Mies tyhjäksi eturauhas hieronnalla ?
Mies tyhjäksi eturauhas hieronnalla ? Onko joku onnistunut tuossa ?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Olen tuota joskus kokeillut ja erilaisilla eri kokoisilla dildoilla yrittänyt painella. Ei tunnu missään, eikä voisi vähempää kiihoittaa. Aina kun alan rassaamaan perääni dildoilla katoaa panetus ja halut samantein. Ilmeisesti niin hetero, ettei saa yrittämälläkään mitään irti. Mutta laitapa sormi pillun suulle niin jo vain värähtää.
No sulla ei sitten ole se puoli erogeenista aluetta, mutta mitä tekemistä sillä on heterouden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olen tuota joskus kokeillut ja erilaisilla eri kokoisilla dildoilla yrittänyt painella. Ei tunnu missään, eikä voisi vähempää kiihoittaa. Aina kun alan rassaamaan perääni dildoilla katoaa panetus ja halut samantein. Ilmeisesti niin hetero, ettei saa yrittämälläkään mitään irti. Mutta laitapa sormi pillun suulle niin jo vain värähtää.
Minua myls kiihottaisi ajatuksena että puoliso sormettaisi, dildottaisi, fistaisi ja naisi straponilla mua perseeseen, mutta kun en minä sieltä saa mitään kiihottavia tuntemuksia. Toisin kuin puoliso, jolta pitää erikseen pyytää että saisinko tällä kertaa panna pilluun, kun yleensä pyytää pyllyynsä.
Voi kun vaimo ehdottaa kokeilisin heti
Kyllä sperma lentää pelkästään anusta stimuloimalla
Mä hoitelen miehen tosi usein eturauhahieronnalla kassit tyhjäksi. Aloitan suikkarilla, sitten siirryn kassien ja peppureiän nuolentaan, kunnon kielareita peppureikään, kun peppu nuoltu kunnolla niin varovasti sormetan, samalla annan suikkaria miehelle. Vuorottelen pepussa kielen ja sormen kanssa, samalla runqqaan tai mies runqqaa itse kunnes laukeaa mun sormi tai kieli pepussa. Nautin itsekin tosi paljon kun näen miten mies nauttii ja miten lasti lentää vauhdilla. Suosittelen muillekin naisille eturauhashieronnan ja/tai miehen pepunnuolennan opettelemista.
Saisipa vain sellaista käsittelyä. Siitä tuleva Orgasmi on jotain mitä haluaa lisää.
Mää saan persiistä "tyttöjen" orgasmin. Paljo parempi ja kokovartalon läpi menevä muttei siitä peenis tuu. Se oikeestaa aiheuttaa kestosoisokin
Vaimo tykkää sormettaa anusta, kumihanska kädessä.
Hän viehanskat tyynynsä viereen ennen sänkyyn menoa.
Itseäni kumi kiihottaai,
Joten nopeasti touhu loppuu.
meillä pari kertaa vuodessa mies köytettynä sänkyyn niin että pysyy paikoilla. Sitten aloitettiin öljyn kera hidas kiusaaminen ja eturauhasen hieronta. Tätä jatkaan aina uudestan ja uudestaan kunnes ei tule enään muuta kun ilma =).
Tässä vaiheessa miehellä jo on paikat aika hellänä ja rukoile lopetamaan.
Jolloin yleensä vielä hoitelen itseni hänellä vastustelusta huolimatta.
Itse saan kiksit juuri tuosta viimeisestä hoidosta =)