Vierailija

meinaa tehä kun heidän suosio laskee kuin lehmän häntä? Epätoivoisina yrittävät mainostaa maksullisia striimejä... Töihin tuskin menevät, katoavatko vain sitten suomesta ja jatkavat elämää sossun elätteinä?

Oikeasti on ruennut kiinnostamaan tämä. Somessakin jo paljon mielenkiintoisempia hörhöjä kuin he, enää kiinnostaa heidän jatkonsa.

• ylös 4
  • alas 2

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kiitos Junes. Teit arvokasta työtä suomalaisten lasten turvallisuuden hyväksi paljastaessasi rakenteellisen lasten hyväksikäytön Suomen kouluissa ja päiväkodeissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap:n tekstistä paistaa lähimmäisenrakkaus💖

Luuletko että tämä harmittaa minua? Mä oon seurannut noita vaan somessa viihdearvon vuoksi ja voin avoimesti myöntää, että jos jompikumpi putoaisi heikkoihin jäihin niin soittasin apua mut itse en menisi apuun. Ei oo mulla heihin lähimmäisen rakkautta, kiusaajiahan ne on, vaikka viihdettä tarjoavatkin.

Itse asiassa ovat murentaneet lähimmäisenrakkauttani siinäkin mielessä, että en haluaisi käydä enää Oulussa, voisin joutua jonkun heitä äänestäneen kanssa tekemisiin. 🤭

Mut joo, saa nimitella yms, heidän seuraajiltaan ei kukaan varmaan odota kovin paljoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos Junes. Teit arvokasta työtä suomalaisten lasten turvallisuuden hyväksi paljastaessasi rakenteellisen lasten hyväksikäytön Suomen kouluissa ja päiväkodeissa.

Siis mistä sä puhut? Anna ihan konkreettinen esimerkki rakenteellisesta hyväksikäytöstä kouluissa ja päiväkodeissa Suomessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis mistä sä puhut? Anna ihan konkreettinen esimerkki rakenteellisesta hyväksikäytöstä kouluissa ja päiväkodeissa Suomessa.

ensikoto-hankkeessa rais kaa jia autettiin groomaamaan lapsia viemällä niitä päiväkoteihin ja kouluihin

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.