Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sydän on järkeä vahvempi? (avautumista)

Vierailija
15.10.2014 |

Miksi ihmisen on helppo selittää itselleen järjellä asioita ja ne myös ymmärtää, mutta kuitenkin toimia sydämen sanelemalla tavalla? Järki tietää, että vielä sattuu sairaalloisen paljon, mutta sydän sulkee järjen pois.
Olen kuin teinityttö, perhosia mahassa ja sydämet silmien tilalla. Järki sanoo, että irrota jo ja mene kauemmas, leikit tulella, mutta sydän sanoo että anna tulen lämmittää, ei se kovaa polta. Järki ohjaa unohtamaan, toimimaan ennakoivan fiksusti mutta sydän sanoo, että kaatuminen vain kirpaisee, sieltä nousee aina ja toistaiseksihan olet vielä pystyssä.
Järki sanoo, että hän haluaa sinulta, ei sinua. Sydän sanoo, että haluaa edes jotain, ja se minun on kuitenkin osa minua. Järki sanoo että kumita tämä teksti ja ryhdistäydy, mutta sydän tahtoo lässyttää. On se helvetin kumma.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olet vain tunneihminen. Ei sen kummempaa. Tunteet tosin eivät ole aina niitä mitä kannattaa seurata. Niitä tunteita voi ohjailla oikeaan suuntaan, se on joskus hidasta puuhaa mutta joskus kannattaa.

Vierailija
2/4 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä se, kun ei niitä kannattaisi aina seurata, etenkin kun tietää ettei siitä seuraa kuin harmia. Mutta tunnepuoli tuntuu vaan niin paljon dominoivammalta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sydän tuollaista tee, vaan hormonit. Sydän vain pumppaa verta.

Vierailija
4/4 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaikki vaan kemiaa. Minulle vihdoin valkeni, etta rakastua voi vaikka sata kertaa ja aina se tuntuu kuin se tarkein ja kestavin juttu. MUTTA EI SE OLE. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan