Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä kortteja tarvitset töissäsi?
07.09.2021 |
Minä tarvitsen nämä:
- vartijakortti
- järjestyksenvalvojakortti
- ajokortti
- työturvallisuuskortti
- tulityökortti
- EA1
- anniskelupassi
Kyllä harmittaa, kun useimmat kortit täytyy uusia käymällä joku typerä kurssi 3-5 vuoden välein. Kursseilla käytävät asiat on joko itsestäänselviä tai sellaista turhaa nippelitietoa, jota ei ikinä tarvitse missään. Kaiken lisäksi joudun maksamaan kaikki kortit ja useimmat kurssit itse, vaikka palkkani on pieni (n. 1 800 - 2 500 €/kk).
Kommentit (22)
En tarvitse edes ajokorttia työni takia, mutta se helpottaa kyllä työpaikalle pääsemistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hygieniapassi. Lisäksi meillä on säännöllisesti ensiapukurssit (1 ja 2). Kouluaikoina oli myös työturvallisuuskurssi.