Tuulimunaraskaus
Tulin juuri yksityiseltä gyneltä ja mieli maassa. Olemme puolisoni kanssa yrittäneet lasta jo vuoden kunnes luulimme että nyt vihdoin onnistui. Ikääkin meillä jo alkaa olla lähempänä neljääkymmentä, molemmilla lapsia edellisestä avioliitosta mutta yhteistä lasta vielä toivottiin. Raskaustesti näytti vihdoin positiivista ja kaikki sujuikin hyvin kunnes viimeviikolla raskausviikkojen ollessa 6+1 alkoi hyvin niukka ruskea vuoto pyyhkiessä ja ajoittaiset vatsakivut ja näin jälkikäteen miettiessä tuolloin myös raskausoireet hävisivät. Kävin tänään sitten yksityisellä ultrassa h 6+6 jossa todettiin että 15mm kokoinen raskauspussi kohdussa on mutta ei mitään elämää sen sisällä. Sain lähetteen sairaalaan kohdun tyhjennystä varten.
Nyt mieli on aika maassa. Jo iän puolesta aikaa uuteen onnistuneeseen raskauteen ei enää kovin paljoa ole. Mutta on kai ajateltava että näin se oli tarkoitettu. Löytyykö kohtalotovereita?
Olen pahoillani puolestasi. Minulla sama juttu syksyllä 2012, paitsi raskausviikkoja 8 ja risat kun vuoto alkoi. Oli kylläkin toinen raskaus ja ikää minulla vähemmän, joten takaisku ei ollut kovin raskas. Aloimme nopeasti yrittää uudelleen ja alle puolessa vuodessa olin uudelleen raskaana. Tällä kertaa kaikki sujui hyvin ja viime vuoden lopulla syntyi tyttö. Toivon, että sinuakin vielä onnistaa. Voimia!