Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivalta työyhteisössä?

Vierailija
07.09.2021 |

Tänään todistin läheltä piti-tilannetta. Työntekijä kävi kuumana ja vain muiden väliintulo esti väkivallan. Kohteena oli lähiesimies.

Tämä oli yllättävä tilanne ja pysähdyin ajattelemaan, että tapahtuuko tällaista missään muualla? En ole koskaan ajatellut, että työpaikalla joltain palaa hihat totaalisesti, nyt näin kävi ja olen järkyttynyt.
Saa nähdä mitä huomenna tapahtuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala? Näitä sattuu yleensä illanvietoissa, harvemmin työpaikoilla selvinpäin. 

Vierailija
2/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistanut itse myös paria läheltä piti-tilannetta. En nyt sano alaa, mutta miesvaltaisia olleet. Toisessa oli kyse täysin tulehtuneesta esimies-alaissuhteesta, jossa alaisella paloi hermot epäasiallisen kohtelun vuoksi ja tilanne kärjistyi. Seurauksena alainen sai lähteä, mikä meni mielestäni väärin. Toinen oli perinteinen työpaikkakiusaamisjuttu, jossa toinen nokki ja nokki uutta työntekijää, kunnes tämä oli raivosta sekaisin ja meinasi käydä päälle. Tässä ei käyty jälkipuinteja eikä kerrottu kellekään, pidettiin yksityisasiana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala.

Vierailija
4/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoala.

Sitten pitää tapahtua irtisanomisia. Tuollainen käytös ei sovi alalle, ei mitenkään.

Vierailija
5/6 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hoitoala ole monessa paikassa sitä pahinta työpaikkakiusaamisen ja epäasiallisen johtamisen tyyssijaa? Näin olen ymmärtänyt.

Vierailija
6/6 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös hoitoala ole monessa paikassa sitä pahinta työpaikkakiusaamisen ja epäasiallisen johtamisen tyyssijaa? Näin olen ymmärtänyt.

Tuo on vielä lievä ilmaisu, tietäisivätpä julkisuudessa, mitä siellä kansliatiloissa todella käydään läpi. Palkankorotuspuheet eivät pääsisi edes harkintaan. Pientä vinkkiä saa hoitajien käyttämästä aggressiivisesta retoriikasta tällä palstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi