Vierailija

Mitä teette loppu ajalla?

• ylös 7
  • alas 4

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Oletpa melkoinen hukkakustannus työnantajallesi. Firmalla on vissiin varaa mällätä rahojansa miten sattuu.

• ylös 29
  • alas 8
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei meinaa tunnit riittää siihen, että ehtii kaikki tehdä. Kummankohan työ kannattaa enemmän...

• ylös 14
  • alas 3
Vierailija

Melko tavallista, kun on tehnyt hommia yli viisi vuotta. Yleensä jaan työt kuitenkin koko viikolle. Netissä surffailen suurimman osan ajasta.

• ylös 12
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa täällä. Luen lehteä, juon kahvia ja hoitelen lasten juttuja.

Töissä kunnalla tai julkisella sektorilla? Häpeän puolestasi, tämän takia meidän talous on kuralla.
Ties mille käsienheiluttaja kunnantädille maksetaan yhteisistä varoista. Oksettaa tuollaiset mätäpaiseet.

• ylös 19
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletpa melkoinen hukkakustannus työnantajallesi. Firmalla on vissiin varaa mällätä rahojansa miten sattuu.

Valtiolla ja kunnilla taitaa olla näitä suojatyöpaikkoja paljonkin.

• ylös 23
  • alas 4
Vierailija

Tienaan peruspalkan n. kuukauden 20:päivään mennessä. Lopun aikaa teen provikkaa

-tehokas työntekijä myyntihommista päivää

Vierailija

Teen päivän duunit parissa-kolmessa tunnissa. Lopun aikaa esitän tekeväni jotain, pidän kunnon tauot (tunnin ruokkis ja 2 x puolen tunnin kahvitaukoa), käyn kävelemässä, istun netissä/lärään puhelinta.

• ylös 13
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei meinaa tunnit riittää siihen, että ehtii kaikki tehdä. Kummankohan työ kannattaa enemmän...

Minulla ei riitäkään mutta osa-aikaista vain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Töissä kunnalla tai julkisella sektorilla? Häpeän puolestasi, tämän takia meidän talous on kuralla.
Ties mille käsienheiluttaja kunnantädille maksetaan yhteisistä varoista. Oksettaa tuollaiset mätäpaiseet.

Kyllä. 100000 pitäs ens alkuun potkia pihalle julkiselta ja sitten katsoa paraneeko touhu. Jos ei niin seuraavat 100000 tyyppiä pihalle.

• ylös 12
  • alas 6
Vierailija

Kamala ajatus, että töissä olisi niin jonnin joutavaa, että pitäisi esittää töiden tekemistä. Kaikkien ajan tuhlaamista. Mieluummin sitten olisin vain kotona tekemässä ihan jotain muuta. Eikai raha voi olla ainoa vaikutin noin turhan päiväisessä työssä. Itse ainakin haluan tehdä mielekästä työtä, jossa ei tekeminen lopu kesken.

• ylös 23
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta mulla menee kanssa töihin suunnilleen saman verran aikaa. Onneksi olen yrittäjä, joten ei tarvitse istua loppua työaikaa työpaikalla idioottimaisissa palavereissa tai venyttää vähäisiä hommiaan muiden vässyköiden tavoin.

• ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Mullakin meni monta vuotta noin. Sitten keksin sairastua masennukseen ja nykyään 8 h hommien tekemiseen hyvä jos 2 viikkoa riittää! Laskelmieni mukaan eläkkeelle jäädessä tilanne on aika lailla balanssissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen töissä yksityisellä.

Ap

Joko teillä on ihan h####vetin hyvä bisnesidea ja ei kilpailua. Tai pian sut korvaa tehokkaampi tekijä tai firma. Mutta silti ei nyt harmita sun tilanne, jos olet tuottavalla puolella niin ihan sama vaikka istuisit päivän pylvään varressa.

Jos ei ole valtion elättämä, demarikavereiden avustuksilla elävä "yksityinen" firma.

Vierailija

Hmm, jäin miettimään, että onko ap:lla joku outo työ, jossa tietää tasan tarkkaan viikon työt? Antaako joku sulle x kpl töitä tehtäväksi ja sitten sinä teet ne ja odotat että antaa sitten seuraavat x kpl. 

Yksityisen palveluksessa olen itsekin ja töitä on kyllä ihan loputon määrä, en edes tiedä mitkä ovat viikon työt, no ne on ne työt, jotka pitää aikataulujen mukaan priorisoida, jotta saa ne valmiiksi tällä viikolla, sitten odottaa jo jono muita hommia koko loppuvuodeksi. No joo olen IT hommissa asiantuntijana, joten ei ole ihan sellaista tuossa x purkkia, pakkaa ne, työt tehty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aika moni työ on tehtävissä nopeammin kuin mitä niihin käytetään aikaa. Itse teen samat työt ja vähän enemmän kuin edeltäjäni työaikana, hänen piti aina tehdä ylitöitä. Eikä mitään jää tekemättä. Kyse on siitä, että teen hommia tehokkaammin. Näen ihan itse missä pikkuasioissa olen tehostanut ja pomokin kiittelee, kun ei ole itse hoksannut sitä ja tätä ja tuota. 

• ylös 15
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.