Millaiset välit teillä on omiin siskoihinne?
Me emme ole olleet tekemisissä lähes vuoteen, välit ovat poikki.
Hän on itse laittanut välit poikki minun sekä toisen vanhemman siskon kanssa. Sitten toinen siskoni laittoi minulle viestiä että sinä olet kuulema sanonut tätä nuorempaa siskoa tyhmäksi hänen tyttärelleen, ja vaati selitystä. :O))
Enpä muista asiaa, ehkä olen sanonut niin on hän itsekin minua nimitellyt, mutta en ole siitäkään meteliä pitänyt. Sitähän ihminen sanoo välillä ajattelemattomuuksia.
Mutta ihmettelen kun kerta välit on laitettu poikki, niin mitä sitä perään huuteleen enää? miksi joku jää tollee jankkamaan jotain asiaa ja viestittelee äidin kautta.
Mitä mieltä? onko jollakulla muulla välit poikki sukulaisiin, oletteko koskaan riidelleet keskenänne?
Kommentit (25)
Minä olen yrittänyt korjata välejäni hänen kanssaan useaan otteeseen, muttei hän ole vastannut viesteihin edes. Ehkäpä tässä täytyy kuolla sitten ekana ennekuin välit paranee hohoijaa..
ap
Mulla sisko on ainoa sukulainen johon pidän yhteyttä. Vanhemmat kuolleet vuosia sitten, samoin isovanhemmat. Muut sukulaiset aina olleet etäisiä. Meillä on siskon kanssa välimatkaa noin 350km, joten valitettavan harvoin tukee nähtyä, pari kertaa vuodessa. Kuitenkin lähes päivittäin pidetään yhteyttä muuten eli hyvät välit on.
Viileät. Ei ole puhuttu moneen kuukauteen. Ei ole mitään puhuttavaa. Mun osalta meidän välit on poikki kokonaan. En vaan jaksa siskoani. Rasittava ihminen. En vaan enää jaksanut sitä ainaista arvostelua joka ikisestä asiasta. Ja sitä, kuinka hän on niin täydellinen ja aina oikeassa ja tekee aina oikeat valinnat. Ihminen, joka ei näe muiden tapoja ja syitä miksi tekee toisin yms.
Etäiset, sisko kuoli 13 vuotta sitte. Ihmettelen aina sisarustensa kanssa tappelevia. Itse kaipaan siskoani enkä kyllä haaskais aikaa riitelyyn. Mutta ihminen oppii yleensä vasta kun menettää.