Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita teet vain puolison mieliksi mitä muuten et tekisi?

Vierailija
15.10.2014 |

Esim sheivaat kaikki karvat pois, koska muuten mies ei anna seksiä? Tai siedät lemmikkiä vain puolison mieliksi?
Ihan mitä asioita vaan...

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan ulkomaille ja olen kotirouvana.

Vierailija
2/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sekstaa muiden miesten kanssa.
Kestän hänen vanhempiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutan makuuhuoneen puolella muutamia fetissejä joita itselläni ei ole, mutta toisaalta tykkään olla tuossa suhteessa mieliksi, eli ei haittaa. Teen joskus ruuaksi kalapuikkoja/nakkeja/ranskalaisia, vaikken itse niistä erityisesti välitä.

Vierailija
4/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 18:44"]- Sheivaan posliiniksi, vaikka se aiheuttaakin itselleni aina näppylöitä, kutinaa ja kipuakin.

- Värjään hiukseni säännöllisesti, vaikka tykkäisin itse eniten luonnonväristäni. Mies ei pidä omast väristäni, vaan pitää olla joko blondi tai musta.

- Pidän hiukseni pidempinä kuin muuten pitäisin, ja pidän ne lisäksi auki, vaikka se on todella epäkäytännöllistä ja hiusten kunnollekin jatkuvasti tehtynä huonoksi, kun menevät koko ajan takkuun. Hiukset ovat vähän yli vyötärölle ja mies haluaa että kasvatan vielä pidemmiksi. 

-Käytän vaatteita, joissa en oikeastaan viihdy. Hän haluaa minun olevan tyyliltäni rock-henkinen ja pitävän mm. pillifarkkuja, joita itse vihaan. Omalta tuntuva tyylini olisi urheilullisen ja klassisen sekoitus, mutta se on kuulemma mummoa ja rumaa.

- Meikkaan joka päivä, vaikka silmäni eivät oikein siedä mitään kemikaaleja lähelleen, vaan niitä kutisee ja kirvelee. 

- Harrastan seksiä hänen kanssaan muutamilla tavoilla, joista en todellakaan pidä.

- Olen syömättä monia ruoka-aineita, joita hän pitää huonona. Siis rasvaisia, koska hän pelkää että menetän hoikan ulkomuotoni jos syön liian raskaasti. Mies määrää meillä, mitä kaupasta ostetaan ja tekeekin enimmät ostokset itse. Samasta syystä en syö mitään klo 18 jälkeen illalla. Sekin kuulemma lihottaa. Ehkä hän tietää nämä asiat paremmin. Ei ole niin iso asia, että jaksaisin protestoida. Jos mies on näillä tyytyväinen niin olkoon.

- Käyn 3 kertaa viikossa kuntosalilla, etten pääse plösähtämään. Itselleni riittäisi kaksi kertaa viikossa, mutta käyn miehen mieliksi kolmannenkin kerran. 

- Käyn miehen kanssa pari kertaa kuukaudessa baarissa ja hoidan seuraavan päivän krapulassa vettä ym. minulta sänkyyn tilaavaa äreää miestä. Itse en välitä baareista, mutta hänelle on tärkeää että lähden mukaan. 

On näitä varmaan muitakin, mutta nämä nyt tulivat ensimmäisenä mieleen.

Mitäpä sitä ei tekisi, jos miehelle on kerran niin hirveän tärkeää, että nainen pitää itsestään huolta eli näyttää laitetulta ja hänen omaan tyyliinsä sopivalta, ja on mukana hänelle tärkeissä paikoissa. Harmi ettei hän välitä tulla sellaisiin tapahtumiin, jotka taas olisivat minulle kiinnostavia. Eihän tämä ihannesuhde ole, koska meillä on tuskin mitään yhteistä, mutta tuntuisi hankalalta lähteä eroamaankaan, koska jäisin siinä melko puille paljaille ja asuntokin pitäisi pystyä hommaamaan, mitä ei minun tuloillani niin vain tehdäkään.
[/quote]

Tämä nyt on vain alistamista (muehen puolelta). Ei sinun kuuluisi joutua elämään noin.

Vierailija
5/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, enpä taida tehdä mitään nyt kun oikein aloin miettiä. Onhan niitä toivomuksia ollut miehen suunnalta (mm. karvaton alapää) mutta en ole suostunut.

Vierailija
6/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 20:02"]

En sekstaa muiden miesten kanssa.

[/quote]

:D Repesin tälle. Itsellä vähän sama tilanne...

Vierailija
7/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn kotona enemmän kuin yksin viihtyisin. Luonnostani haluaisin enemmän olla menossa ja viettää vapaa-aikaa ulkoilmassa, mutta mies on kotihiiri. Yhä toki ulkoilenkin, mutta vähemmän kuin yksin ollessani.

Syön joka päivä hyvän aamiaisen ja kaksi lämmintä ateriaa. En välttämättä mieheni mieliksi pelkästään, mutta hänen ansiostaan. Yksin en varmasti jaksaisi näin paljon panostaa ruokailuun, mutta tästä on ehdottomasti ollut itselleni hyötyä. Suostun myös ostamaan kalliimpia elintarvikkeita.

Puhun englantia kotikielenäni (siis hänen kanssaan, ei ole lapsia, heille puhuisin toki suomea) enkä edes mangu miestä opiskelemaan suomea yhtään nopeammalla tahdilla, kuin tämä itse haluaa, vaikka äidinkieli ylitse muiden itselleni onkin.

Vierailija
8/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mulla oli aiemmin sellainen ystävyyssuhde, jossa tein kaikkea ihan liikaa ja aloin voida superhuonosti koska mua ei kunnioitettu eikä toinen nähnyt, mitä mä tein, jotta hän olisi ollut tyytyväinen ja sen jälkeen totesin, että never again.

Vierailija
9/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinin ylläpito. Aina en jaksais kun ihoni on todella herkkä. Onneks ollaan etäsuhteessa niin sen pari viikkoo mitä nähdään parin kuukauden välein niin ei se haittaa.
Myöskin piilareiden pitäminen. Pitäisin niitä muutenkin mutta miehen seurassa vielä vähän enemmän esim kauppaan mentäessä. Toisaalta jos oikeesti sanon ettei pysty, nyt tarttee lepuuttaa silmiä niin ei se rupeaisi siitä vänkäämään.

Vierailija
10/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ruokaa. Nuorempana olin innokas kodihengetär, mutta nykyään evvk.

Vierailija
11/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 18:44"]- Sheivaan posliiniksi, vaikka se aiheuttaakin itselleni aina näppylöitä, kutinaa ja kipuakin.

- Värjään hiukseni säännöllisesti, vaikka tykkäisin itse eniten luonnonväristäni. Mies ei pidä omast väristäni, vaan pitää olla joko blondi tai musta.

- Pidän hiukseni pidempinä kuin muuten pitäisin, ja pidän ne lisäksi auki, vaikka se on todella epäkäytännöllistä ja hiusten kunnollekin jatkuvasti tehtynä huonoksi, kun menevät koko ajan takkuun. Hiukset ovat vähän yli vyötärölle ja mies haluaa että kasvatan vielä pidemmiksi. 

-Käytän vaatteita, joissa en oikeastaan viihdy. Hän haluaa minun olevan tyyliltäni rock-henkinen ja pitävän mm. pillifarkkuja, joita itse vihaan. Omalta tuntuva tyylini olisi urheilullisen ja klassisen sekoitus, mutta se on kuulemma mummoa ja rumaa.

- Meikkaan joka päivä, vaikka silmäni eivät oikein siedä mitään kemikaaleja lähelleen, vaan niitä kutisee ja kirvelee. 

- Harrastan seksiä hänen kanssaan muutamilla tavoilla, joista en todellakaan pidä.

- Olen syömättä monia ruoka-aineita, joita hän pitää huonona. Siis rasvaisia, koska hän pelkää että menetän hoikan ulkomuotoni jos syön liian raskaasti. Mies määrää meillä, mitä kaupasta ostetaan ja tekeekin enimmät ostokset itse. Samasta syystä en syö mitään klo 18 jälkeen illalla. Sekin kuulemma lihottaa. Ehkä hän tietää nämä asiat paremmin. Ei ole niin iso asia, että jaksaisin protestoida. Jos mies on näillä tyytyväinen niin olkoon.

- Käyn 3 kertaa viikossa kuntosalilla, etten pääse plösähtämään. Itselleni riittäisi kaksi kertaa viikossa, mutta käyn miehen mieliksi kolmannenkin kerran. 

- Käyn miehen kanssa pari kertaa kuukaudessa baarissa ja hoidan seuraavan päivän krapulassa vettä ym. minulta sänkyyn tilaavaa äreää miestä. Itse en välitä baareista, mutta hänelle on tärkeää että lähden mukaan. 

On näitä varmaan muitakin, mutta nämä nyt tulivat ensimmäisenä mieleen.

Mitäpä sitä ei tekisi, jos miehelle on kerran niin hirveän tärkeää, että nainen pitää itsestään huolta eli näyttää laitetulta ja hänen omaan tyyliinsä sopivalta, ja on mukana hänelle tärkeissä paikoissa. Harmi ettei hän välitä tulla sellaisiin tapahtumiin, jotka taas olisivat minulle kiinnostavia. Eihän tämä ihannesuhde ole, koska meillä on tuskin mitään yhteistä, mutta tuntuisi hankalalta lähteä eroamaankaan, koska jäisin siinä melko puille paljaille ja asuntokin pitäisi pystyä hommaamaan, mitä ei minun tuloillani niin vain tehdäkään.
[/quote]

Älä hyvä ihminen ainakaan lasta hanki tuon hirviön kanssa!! :'(

Vierailija
12/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastamatta seksiä muiden ihmisten kanssa.

Vierailija
13/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön keitettyjä perunoita. Siedän olohuoneessa miehen isovanhemmilta perittyä plyyssisohvaa ja nojatuoleja.

Vierailija
14/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hölmö uskoo tuon n:o 5:n juttuja? Aivan ufoprovo. Kaikki miehen syyllisyysvirheet jonossa. Alistajasikamiäs jne. yms. Heh heh!!

Vierailija
15/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lentokonemuseossa, venemessuilla, sukellusveneessä, yms. paikoissa.

Vierailija
16/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin. Käyn hänen mukanaan tapaamassa hänen sukulaisiaan. Ja lähden mukaan myös kaikenmaailman auto- ja urheiluliikkeisiin (vaikkei todellakaan kiinnostaisi). Lisäksi yritän noilla sukuvierailuilla olla myös mukava ja osallistuva, ja noissa "sanonkomitentylsissä" liikkeissä kans katselen enkä ikinä hoputa.

Vierailija
17/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan FEMINATSIT ei tee miehen eteen mitään. Piste. Miehen tulee kyllä tehdä kaikki ja maksaakin siitä, että sietää nalkutusta, pihtausta ja loisivaa luuskaa. 

Vierailija
18/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kamala vaimo kun en lähde miehen mukaan mihinkään mikä mua ei kiinnosta. En odota että hänkään lähtee mun juttuihin. Sheivaan jos ite haluan, ihan sama mitä mies siitä tykkää. Vaatteet, hiukset ja meikki on semmoiset kuin itse haluan. Tosin mieskin tykkää, mutta jos toivois jotain muuta niin en suostuis jos ei itseä miellyttäis. Apua, oon kauhean itsekäs. Seksiinkään en suostu jos ei itseä haluta. 

Vierailija
19/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petaan sängyn. Teen sisustuskompromisseja

Vierailija
20/129 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hiukseni pitkinä, enkä meikkaa arkisin. Laitan ruokaa mm. lampaasta ja riistasta, vaikka haluaisin päästä ruoanlaitossa mahdollisimman helpolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä