Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, saatteko käydä miehenne työkalupakilla?

Vierailija
16.10.2014 |

Mulla on toki lupa käydä tonkimassa työkalupakkia, mutta voi sitä stressin määrää! Mies hermostuu ihan silmissä. Kyselee, että kai olen varovainen ja en riko mitään (jep, ajattelin pistää vasaran paskaksi) ja laitanhan kaikki takaisin paikalleen. Kerroin laittavani hyllyt lapsen seinälle tänään ja herra tuppisuu on laittanut jo kolme meiliä onko kaikki ok. Aika hellyyttävää! Onko teillä muilla yhtä omistuksenhaluisia miehiä vai onko oma ainoa jolla vakava kiintymyssuhde omiin työkaluihin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyihin työkaluihin annan vaimon koskea, mutta tiettyihin en. Tiettyihin hän ei haluaisikaan koskea, koska ei osaa käyttää niitä lainkaan. Minua myös raivostuttaa vaimon tapa laittaa santapaperia työkalupakkiini työkalujen sekaan. Hän tekee niin lähes aina, kun on hionut jotakin.

Vierailija
22/32 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on santapaperi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 12:22"]

Mitä on santapaperi? 

[/quote]

Hiekkapaperia

Vierailija
24/32 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä saisin käydä, mutta ei ole ollut tarvetta. Mihin mä tarvisin mieheni työkaluja? En edes ymmärrä mitä vempaimia siellä on. Vasara ja jotkut ruuvarit on erikseen meillä molempien käytössä. Harvemmin niitäkään tarvitsen. Mies hoitaa kakki tollaset hommat.

Vierailija
25/32 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 13:08"]

Mulla on toki lupa käydä tonkimassa työkalupakkia, mutta voi sitä stressin määrää! Mies hermostuu ihan silmissä. Kyselee, että kai olen varovainen ja en riko mitään (jep, ajattelin pistää vasaran paskaksi) ja laitanhan kaikki takaisin paikalleen. Kerroin laittavani hyllyt lapsen seinälle tänään ja herra tuppisuu on laittanut jo kolme meiliä onko kaikki ok. Aika hellyyttävää! Onko teillä muilla yhtä omistuksenhaluisia miehiä vai onko oma ainoa jolla vakava kiintymyssuhde omiin työkaluihin?

[/quote]

Sun mies ei taida oikein luottaa sun kädentaitoihin?

Vierailija
26/32 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 16:02"]Tiettyihin työkaluihin annan vaimon koskea, mutta tiettyihin en. Tiettyihin hän ei haluaisikaan koskea, koska ei osaa käyttää niitä lainkaan. Minua myös raivostuttaa vaimon tapa laittaa santapaperia työkalupakkiini työkalujen sekaan. Hän tekee niin lähes aina, kun on hionut jotakin.
[/quote]

Siis meillä mies tekee ihan samaa! Ajatteleekohan se vihjata, että tarvitsen manikyyrin, kun hietsut on pakissa? Tosi ikävää hakea sieltä mitään, kun on heti sormenpäät ruvella. Muuten kyllä käyttelen kaikkia mieheni kaluja aina halutessani.

Vierailija
27/32 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi omituiselta toi aapeen meininki

Vierailija
28/32 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole työkalupakkia, minulla on, eikä mies koske niihin ilman lupaa - eikä oikeastaan käskemälläkään.

Vierailija
29/32 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkalut on mun, pakki on miehen. :) Mies osti muuttaessaan luokseni pakin kun ei enää kestänyt työkalujen sekamelskaa kaapissa. Mä osaan kyllä käyttää työkaluja, mutta mies tykkää puuhastella enempi niitten kanssa joten mä "tyydyn" osaani ja vaan kerron mitä ruuvataan ja minne.

Eli saan kyllä käyttää, mutten tahdo. 

Vierailija
30/32 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin saan. Siellä on paljon minunkin tavaraa. Kun muutimme yhteen, niin laitoimme useimmin tarvittavat tavarat miehen työkalupakkiin ja harvemmin tarvittavat ja isokokoiset työkalut ovat isossa muovilaatikossa, jossa itse ennen säilytin työkalujani. 

Vierailija
31/32 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan käydä, mutta vähän äkäisenä aina kysyy että enkai sotkenut järjestystä. Tai jos joku ei ole paikallaan niin saan satikutia.

Vierailija
32/32 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma työkalupakki mistä mies sitten lainailee työkaluja kun ei jaksa omaa jättipakkiaan kanniskella. :D