Mitä tietoja sinulla on muistissa kännykässä?
Mitä tietoja sinulla on aina muistissa kännykässä? En tarkoita nyt ihmisten yhteystietoja, eikä tarvitse kertoa onko esim. tunnuslukuja tai sotuja muistissa, vaan jotain "erikoisempaa".
Minulta löytyy:
-ikkunoiden/verhotankojen pituudet ja huoneen korkeudet (tuo tieto oli aina hukassa kun metsästimme verhoja)
-erään seinän pituus, johon pitäisi joskus saada vaatekaappi
-Aku taskukirjojen numerot (ettei osta sellaista mitä jo on)
-joulun alla on joululahjatoivelistat jaettuna isovanhempien kanssa (voi rastittaa kun on hommattu)
- lasten vaatekoot ja kenkäkoot (voi jakaa tarvittaessa)
Mitä muuta hyödyllistä voisi olla aina muistissa?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:48"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:00"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 08:58"]Mulla on vanhan imurini malli (muttei uutta), pankkikortin tunnusluku ja verkkopankin käyttäjätunnus. Jotain vanhoja ovisummereiden koodeja on myös. [/quote] Onhan tämä vitsi? [/quote] Ei ole, oletko sinä vitsi? [/quote] En, mutta sinä et taida olla ihan siitä älykkäimmästä joukosta ihmisiä. [/quote] Kyllä se vähemmän älykkään titteli taitaa jäädä sulle, joka kuvittelet, että ne mun tunnusluvut ym. on siellä hakusanalla "pankkikortin tunnusluku" tmv. ja numerot sellaisenaan, ei puhelinnumeron muodossa. [/quote] Mistä ihmeestä luulet tietäväsi mitä minä kuvittelen? Tyhmä olet jos luulet, ettei mahdollinen varas osaa etsiä numeroita juuri sieltä minne ne nerokkaasti piilotit.
[/quote]
No joku selitys tuolle mouruamiselle pitää olla. Varas voi sitten kokeilla mun puhelimesta kaikki löytämänsä numeroyhdistelmät pankkikorttiin. Paha vain, että kolmannesta väärästä koodista automaatti nielaisee sen kortin :(
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:48"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:00"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 08:58"]Mulla on vanhan imurini malli (muttei uutta), pankkikortin tunnusluku ja verkkopankin käyttäjätunnus. Jotain vanhoja ovisummereiden koodeja on myös. [/quote] Onhan tämä vitsi? [/quote] Ei ole, oletko sinä vitsi? [/quote] En, mutta sinä et taida olla ihan siitä älykkäimmästä joukosta ihmisiä. [/quote] Kyllä se vähemmän älykkään titteli taitaa jäädä sulle, joka kuvittelet, että ne mun tunnusluvut ym. on siellä hakusanalla "pankkikortin tunnusluku" tmv. ja numerot sellaisenaan, ei puhelinnumeron muodossa. [/quote] Mistä ihmeestä luulet tietäväsi mitä minä kuvittelen? Tyhmä olet jos luulet, ettei mahdollinen varas osaa etsiä numeroita juuri sieltä minne ne nerokkaasti piilotit.
[/quote]
No joku selitys tuolle mouruamiselle pitää olla. Varas voi sitten kokeilla mun puhelimesta kaikki löytämänsä numeroyhdistelmät pankkikorttiin. Paha vain, että kolmannesta väärästä koodista automaatti nielaisee sen kortin :(
[/quote]
Miksi itse väniset? Harmittaako tyhmyytesi? Vau! Kukaan ei varmasti tiedä, sinua lukuun ottamatta, että automaatti nielee kortin.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:59"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:48"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:00"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 08:58"]Mulla on vanhan imurini malli (muttei uutta), pankkikortin tunnusluku ja verkkopankin käyttäjätunnus. Jotain vanhoja ovisummereiden koodeja on myös. [/quote] Onhan tämä vitsi? [/quote] Ei ole, oletko sinä vitsi? [/quote] En, mutta sinä et taida olla ihan siitä älykkäimmästä joukosta ihmisiä. [/quote] Kyllä se vähemmän älykkään titteli taitaa jäädä sulle, joka kuvittelet, että ne mun tunnusluvut ym. on siellä hakusanalla "pankkikortin tunnusluku" tmv. ja numerot sellaisenaan, ei puhelinnumeron muodossa. [/quote] Mistä ihmeestä luulet tietäväsi mitä minä kuvittelen? Tyhmä olet jos luulet, ettei mahdollinen varas osaa etsiä numeroita juuri sieltä minne ne nerokkaasti piilotit. [/quote] No joku selitys tuolle mouruamiselle pitää olla. Varas voi sitten kokeilla mun puhelimesta kaikki löytämänsä numeroyhdistelmät pankkikorttiin. Paha vain, että kolmannesta väärästä koodista automaatti nielaisee sen kortin :( [/quote] Miksi itse väniset? Harmittaako tyhmyytesi? Vau! Kukaan ei varmasti tiedä, sinua lukuun ottamatta, että automaatti nielee kortin.
[/quote
Kun ei ole mitään asiallista sanottavaa, pitää haukkua. Anna nyt tulla kaikki ulos, jos vaikka helpottaisi tuota tuskaa. Jos sulla on paha olo jostain syystä, niin avaa joku toinen ketju ja voin siellä kuunnella sun murheita.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:59"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:48"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:00"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 08:58"]Mulla on vanhan imurini malli (muttei uutta), pankkikortin tunnusluku ja verkkopankin käyttäjätunnus. Jotain vanhoja ovisummereiden koodeja on myös. [/quote] Onhan tämä vitsi? [/quote] Ei ole, oletko sinä vitsi? [/quote] En, mutta sinä et taida olla ihan siitä älykkäimmästä joukosta ihmisiä. [/quote] Kyllä se vähemmän älykkään titteli taitaa jäädä sulle, joka kuvittelet, että ne mun tunnusluvut ym. on siellä hakusanalla "pankkikortin tunnusluku" tmv. ja numerot sellaisenaan, ei puhelinnumeron muodossa. [/quote] Mistä ihmeestä luulet tietäväsi mitä minä kuvittelen? Tyhmä olet jos luulet, ettei mahdollinen varas osaa etsiä numeroita juuri sieltä minne ne nerokkaasti piilotit. [/quote] No joku selitys tuolle mouruamiselle pitää olla. Varas voi sitten kokeilla mun puhelimesta kaikki löytämänsä numeroyhdistelmät pankkikorttiin. Paha vain, että kolmannesta väärästä koodista automaatti nielaisee sen kortin :( [/quote] Miksi itse väniset? Harmittaako tyhmyytesi? Vau! Kukaan ei varmasti tiedä, sinua lukuun ottamatta, että automaatti nielee kortin.
[/quote]
Voisitko ihan omin sanoin kertoa, mitä se tyhmyyteni on? Se ei ole vielä tullut selville. En nyt yhtäkkiä keksi, minkä asian tässä pitäisi mua harmittaa.
Pöh, mulla lukee harvoin käyttämäni luottokortin tunnusluku paperikalenterissa. Puhelinnumeroksi naamioituneena, yhden kaverin kännykän neljänä vikana numerona, eikä kukaan sitä tiedä (paitsi nyt te). Aika urpoa tulla haukkumaan tuollaisella raivolla ihmistä tyhmäksi kuin 3 / 5 tekee tällaisesta syystä, kun ei tiedä naamiointikeinoa tms.
Alkuperäiseen aiheeseen: Mulla on puhelimessa kirjastokorttini numero ja HS:n asiakasnumeroni (asuin vielä tovi sitten kahta kotia ja tein joka viikko hesarin osoitteenmuutoksen viikonlopuksi) sekä kavereiden ovikoodeja.
Avainlukulista, mutta ei salasanoja, eikä tuosta heti näe edes minkä pankin listasta kyse.
To do lista, unohtuneita kauppalistoja ja muutamia kirjailijoiden nimiä. Plus sen tukkavärin koodi, jota mies käyttää.
Edelliseen puhelimeeni oli piilotettu verkkopankkitunnus hämärällä tavalla. Harvemmin olen joutunut tarkastamaan, mutta hyvähän se on olla ylhäällä jossain, jos aivot eivät muista.
Mulla on vanhan imurini malli (muttei uutta), pankkikortin tunnusluku ja verkkopankin käyttäjätunnus. Jotain vanhoja ovisummereiden koodeja on myös.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 08:58"]Mulla on vanhan imurini malli (muttei uutta), pankkikortin tunnusluku ja verkkopankin käyttäjätunnus. Jotain vanhoja ovisummereiden koodeja on myös.
[/quote]
Onhan tämä vitsi?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 08:58"]Mulla on vanhan imurini malli (muttei uutta), pankkikortin tunnusluku ja verkkopankin käyttäjätunnus. Jotain vanhoja ovisummereiden koodeja on myös. [/quote] Onhan tämä vitsi?
[/quote]
Ei ole, oletko sinä vitsi?
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 08:58"]Mulla on vanhan imurini malli (muttei uutta), pankkikortin tunnusluku ja verkkopankin käyttäjätunnus. Jotain vanhoja ovisummereiden koodeja on myös. [/quote] Onhan tämä vitsi?
[/quote]
Ei ole, oletko sinä vitsi?
[/quote]
En, mutta sinä et taida olla ihan siitä älykkäimmästä joukosta ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:00"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 08:58"]Mulla on vanhan imurini malli (muttei uutta), pankkikortin tunnusluku ja verkkopankin käyttäjätunnus. Jotain vanhoja ovisummereiden koodeja on myös. [/quote] Onhan tämä vitsi? [/quote] Ei ole, oletko sinä vitsi? [/quote] En, mutta sinä et taida olla ihan siitä älykkäimmästä joukosta ihmisiä.
[/quote]
Kyllä se vähemmän älykkään titteli taitaa jäädä sulle, joka kuvittelet, että ne mun tunnusluvut ym. on siellä hakusanalla "pankkikortin tunnusluku" tmv. ja numerot sellaisenaan, ei puhelinnumeron muodossa.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:48"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:00"] [quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 08:58"]Mulla on vanhan imurini malli (muttei uutta), pankkikortin tunnusluku ja verkkopankin käyttäjätunnus. Jotain vanhoja ovisummereiden koodeja on myös. [/quote] Onhan tämä vitsi? [/quote] Ei ole, oletko sinä vitsi? [/quote] En, mutta sinä et taida olla ihan siitä älykkäimmästä joukosta ihmisiä.
[/quote]
Kyllä se vähemmän älykkään titteli taitaa jäädä sulle, joka kuvittelet, että ne mun tunnusluvut ym. on siellä hakusanalla "pankkikortin tunnusluku" tmv. ja numerot sellaisenaan, ei puhelinnumeron muodossa.
[/quote]
Mistä ihmeestä luulet tietäväsi mitä minä kuvittelen? Tyhmä olet jos luulet, ettei mahdollinen varas osaa etsiä numeroita juuri sieltä minne ne nerokkaasti piilotit.