä mitä? Aamipalallakp? Jugurtti, leipä, smoothie (ei mikään superhyperterveyspommi vaan joku huvänmakuinen, marjaisa :)

[/quote]

Jugurtti, leipä, smoothie, nämä kaikki on täynnä sokeria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi