Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi pillereiden jälkeen ja oudot kivut

Vierailija
15.10.2014 |

Hei kaikki :) Olen uusi vauvakuumeilija täällä ja olisi muutama kysymys. Lopetin pillerit n.2 viikkoa sitten toiveena raskaus ja nyt kp 10/28 (tämän pituinen kierto on aina ollut, mutta en tiedä venyykö mun kk-kierto pillereiden lopetuksen jälkeen). Tyhjennysvuoto kesti vain 2 päivää, joka tosin voi johtua siitä että lopetin e-pilleri liuskaa kesken. Mulla on monta päivää ollut kohdun alue ja munajohtimet kipeänä. Kumartuessa tai ylös noustessa oikean puolen munajohtimessa välillä viiltäviä pistoksia.
Mistä tämä voi johtua, voiko olla vaarallista? On myös ollut aika heikko olo viimeiset pari päivää, paleltaa ja on kuuma vuorotellen. Aamulla on paha olo ja oksettaa..mutta se voi johtua alhaisesta verensokerista.
Raskaanakaan en voi tässä vaiheessa olla (testin tein aamulla varmuuden vuoksi).

Onko kellään jonkinäköistä mahdollista selitystä näille asioille, vai onko ihan normaalia.

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kuukautiset vielä ovat alkamassa, sillä tein tänään ovulaatiotestin joka näytti ha alkaa punaista viivaa, eli luultavasti ovulaatio pian tulossa. Voivatko kivut johtua siitä?
Kerkesin syödä pillereitä vain vähän päälle 3 kuukautta
AP

Vierailija
2/2 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun oma kuukautiskierto heräilee, mulla oli ihan samat oireet 2vk siitä kun lopetin pillerit kesällä. Siitä jonkun ajan päästä alkoivatkin menkat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme