Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mun äidin veli haukkuu mua jatkuvasti jos satumme olemaan samassa paikassa. Viimeisin oli rillipöllö ja on hän myös mun harrastuksia haukkunut. Silmälasit on tärkeät mulle koska ilman niitä en näe.
Hän tuli meille kotiin ja haukkui mut meidän pihassa.
Oli aika nöyryyttävää, en menisi itse niille haukkumaan heitä.

Jos otan asian puheeksi perheen kanssa niin yllättäen kukaan ei jaksa puhua siitä.
Olen niin kyllästynyt olemaan kiusaamisen kohteena.
Millä saisin sen loppumaan, välit olen katkaissut jo enkä ole enää kummin tehtävissäkään koska hän haukkuu mua.

Onko noloa tehdä rikosilmoitus koska ei hän tule lopettamaan mun kiusaamista ikinä? Saan vain pahempia paniikkihäiriö kohtauksia kun tuo kiusaa. Ihan milloin mistäkin.

• ylös 4
  • alas 1

Kommentit (16)

Vierailija

Mä kyllä tekisin ilmoituksen ja jos heillä on lapsia niin kiusaisin tekemällä lasun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tekisin ilmoituksen ja jos heillä on lapsia niin kiusaisin tekemällä lasun.

Rikosilmoituksen voit tehdä, mutta ei mitään "takaisin kiusaamisia" - siinä alentuu itse samalle tasolle.   

Oletko yrittänyt puhua tämän henkilön kanssa kahden?  Sano, että koet käytöksensä loukkaavana.  Ja käske lopettaa.

Vierailija

Ei hän ymmärrä puhetta on kiusannu mua jo niin monta vuotta. Milloin harrastuksista milloin ulkonäköön liittyvissä asioissa.

Vierailija

Sun enos on lapsellinen. Se tuosta nyt nousee mieleen.

Jos sun perhe ei jaksa asiasta puhua, löytyisikö joku muu järkevä kuuntelija, jolla olisi aikaa ja halua kuunnella tai jopa puuttua asiaan? Kiusaajalla on pakko olla ruuvi joko löysällä tai kireällä ja herää kysymys mitä hän sillä hakee ja mitä hän siitä saa. Onko hänellä jokin persoonallisuuden paha häiriö, joka selittäisi  tuollaista käytöstä.

Vierailija

Lapselliselta jälkeenjääneeltä kuulostaa tuo eno. Ei ole kaikki ruuvit ihan kunnolla päänupissa.

Vierailija

Äitini on samanlainen kuin enosi, ei ole kypsynyt aikuisen tasolle, jokin luonnehäiriö hänellä on ja haukkuu samalla lailla ihmisiä. Varmaan teidän suvussa ollaan niin totuttu siihen että ihmisiä haukutaan, että eivät osaa sinua puolustaa tai tehdä asialle mitään.

Siksipä välit poikki, ei sinun tarvitse tätä enoa nähdä. Eikä muutakaan sukua, jos et halua. Voit olla aina vaan kiireisempi, jättää vastaamatta puheluihin yms. Opetella pitämään omista rajoista kiinni. 

Vierailija

Esim jos hän tuppautuu pihallesi, kävelet vaan pois ekan loukkauksen tullessa, lukitset oven ja jätät enon sinne ihmettelemään. Jos joku valittaa sulle että älä nyt tuosta suutu, niin ei tarvitse edes vastata. Sinä saat suuttua tuosta ja katkaista välit. Ei näihin ihmisiin auta se että ystävällisesti puhuu asiasta, koska eivät he ole normaaleja. Kiusaajat useinkaan eivät ole.

Vierailija

Ota etäisyyttä. Älä kutsu kylään. Jos tulee samaan kyläpaikkaan, lähde pois sanoen kovaan ääneen: „ No nyt meni nämä kutsut pilalle!“

Vierailija

Mun eno teki tätä myös. Haukkui myös äitiäni aina kun mahdollista. Hänellä oli aina parempi tieto ja taito joka asiaan. Muistan kun pikkusiskoni 5v syntymäpäivillä sisko kiitti enon mielestä väärin. Eno alkoi siinä paikassa huutaa siskolleni niin pitkästi, että sisko alkoi itkeä ja lukittautui huoneeseensa.
Tämän jälkeen eno alkoi huutaa äidilleni. Äiti ärisi takaisin synttäreiden pilaamisesta ja lopulta isäni ja toinen enoni nakkasivat tämän enon pihalle. Sisko saatiin kauhealla maanittelulla kakulle.
Äiti ei tuon jälkeen pitänyt enoon enää mitään yhteyttä. Siihen asti oli kutsunut syntymäpäiville ja juhliin. Nähdään enoa enää sukujuhlissa. Ei tervehditä eikä mennä lähellekään jos ei ole ihan pakko. Äiti sanoi, että eno on vihannut häntä aina ja todennäköisesti käyttää meitä vain inhonsa purkamisen välineenä. Ja saadaan olla niinkuin eno ei olisi paikalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun eno teki tätä myös. Haukkui myös äitiäni aina kun mahdollista. Hänellä oli aina parempi tieto ja taito joka asiaan. Muistan kun pikkusiskoni 5v syntymäpäivillä sisko kiitti enon mielestä väärin. Eno alkoi siinä paikassa huutaa siskolleni niin pitkästi, että sisko alkoi itkeä ja lukittautui huoneeseensa.
Tämän jälkeen eno alkoi huutaa äidilleni. Äiti ärisi takaisin synttäreiden pilaamisesta ja lopulta isäni ja toinen enoni nakkasivat tämän enon pihalle. Sisko saatiin kauhealla maanittelulla kakulle.
Äiti ei tuon jälkeen pitänyt enoon enää mitään yhteyttä. Siihen asti oli kutsunut syntymäpäiville ja juhliin. Nähdään enoa enää sukujuhlissa. Ei tervehditä eikä mennä lähellekään jos ei ole ihan pakko. Äiti sanoi, että eno on vihannut häntä aina ja todennäköisesti käyttää meitä vain inhonsa purkamisen välineenä. Ja saadaan olla niinkuin eno ei olisi paikalla.

onpa inhottava tyyppi..mahtaa tulla kivat riidat, sitten kun isovanhempiesi perintöä jaetaan. 

Ei tuollaisiin tyyppeihin tarvitse olla yhteydessä, ja itse sanoisin takaisin suoraan, että vittuako mua haukut ja puutut mun asioihin? Jos vastaa että vitsi, vitsi niin topakasti: pidä ne sun niinsanotut vitsit omana tietonasi, on kuule aika loukkaavia ja noloja. Ei ole pakko sietää shittiä. 

Vierailija

Millainen eno käyttäytyy noin, jos siis on ihan vakavissaan? Kuulostaa aikamoiselta mieslapselta. Ja juntilta.