Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintapumpuista

31.08.2006 |

Hei!

Olen tässä miettinyt rintapumpun hankintaa... Millaisia kokemuksia teillä on eri pumppumerkeistä?

Oletteko hankkineet pumpun vasta vauvan syntymän jälkeen vai jo raskausaikana?

Millainen on esim. Ainun käsikäyttöinen rintapumppu (se joka maksaa alle 30e marketeissa) verrattuna johonkin sähkökäyttöiseen? Tarkoituksena ei olisi näillä näkymin pumppailla joka päivä vaan vain silloin kun olen pois vauvan luota (1-2 kertaa viikossa?)

Kertokaahan kokemuksia, kiitos.

Kommentit (4)

1/4 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla aika turha hankina, jos pumpata tarvitsee vain silloin tällöin. Itseltäni löytyy tarpeettomana Ainun käsikäyttöinen malli säädettävällä imuteholla;) Pumppaukset jäi pariin hassuun kertaan, koska maitoa tuli niin vähän, että annettiin suosiolla korviketta, jos en ollut kotona. Imetysura jatkuu vieläkin, vaikka lapsi lähentelee jo 1,5v (saa toki tavallistakin maitoa).

Vierailija
2/4 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähinnä siitä syystä, että saan pumpattua maitoa pakkaseen. Pumppu on merkiltään Avent Isis ja se on toiminut loistavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri Ainun pumpun (21 ¿ Prismassa), kun olin joutua sairaalaan vauvan ollessa pari viikkoinen. Olisin varmaan sijoittanut Aventiin, jos olisin kiireettä pumpun ostanut. Sitä on kehuttu niin paljon. Sähköistä en halunnut. Se Ainun pumppu on aika palikka, eli toimii, muttei oo mikään erityisen mukava tms. Olen käyttänyt nyt 6 kk satunnaisesti muutaman kerran kuussa, niin että pakkasessa on aina ollut muutama desi maitoa poissaoloani varten. Ihan ok semmoiseen käyttöön.

Vierailija
4/4 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pumppu on mielestäni ihana, varsinkin näin pattereilla käytettynä. nytkin pumppaan tässä samanaikaisesti, sen tähden isot kirjaimet puuttuu kun on vaan yksi käsi käytössä.

meillä tosin tilanne erilainen, sllä meidän kuopuksella on suulakihalkio ja häntä ei pysty imettämään, eli olen kohta kolme kuukautta pumpannut kaiken tarvittavan maidon. eli on tullut muutama tunti pumpun kanssa istuttua