Kehtaatko mennä samaan kauppaan 2 kertaa saman päivän aikana?
Myyjäkin miettii eikö jo riitä tai tulisi huomenna
Kommentit (27)
Menen niin usein kuin tarvitsee, enkä muiden aatoksia asiasta pohdi.
Kehtaa. Katsotaan sitten viidennen kerran kohdalla asiaa uudelleen. :s
Voin mennä vaikka 10 kertaa. Mitä noloa siinä on?
Tietenkin kehtaan. Myyjä näkee päivänsä aikana satoja ihmisiä, ja tuskin olen niin merkittävä, että jäisin jollain tavalla mieleen. Ja jos jäisinkin, niin mitä sitten? Tuskinpa myyjä menettää yöuniaan miettiessään että miksiköhän se yksi av-mamma kävi tänään kahdesti.
Meet aamulla aikaiseen ja illalla myöhään. Siinä on välissä työvuorot vaihtuneet.
Jollei sitten kauppias ole niin utelias että katsoo kassapäätteeltä onko joku maksanut samalla kortilla kahdesti päivän aikana.
Olen kuullut myyjien ihmettelevän miksi joku asiakas on toista kertaa kaupassa saman päivän aikana.
Mitä ihmeen väliä? Mulla on Suomen suurimpaan Lidliin 30 metriä. Ei ole iso juttu piipahtaa.
Vierailija kirjoitti:
No en usko. Kyllä hävettäis sinuaki käydä 10 kertaa. Tai oikeastaan se on huvittavaa
Käyn useinkin. Siellä on työvuorot vaihtuneet.
Lidlissä on huonosti paistopisteen tavaraa joten siellä joutuu pyörimään ja kyttäämään hyllyjen edessä useita kertoja päivässä.
Välillä tuskastun ja jätän ostoskorin lattialle ja lähden pois.
Ette ole niin mielenkiintoisia kuin kuvittelette olevanne, eikä sitä myyjää voisi vähempää kiinnostaa että montako kertaa käytte päivän aikana.
Kun hakee neljättä kertaa samana päivänä olutta nolottaa joskus.
Mitäs kehtaamista siinä on.
Mä käyn joskus ensin nopean reissun esim. töiden jälkeen kun pitää saada heti ruokaa ja sitten myöhemmin samana päivänä käyn kauppalapun kanssa tekemässä muutaman päivän ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en usko. Kyllä hävettäis sinuaki käydä 10 kertaa. Tai oikeastaan se on huvittavaa
Kävimme viime syksynä eräässä kaupassa normaalisti, löysimme tarjoustotteen jota sai 5 kpl/ asiakas. Toki pyörimme siinä piiriä ainakin 5 kertaa sen eka reissun jälkeen. Vietiin autoon ja uusi kiekka.
Kun sama tuote tulee tänä vuonna, niin olemme paremmin hereillä ja ehdimme sinne heti aamusta, viime vuonna veimme ne viimeiset.
Ja taatusti kehdataan, onhan siellä useampia kassoja, pakkoko on mennä samalle.
Ainoastaan siinä tapauksessa vähän nolottaisi, jos ostaisin molemmilla kerroilla kauheat määrät jotain herkkuja.
Kehtaat mennä.Myyjä ei mieti yhtään mitään.Tyytyväinen asiakaita käy ja kauppa menestyy,eikä kaupan luukulle tule lappua liike lopetettu.Täällä Itä-Helsinki jotkut eläkeläiset käy 3 x päivässä kaupassa,tietyt kellon ajat,Jos joku tuttu tulisi vastaan olisi joku jolle puhua.
Vierailija kirjoitti:
Ette ole niin mielenkiintoisia kuin kuvittelette olevanne, eikä sitä myyjää voisi vähempää kiinnostaa että montako kertaa käytte päivän aikana.
Puhu vain omasta puolestasi. Jos minä olisin myyjä, nauraisin taatusti sinulle ja päivän kymmenennelle kauppakerrallesi.
Mitä kehtaamista tuossa nyt on. Miettiköön mitä miettii.