Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Utelias

Mies tyhjäksi eturauhas hieronnalla ? Onko joku onnistunut tuossa ?

En ole enkä halua kokeilla
Olen kokeillu onnistin
Olen kokeillu onnistin
34.7%
Haluaisin kokeilla mutta en tiedä miten
Haluaisin kokeilla mutta en tiedä miten
18.4%
Olen kokeillu en onnistunut
Olen kokeillu en onnistunut
17.3%
En ole mutta olen kiinnostunut
En ole mutta olen kiinnostunut
17.3%
En ole
En ole
9.7%
Haluaisin mutta mies ei halua
Haluaisin mutta mies ei halua
2.1%
Ääniä yhteensä: 92
  • ylös 1
  • alas 2

Kommentit (12)

Vierailija

Olen tuota joskus kokeillut ja erilaisilla eri kokoisilla dildoilla yrittänyt painella. Ei tunnu missään, eikä voisi vähempää kiihoittaa. Aina kun alan rassaamaan perääni dildoilla katoaa panetus ja halut samantein. Ilmeisesti niin hetero, ettei saa yrittämälläkään mitään irti.  Mutta laitapa sormi pillun suulle niin jo vain värähtää.

• ylös 12
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen tuota joskus kokeillut ja erilaisilla eri kokoisilla dildoilla yrittänyt painella. Ei tunnu missään, eikä voisi vähempää kiihoittaa. Aina kun alan rassaamaan perääni dildoilla katoaa panetus ja halut samantein. Ilmeisesti niin hetero, ettei saa yrittämälläkään mitään irti.  Mutta laitapa sormi pillun suulle niin jo vain värähtää.

No sulla ei sitten ole se puoli erogeenista aluetta, mutta mitä tekemistä sillä on heterouden kanssa?

• ylös 13
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
M43

Vierailija kirjoitti:

Minua myls kiihottaisi ajatuksena että puoliso sormettaisi, dildottaisi, fistaisi ja naisi straponilla mua perseeseen, mutta kun en minä sieltä saa mitään kiihottavia tuntemuksia. Toisin kuin puoliso, jolta pitää erikseen pyytää että saisinko tällä kertaa panna pilluun, kun yleensä pyytää pyllyynsä.

Vierailija

Mä hoitelen miehen tosi usein eturauhahieronnalla kassit tyhjäksi. Aloitan suikkarilla, sitten siirryn kassien ja peppureiän nuolentaan, kunnon kielareita peppureikään, kun peppu nuoltu kunnolla niin varovasti sormetan, samalla annan suikkaria miehelle. Vuorottelen pepussa kielen ja sormen kanssa, samalla runqqaan tai mies runqqaa itse kunnes laukeaa mun sormi tai kieli pepussa. Nautin itsekin tosi paljon kun näen miten mies nauttii ja miten lasti lentää vauhdilla. Suosittelen muillekin naisille eturauhashieronnan ja/tai miehen pepunnuolennan opettelemista. 

Vierailija

Saisipa vain sellaista käsittelyä. Siitä tuleva Orgasmi on jotain mitä haluaa lisää.

Vierailija

Mää saan persiistä "tyttöjen" orgasmin. Paljo parempi ja kokovartalon läpi menevä muttei siitä peenis tuu. Se oikeestaa aiheuttaa kestosoisokin

Vierailija

Vaimo tykkää sormettaa anusta, kumihanska kädessä.
Hän viehanskat tyynynsä viereen ennen sänkyyn menoa.
Itseäni kumi kiihottaai,
Joten nopeasti touhu loppuu.

N:39

meillä pari kertaa vuodessa mies köytettynä sänkyyn niin että pysyy paikoilla. Sitten aloitettiin öljyn kera hidas kiusaaminen ja eturauhasen hieronta. Tätä jatkaan aina uudestan ja uudestaan kunnes ei tule enään muuta kun ilma =).

Tässä vaiheessa miehellä jo on paikat aika hellänä ja rukoile lopetamaan.

Jolloin yleensä vielä hoitelen itseni hänellä vastustelusta huolimatta.

Itse saan kiksit juuri tuosta viimeisestä hoidosta =)