Nordeassa ongelmia
Nordean tunnuslukulaitteella ei pääse hoitelemaan pankkiasioita.
Itse en ole ottanut muita keinoja käyttöön, joku sovelluskin kait on. Keljuttaa.
Kommentit (17)
Milloin mahtavat saada vian korjattua?
Pelittääköhän siellä mikään muukaan?
Tunnuslukusovellus toimii normaalisti.
Se vanhempi verkkopankki toimii tunnuslukulaitteella. Just aamulla kävin maksamassa laskuja.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu siinä vanhassa verkkopankissa.
Yritin sitäkin kautta niin ei onnistunut. Heitti taas uuden puolelle.
Nordeassa on aina ongelmia. Nordea on ongelmapankki. Ö-mappikamaa!
Ai onko? Enpäs huomannutkaan. Miksikö en? Vaihdoin pankkia pari kk sitten! Nordean tiliäni en tosin sulkenut sillä jätetään ne kuuluisat hiekat pankkiin. Hihihiii!
Ei ole ongelmaa Nordealla vaan huoltokatko. Siksi tunnuslukusovellus ei (välttämättä) toimi.
No nyt vihdoin pääsin ilman, että heitti uuden pankin puolelle.
Nordea on kyllä melkoinen ongelmapankki. Pitää laittaa harkintaan pankinvaihto, ihan noin muutenkin ja etenkin kovien maksujen vuoksi.
Ex-Nordean asiakas minäkin, mutta jätin sinne lapsuuden aikaisen säästötilini, jonne siirrän muutaman hilun, jotka käyn sitten ihan pankin kiusaksi Helsingin käteiskonttorista nostamassa, kun satun lomilla olemaan sillä suunnalla. PS. Siinä konttorissa on muuten ihan helvetin surkea palvelutaso. Nordea on selkeästi ajanut - ja ajaa - työntekijöitään uupumuksen partaalle.
Kaikkien pankkien palvelutaso on laskenut ihan paskalle tasolle :(...
Pankkien vihollinen kirjoitti:
Kaikkien pankkien palvelutaso on laskenut ihan paskalle tasolle :(...
Niin on! Vaikka pankissa tuleekin kieltämättä käytyä äärimmäisen harvoin, niin on menty siihen (ainakin OP), että kun astut sisään konttoriin varsinkin sen jälkeen, kun kassapalvelut on päivän osalta ohi (klo 12), niin pankissa ei ole ketään "vastassa". Työntekijät ovat siellä lasikopperoidensa takana tyyliin "onko sinulla jotakin todella tärkeää asiaa, kun tulit tänne?".
Asiaa pankkiin voi syntyä jo siitä syystä että käy niin onnettomasti että sekä puhelin että lompakko katoaa.
Naurettavimpia ovat ehkä ne pankkikonttorit, jotka ovat "auki" klo 10-16.30, mutta joihin ei pääse sisälle muuta kuin ajanvarauksella. (Tämä oli tilanne paikallispankkimme kohdalla jo ENNEN koronaa.) Mitä sellaiset konttorit edes tekevät ulko-ovella?! Voisivat poistaa ne ja päästää ajanvarausasiakkaansa sisään takaoven kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ongelmaa Nordealla vaan huoltokatko. Siksi tunnuslukusovellus ei (välttämättä) toimi.
Mikähän valopään älyn väläys tämä on? Ei ole ongelmaa vaan huoltokatko. Eiköpähän tuo liene sama asia asiakkaan kannalta katsottuna.
Onnistuu siinä vanhassa verkkopankissa.