Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teinipojalle joululahjaksi?

Vierailija
16.10.2014 |

Poikani on 16-vuotias. Ei harrasta mitään, paitsi kesäisin pesistä mutta siihen ei tarvitse varusteita. Melko uusi (alle vuoden vanha) kännykkä on, joten periaatteestakaan en hanki uutta vaikka haluaisi kuulemma iPhonen. Ei ole kovin kiinnostunut vaatteista ja me nyt muutenkin ostamme ne joten olisi aika tylsä joululahja.
Tietokoneella viettää liikaakin aikaa pelaten joten ei mitään siihen liittyvää.
Eli mitä siis?
Kiitos vinkeistä!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.
Selvennän nyt vielä, että tuo pelaaminen on jo ONGELMA. Poika ei oikein käy missään eikä tekisi mitään muuta kuin pelaisi. Suuttuu jos käsketään lopettaa. Viikonloppuna pelaisi 16 tuntia putkeen jos annettaisiin. Eli siksi en missään tapauksessa hanki mitään siihen liittyvää. Johan se olisi ristiriidassa kaikkien niiden keskustelujenkin kanssa joita olemme käyneet siitä, miten paljon pelaaminen hallitsee hänen elämäänsä.
Itse on hankkinut kuulokkeita ja muita, rahat niihin saa miehen vanhemmilta joita ei pätkääkään kiinnosta se, että yritämme opettaa pojalle fiksua rahankäyttöä ym. viikkorahojen avulla. Saa sieltä just niin paljon rahaa kuin kehtaa pyytää ja kaikki käyttää pelaamiseen.

Vierailija
42/48 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 07:24"]Poikani on 16-vuotias. Ei harrasta mitään, paitsi kesäisin pesistä mutta siihen ei tarvitse varusteita. Melko uusi (alle vuoden vanha) kännykkä on, joten periaatteestakaan en hanki uutta vaikka haluaisi kuulemma iPhonen. Ei ole kovin kiinnostunut vaatteista ja me nyt muutenkin ostamme ne joten olisi aika tylsä joululahja.
Tietokoneella viettää liikaakin aikaa pelaten joten ei mitään siihen liittyvää.
Eli mitä siis?
Kiitos vinkeistä!
[/quote]

Kiipeilykurssi? Elämyslahjakortti? Pieni matka koko perheen kanssa ja vaikka kaveri mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa, koska se on aina ollut se ehdottomasti mieluisin. Olen kokeillut kaikenlaista, lahjakortteja, (mielestäni) kivoja vaatteita, lukemista, lehden vuosikertaa, harrastusvälineitä ym. ja aina raha on ollut se, mikä on saanut suun eniten hymyyn ja isoimmat kiitokset.

Vierailija
44/48 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä poikaa kirjoittamaan joulupukille, niin selviää, että mitä hän haluaa. Perinteiset suklaa, sarjakuvat ja leffaliput käy aina, mutta kyllä sitä mieluistakin pitää mielestäni saada jouluna. Jos pelaaminen on ongelma, niin mielestäni joulu ei ole se hetki, jolloin sitä kasvattamista aloitetaan. Mieluummin muualta sitä koneella istumista ja peliaikaa pois ja sitten vaikka joululahjaksi joku tietokonepeli, jos hän sellaista toivoo.

Vierailija
45/48 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 07:15"]

Itse ostin kummipojalle netistä street race nimisen lautapelin 15 vuotislahjaksi, kun vanhemmat ovat valittaneet, että poikaa ei tahdo saada irti pleikkarista eikä edes mopoilu tms. poikaa kiinnosta. Kummipoika soitti muutama viikko sitten minulle ja halusi kiittää vielä kertaalleen lahjasta, on ollut kovassa käytössä kavereiden kesken. Oli minusta hieno ele teiniltä! Muutaman satasen peltoautoa mietin vaihtoehtona, mutta kummipojalla ei ole kotona "lääniä" missä ajella.

[/quote]

Lautapeli joo! Se olisi lahja pojalle, mutta siitä olisi iloa myös koko perheelle, ja kavereiden kanssa voi pelata.

Vierailija
46/48 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap:lle ketjusta, se on ollut hyödyksi myös minulle! On nimittäin aloitus JUST kuin omalta näppikseltäni lähtöisin. Oma 16-vuotiaani taitaa olla ap:n identtinen kaksonen... :D

Vierailija
47/48 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:n pojan identtinen kaksonen... T. nro 42.

Vierailija
48/48 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity kyllä aiheeseen mutta kysymukseni***onko romanttista jos poika antaa sinulle syntymäpäivälahjan vaikka et kovin hyvin tunne häntä nimittäin näin tapahtui juuri minulle***

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi