Lue keskustelun säännöt.
Suklaapatukka ja kylmä maito
Kommentit (4)
Suklaa menee alas vain kuuman juoman kanssa. Kylmästä suklaasta jää inhottava rasva suuhun. Tiedän, olen outo. Ja syön tosi harvoin suklaata ja jos syön, vain kahvin tai teen kanssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nam nam