Huomaatteko ollenkaan jos kuljette kellohamessa ja paksuissa sukkiksissa,
jos tuuli nostaa helmaa takaa ylös?
Minä en aina huomaa ;)
Kommentit (15)
Mulla on lyhyt vekkihame joka lentää helposti tuulessa mutta huomaan vasta jos näen peilikuvani näyteikkunassa tai oman varjoni, jos on tapahtumassa "vahinko".
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 13:43"]
jos tuuli nostaa helmaa takaa ylös?
Minä en aina huomaa ;)
[/quote]
Ok, mistä sitten tiedät, että nousee?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 14:22"]
Ok, mistä sitten tiedät, että nousee?
[/quote]
Joskus olen kädellä kokeilut kun tuulee kovaa, ja joskus helma on ollut vyötärön korkeudella, joskus ei;)
Ap
Huomaan, sillä kiinnitän huomiota. En halua näyttää halvalta ja huolimattomalta, joten huolehdin siitä, että hameeni pysyy alhaalla luonnonvoimista riippumatta.
No kai tällä säällä on takki päällä?
Kellohame ja paksut sukkikset = näytät välittömästi 15kg lihavammalta.
Taas tämä hameenhelmapervo... Seuraavaksi sitten kumihanskapervo. Ellei ne ole yksi ja sama.
Huomaisin kyllä. Viileä tuuli kyllä tuntuisi paksujenkin sukkahousujen läpi. Tosin en tiedä mikä siinä nyt niin kamalaa olisi, peittävät sukkikset jalassa vilautus ei olisi katastrofi. Ei ole ikinä tainnut niin käydä, käytän sykyisin sen verran pitkiä takkeja.
;) ;) ;)
Hassua, miten silmää iskevä hymiö saa aina välittömästi aikaan pervomman vaikutelman. Yöh.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 16:38"]Kellohame ja paksut sukkikset = näytät välittömästi 15kg lihavammalta.
[/quote]
Riippuu taas kerran kropan muodosta. Olen isorintainen ja lattapeppuinen, leveä hame luo minulle vyötärön, ja tiimalasivartalon.
ei mulla ole niin leveitä ohuita hameita et ne lentelis holtittomasti
Mulla on alushame joka on kapeampi, huomaan kyllä kun päällishame lentää mutta en välitä koska alushame peitttää pepun.
En todellakaan huomaa, eikä haittaa. Alushousut on aina jalassa joten ei sieltä mitään ihmeeempää näy vaikka nousisikin.