joka päivä 1-3 olutta
Jos juo joka päivä 1-3 kaljaa onko tämä huono merkki?
Kommentit (24)
Mieheni juo about 2 per ilta ja kerran viikossa kännit.Suhde muuten ok,mutta ei pysty vähentämään juomista vaikka niin lupaileekin.Juo multa vähän salassa joten todelliset määrät voi olla puolta isommat.Käy duunissa ja hoitaa kotijuttuja ym.joten ainoa haitta tuo rasittava humalatila ja iso maha.Itse juon n.puoli viinipulloa viikossa tai pari siideriä,joten toisen huominen vähän ahdistaa jo...
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 17:38"]
Minä juon 9-15. Viikonloppuisin enemmän. Jep, olen kusessa. Jos tuo sinulle riittää, niin mikäs siinä, mutta muista kiinnittää huomiota siihen jos määrät alkavat nousta eikä se yksi kalja maun tai rentoutumisen takia enää olekaan tarpeeksi vaan alkaa tehdä mieli lisää etkä osaa olla hakematta, silloin on rajoitettava. Usko pois, myöhemmin se ei enää olekaan niin helppoa.
[/quote]
Täyttä asiaa. Jos annos alkaa hiljaa hivuttaen kasvaa, on aika lyödä jarrut pohjaan heti. Ei mitään selityksiä, tyyliin että "tää on nyt vain tällee kesällä..."
Jos duunit hoituu, ts. et ole muiden elätettävänä, ei alkon käytty kenellekään muulle. Sosiaaliluuserit pitäisi kautta linjan laittaa ojia kaivamaan, oli syy kotona lonnimiseen mikä hyvänsä.
Mun isä joi tosi paljon, mutta sitten lopetti. Ei yhtä kaljaa päivässä, vaan yhden kossun.
Nyt 75 v ja urheilee yms päivittäin.