Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoimen työhakemuksen lähettämisestä kysymys

Vierailija
15.10.2014 |

Pakko tässä on alkaa tehtailla avoimia työhakemuksia, kun ei avoimia työpaikkoja näytä olevan. Sähköpostilla lähetän, mutta miten saada se menemään oikealle henkilölle, jos yrityksen nettisivuilta ei löydy esim hr- tai henkilöstöpäällikköä? Onko ihan pöhköä lähettää esim. info@yritys.fi-osoitteeseen, jos ei tiedä kelle hakemuksen kohdistaa? Mitä nyt olen katsellut, niin monen firman sivut on tehty silleen, että on vain joku yhteydenottolomake...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Info-osoitteessa on todennäköisesti töissä henkilö, joka tietää kenelle hakemus välitetään eteenpäin. Olen itse toimistosihteeri ja muutaman kerran on tullut palauteosion kautta avoin hakemus, jonka olen välittänyt eteenpäin (meidän firmassa tämä tosin kertoo vähän hakijan saamattomuudesta, sillä oikean henkilön yhteystiedot löytyvät nettisivuilta jos vain viitsii etsiä).

Vierailija
2/4 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Toimistosihteerin töitähän minäkin olen hakemassa ja noin toimisin minäkin, jos hakemus tupsahtaisi. Ei kun rohkeesti vaan hakemuksia liikenteeseen, ei tässä muukaan auta. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös soittaa yrityksen vaihteeseen ja kysyä kelle hakemus osoitetaan. Mielestäni yleinen info-meililboksi ei ole paras tapa. Sinne tulee spämmiä ja muuta turhaa myös.

Vierailija
4/4 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, soittaa voisi tietysti myös... nettisivuilta löytyvälle tj:lle ei ehkä ekana kannata laitella, paitsi tietysti jos on ihan pikkufirma. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän