Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso muljahteleva patti alapäässä!?

Vierailija
15.10.2014 |

Ällötysvaroitus, huom..

Äsken sen huomasin kun vessassa kävin, ei ole vaivannut enkä ole tajunnut koko asian olemassaoloa, mutta pyyhkiessä sen huomasin. Vasemmalla puolella alapäässäni, häpyhuulten ja ja peräaukon vieressä/lähellä on iso, ihonalainen patti joka muljahtelee kun sitä liikuttaa. Aika syvällä se tuntuu olevan, ja nyt arka kun sitä koettelin. Toki olen tästä lääkäriin menossa, mutta osaisko kukaan vinkata mikä voisi olla kyseessä. Heti tietysti alkoi kehittää skenariota jostain alapääsyöpäkasvaimesta.

Mulla on pari kertaa (viimeisen parin kuukauden aikana) tullut tuohon saman puolen häppäreiden etuosaan saman tyyppinen, syvällä oleva patti joka ollut tosi kipeäkin. Sitten kun sitä on puristanut tosi kovaa se on "räjähtänyt" ja sisältä tullut verta/valkoista nestettä ihan sairaalla voimalla. Sen jälkeen patti on kadonnut, kun on tyhjentynyt. Mikä ihmeen patti tää tämmönen on, kyseessä vois toki olla samanlainen mutta uudessa osoitteessa. Tuntuu kyllä jotenkin "irrallisemmalta" kun muljahtelee, ja on reilusti isokokoisempi. 

Yäääkkkk...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aihe, mutta osaisko joku kertoa tarviiko tähän tämmösen patin diagnoimiseen gynekologin vai riittääkö yleislääkäri toteamaan asian?

Vierailija
22/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran sellainen kivuton patti, menin lääkäriin, hän naurahti ja käski kotona puristaa sen pois. No puristin, sieltä tuli sellainen peukalonpään kokoinen valkoinen pallo talin näköistä  eritettä, sit se paranin. Mistään rauhasesta ei puhuttu, joku tukkeutunut huokonen se silti oli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi