Vierailija

Toisen ketjun innoittamana. :)

Olen syntynyt kuukautta ennen laskettua aikaa ja syntymäaikani vuoksi olen umpisurkea rapu. Minun olisi pitänyt syntyä elokuun puolivälissä ja olla komea leijona. Kumpi minä nyt sitten olen? Leijona tietysti? Vaiko eikö?

• ylös 2
  • alas 2

Kommentit (8)

Vierailija

Samaa olen pohtinut itsekin. Synnyin keisarileikkauksella viimeisenä mahdollisena päivänä neitsyenä. Jos olisin syntynyt normaalisti muutaman päivän päästä, niin olisin ollut vaaka. En koe olevani yhtään tiukkapipo, tarkka ja niuho neitsyt vaan vaaka, joka on rento ja tasapainoinen

Vierailija

Kyllä sen saa valita. Itse valitsin tynnyrinpesijän sekä pussirotan horoskoopeikseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kukaan selväjärkinen ota tätä horoskooppihuuhaata tosissaan.

Ole vaikka lohikäärme, ei kiinnosta.

Vierailija

Mä taas meinasin syntyä heinäkuussa, ja synnyin elokuussa. Laskettu aika oli syyskuussa. Oonko mä nyt rapu, leijona, vai neitsyt?
Ps. ravun luonnekuvaus osuu parhaiten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kukaan selväjärkinen ota tätä horoskooppihuuhaata tosissaan.

Ole vaikka lohikäärme, ei kiinnosta.

En minäkään ota. Muuten vain kiinnostaa, koska monet ottavat nämä asiat hyvin tosissaan. Tiedän jopa työpaikan, jonka rekryhaastatteluissa on ensimmäiseksi kysytty horoskooppimerkkiä ja tehty vastauksen perusteella päätelmiä hakijan luonteesta.

Ja sattumoisin muuten olen myös kiinalaisen horoskoopin lohikäärme.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä se katsotaan toteutuneesta syntymäajasta, ei lasketusta ajasta.

Mutta eikö kuitenkin ole ihan sama, kummalla puolella mamman vatsanahkaa lapsi on? Jos jostakin mitään voi laskea, hedelmöittymisestä ehkä.

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.