Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, saatteko käydä miehenne työkalupakilla?

Vierailija
16.10.2014 |

Mulla on toki lupa käydä tonkimassa työkalupakkia, mutta voi sitä stressin määrää! Mies hermostuu ihan silmissä. Kyselee, että kai olen varovainen ja en riko mitään (jep, ajattelin pistää vasaran paskaksi) ja laitanhan kaikki takaisin paikalleen. Kerroin laittavani hyllyt lapsen seinälle tänään ja herra tuppisuu on laittanut jo kolme meiliä onko kaikki ok. Aika hellyyttävää! Onko teillä muilla yhtä omistuksenhaluisia miehiä vai onko oma ainoa jolla vakava kiintymyssuhde omiin työkaluihin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla paljon turhaa aikaa?

Vierailija
2/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä työkalut ovat läjässä yhdessä kopassa eikä niitä kukaan hallinnoi. Pikemminkin yrittää välttää koskemasta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mää sulle kalupakin näytän... grrrrrrr....

Työkalujen lainaamisessa on sellainen periaate, että niitä pitää osata käyttää ettei mene rikki.

-mies

Vierailija
4/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saan käyttää miehen työkaluja. Kumma mies sulla :D

Vierailija
5/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meistä minulla on enemmän työkaluja kuin miehellä. Taidan olla se tarkempi tässä asiassa. Toki kaikkia saa käyttää kunhan laittaa paikoilleen. Haluan myös tietää jos esim. joku poranterä alkaa olemaan kaput niin voin käydä ostamassa uuden.

Vierailija
6/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Mutta mies on sen verran sotkuinen, että työkalut jäävät mikä minnekin, eikä mikään ole siellä missä pitäisi. Ostin oman, vaaleanpunaisen työkalupakin, ja siihen vaaleanpunaisia sekä kukallisia työkaluja. Toiveena olisi, että mies jättäisi sen rauhaan, ja työkalut pysyisivät omilla paikoillaan. Mutta ei, miehelle sopii oikein hyvin vasaroida pinkillä vasaralla, joten ensin myllää omat työkalunsa sekaisin ja sitten siirtyy minun pakilleni... 

Vierailija
7/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saisi yhteisiä! työkaluja käyttää, niin jäis moni juttu meidän remontissa ja asumisen pikku huolloissa miehen tehtäväksi ihan itse :)

Saisi olla vaihtamassa pattereitakin lapsen leluihin ihan itsekseen (niihin kun se minikokoinen ruuvimeisseli tarvitaan).

Taitaa noist kalusitakin olla iso osa mun ostamia. Moottorisahaan en koske, vaikka sekin on minun ostama.

Vierailija
8/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan käydä, sillä se on minun työkalupakkini sisältöineen. Mies sitä tosin pääasiassa käyttää. Tässä taloudessa minä olen kuitenkin se, joka stressaa että tavarat menevät takaisin omille paikoilleen. Ärsyttää, kun toinen ei kohtele omaisuuttani kunnioitettavasti. Työkalut kun eivät kuitenkaan ole mitään halpoja.

Vierailija
9/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma pakki. Niin on selkeämpää.

Vierailija
10/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan, mutta ne on niin sekaisin etten löydä ikinä etsimääni. mies käyttääkin usein mun pakkia, koska sieltä löytää nopeasti etsimänsä. tosin ei enää sen jälkeen kun mies on pakilla käynyt...

Vierailija
11/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu saan. Tai oikeastaan en ajattele, että se on miehen työkalupakki vaan meidän perheen työkalupakki.

Kyllä me välillä tyttären kanssa vaikkapa kasataan huonekaluja tai säädetään tytön pyörää yhdessä ilman että siihen miestä tarvitaan apuun.

Vierailija
12/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitään miehen työkalupakkia vaan ihan yhteinen.

Vierailija
13/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on siellä iso punapäinen meisseli.Käyn usein lainaamassa sitä.......

Vierailija
14/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, yhteisiä ovat nuokin työkalut. Ja jos minä en tee jotain juttua, hänen täytyy se tehdä, joten on herrankin intressissä, että rouva nikkaroi... Mutta joo, miehesi on hauska ;-) Meillä miehellä on samanlainen tarkka omistusasenne vain työpöydällä oleviin papereihinsa. Hän ei löydä mitään, jos siirrän vaikkapa jonkun paperin paikkaa. En ole enää vuosiin viitsinyt siivota tuota pöytää, kun lopputulemana on aina hirveä hermostus ja jäpätys, jos olen millinkään siirtänyt tavaroita.

Vierailija
15/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 13:39"]

Miehelläni on siellä iso punapäinen meisseli.Käyn usein lainaamassa sitä.......

[/quote]

Hi hi...:)

Vierailija
16/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miehen kouluttanu sillä tavalla että se hoitaa automaattisesti kaikki kokoamiset ja korjaamiset, ei ole moneen vuoteen tarvinut vasaraan tarttua paitsi taulukoukkuja pari itte hakannut. Sama homma toisin päin siivoamisessa. Parempi sen hoitaa joka paremmin osaa. :D

Vierailija
17/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennään toisipäin. Olen rakennusalan ammattilainen, mieheni työskentelee tietokoneiden parissa eikä todellakaan ole mikään timpuri. :D Välillä hän kuitenkin saa jonkin miehisyyspuuskan ja päättää esim. ripustaa taulun seinälle. Valitsee vääränkokoisen poranterän (sotkien ne kaikki pitkin laatikkoa), unohtaa laittaa propun, ruuvaa vääränkokoista ruuvia paikoilleen ja loppujen lopuksi minä sitten korjaan vahingot ja saadaan se taulu paikoilleen.

Puolison pakki on pyhä. :)

Vierailija
18/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huolehdin meidän työkaluista ja pakki onkin oikeastaan minun. Mies ei ikinä laita asioita samalle paikalle mistä otti. Esim erilaiset pihdit on yhdessä lokerossa, mutta heittää käytettyään mihin tahansa. Ja sitten mulla on toinen pakki, jossa sarja ruuvimeisseleitä ja vääntimiä. Jokaisella on muovisessa kotelossa oma paikka, johon työkalun voi napsauttaa ja pysyvät siinä paikallaan. Mies kun ottaa ruuvvarin niin se heittää sen takaisin isoon pakkiin, vaikka kuuluisi tähän omaan ruuvaripakkiin. Mua ärsyttää ihan sairaasti.

Vierailija
19/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan käydä toki. Tosin olen niin laiska, että säilytän eniten käyttämiä työkalujani (pyörän huoltoon tarvittavat) omassa pussissa, koska työkalupakki on siivouskomerossa kaiken muun alla ja sieltä on vaivalloista kaivaa mitään esiin. Ne useimmiten tarvittavat ruuvimeisselit, kuusiokoloavaimet ja sellaiset lojuu siivouskomeron hyllyllä helposti saatavilla.

Vierailija
20/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko sillä työkalupakilla, minkä minä olen ostanut ja täyttänyt :)? Meillä mies on käsi remppahommissa ja minä se remontti-Reetta. Olen aina tykännyt puuhastella käsilläni kotona kaikenlaista, olen teknikko sielultani!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi