Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita rokotettuja, jotka eivät halveksi rokottamattomia?

Vierailija
07.09.2021 |

Ihmetyttää täällä palstalla vallitseva lynkkausmieliala rokottamattomia kohtaan. Minulle se on yksi ja sama ottaako joku rokotteen vai ei.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi kenenkään rokottamattomuutta, mutta pidän harvinaisen typerinä.

Vierailija
22/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mua ole koskaan kiinnostanut toisten ihmisten rokotukset. En tiedä edes oman mieheni voimassa olevia rokotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää kaikki, jotka menivät ottamaan sen. Selviää teille kyllä viimeistään jouluun mennessä miksi.

Saadaan tuplaten joululahjoja koska oltiin niin kilttejä? 😎👍

Vierailija
24/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheestä kaksi on ottanut rokotteen ja kaksi ei. Jokainen aikuinen tekee omat päätöksensä. Itse otin rokotteen ja toki olisin halunnut, että myös muut ottaisivat sen, mutta minkäs teet jos eivät ota.

Vierailija
25/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitä muiden rokotuksista murehtimaan tai rokottamattomia halveksumaan? Jos aikuinen ihminen on itse tietoisesti valinnut, että mielummin litkii hopeavettä, läträä havupuu-uutetta ja syö pillerikaupalla hevosten matolääkkeitä, niin mikä minä olen sitä kieltämäänkään. Soitteleehan porukat aamuisin astraalitv:n tädeillekin, eikä sitäkään kukaan ihmettele. Jos tämä rokottamaton porukka on saanut vaikka avaruudellisia viestejä Plejadilaisilta, niin yhtä hyvin he voivat näitä viestejä noudattaa halutessaan.

En siis halveksu rokottamattomia. Heillä on varmasti joku syy rokottamattomuuteensa. Muutaman vuoden päästä varmaan nähdään tehoaako matolääkkeet.

Vierailija
26/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He vertaavat itseään 40-luvun keskitysleirien juutalaisiin; en voi olla halveksimatta.

Vierailija
27/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään onko muut ottanut rokotuksen. Itse otin, koska olen työni puolesta niin monen kanssa tekemisissä.

Vierailija
28/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää kaikki, jotka menivät ottamaan sen. Selviää teille kyllä viimeistään jouluun mennessä miksi.

Onhan jo foliphattutyöpaja tulilla?

Vierailija
29/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitä muiden rokotuksista murehtimaan tai rokottamattomia halveksumaan? Jos aikuinen ihminen on itse tietoisesti valinnut, että mielummin litkii hopeavettä, läträä havupuu-uutetta ja syö pillerikaupalla hevosten matolääkkeitä, niin mikä minä olen sitä kieltämäänkään. Soitteleehan porukat aamuisin astraalitv:n tädeillekin, eikä sitäkään kukaan ihmettele. Jos tämä rokottamaton porukka on saanut vaikka avaruudellisia viestejä Plejadilaisilta, niin yhtä hyvin he voivat näitä viestejä noudattaa halutessaan.

En siis halveksu rokottamattomia. Heillä on varmasti joku syy rokottamattomuuteensa. Muutaman vuoden päästä varmaan nähdään tehoaako matolääkkeet.

Eivät kaikki rokottamattomat ole noita matolääke-salaliitto-astraalimatka-foliohattuja.

Vierailija
30/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ainoastaan niitä rokottamattomia joilla on joku lääketieteellisesti todettu este joka estää rokotuksen. Muut ovat alinta pohjasakkaa.

Vierailija
31/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ainoastaan niitä rokottamattomia joilla on joku lääketieteellisesti todettu este joka estää rokotuksen. Muut ovat alinta pohjasakkaa.

Ja ihmiset varmaan kahvipöytäkeskustelussa vuolaasti kertovat lääketieteelliset perustelunsa rokotefanaatikoille.

Mun terveysasiat ei kuulu muille.

Vierailija
32/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En ole fundamentalistinen uskovainen.

Vierailija
33/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vauvapalsta on kunnon paskaviemäri, ei kannata muodostaa mitään kuvaa normaalien ihmisten elämänarvoista tämän palstan perusteella.

Vierailija
34/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy. Tosin mun elämää ei haittaa muitten tekemät valinnat muutenkaan. Kunhan mulle ei tulla omia näkemyksiä tuputtamaan.

Vierailija
35/35 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tarvittaessa riisua foliohattuni, mutta piikitetyt eivät sitä roinaa pois kehostaan saa, eivät mitenkään. Kyllähän se keljuttaa, kun tämän tosiasian tajuaa. Ja sen, että piikki oli täysin vapaaehtoinen. Urpot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä