Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:18"]

Ikävä kyllä ei taida tulla tapahtumaan täällä tasa-arvon takapajulassa :( Suomalaiset kun niin tykkäävät assosioitua näissä asioissa pikemminkin Venäjän linjaan.

[/quote]

Ideana siis, että pakotettaisiin miesten lisäksi vielä naisetkin kiusallamme armeijaan? Salli minun nauraa.

Vierailija
2/10 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan sitä mieltä että mikään ei ole turvallisuusympäristössämme muuttunut kun venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Norjassa, joka on sentään Naton jäsen, kutsutaan naisetkin jo aseisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en minä tiedä....meillä on puolen vuoden ikinen lapsi nyt ja olen lähdössä tammikuussa inttiin. Imetän vielä mutta pitänee vieroittaa joulukuussa. Mies jää hoitamaan lasta. Eihän tuo innoissaan ole mutta sillä on nyt pakko edessä. Odotan innolla tulevaa ensi vuotta, peruskoulutusta ja auk:a ja mahdollista ruk:a :) Ei naiseus ja synnytykset ole sotilasuran este!

Vierailija
4/10 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, oot rohkea! Lapsi ja mies pärjäävät taatusti :)

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 10:17"]

Niin en minä tiedä....meillä on puolen vuoden ikinen lapsi nyt ja olen lähdössä tammikuussa inttiin. Imetän vielä mutta pitänee vieroittaa joulukuussa. Mies jää hoitamaan lasta. Eihän tuo innoissaan ole mutta sillä on nyt pakko edessä. Odotan innolla tulevaa ensi vuotta, peruskoulutusta ja auk:a ja mahdollista ruk:a :) Ei naiseus ja synnytykset ole sotilasuran este!

[/quote]

Vierailija
5/10 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä naisia pitäisi rangaista siitä että miehet sotivat? Naiset ovat aina kärsineet sodista kaikkein eniten ja joutuneet huolehtimaan lapsista, vanhuksista ja haavoittuneista sekä pitämään yhteiskuntaa pystyssä samalla kun miehet ammuskelevat toisiltaan aivot pihalle.

Vierailija
6/10 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 10:49"]

Miksi ihmeessä naisia pitäisi rangaista siitä että miehet sotivat? Naiset ovat aina kärsineet sodista kaikkein eniten ja joutuneet huolehtimaan lapsista, vanhuksista ja haavoittuneista sekä pitämään yhteiskuntaa pystyssä samalla kun miehet ammuskelevat toisiltaan aivot pihalle.

[/quote]

Minusta on suurempaa kärsimystä tulla ammutuksi kuin joutua huolehtimaan lapsista. Aika köyhää yleensäkin brassailla sillä, kuka sodasta eniten kärsii.

Vierailija
7/10 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä tasa-arvoa, mutta ei ihan feministien tarkoittamalla tavalla. Feministit tietenkin haluavat jakaa oikeudet ja velvollisuudet tasan, mutta niin että naisille tulee oikeudet ja miehille velvollisuudet.

Vierailija
8/10 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan intti kuitenkin loppujen lopuksi positiivinen meriitti töitä hakiessa naisillakin. Toivottavasti päättäjämme tekevät samanlaisen sukupuolineutraalin asevelvollisuuslain.

Vierailija
9/10 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä ei taida tulla tapahtumaan täällä tasa-arvon takapajulassa :( Suomalaiset kun niin tykkäävät assosioitua näissä asioissa pikemminkin Venäjän linjaan.

Vierailija
10/10 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah