Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi muilla kortsut pettää mutta meillä ei?

Vierailija
15.10.2014 |

vaikka miten toivoisin että poksahtaa niin ei tapahdu?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhentuneet kortsut? Jollain tapaa edesautettu hajoamista? Sulle vaan valehdellaan että ovat koko vempelettä käyttäneet?

Vierailija
2/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, kaikki ehkäisyvälineet voivat pettää, mutta todennäköisyys siihen omalla kohdalla on onneksi pieni. Miksi ihmeessä käytät kondomia, jos haluat lapsia?

Tää on näitä "kun mulle ei ole käynyt niin, niin muillekaan ei voi käydä niin, vaan valehtelevat".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut eivät osaa käyttää kortsua, laittavat sen esim. ihan väärään paikkaan yms.

Vierailija
4/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vehje on niin pieni.

Vierailija
5/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. Muut eivät ilmeisesti osaa käyttää kumia oikein, eli laittavat sen paikoilleen liian myöhään (ts touhutipat ovat tehneet jo tehtävänsä). 

Vierailija
6/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pettäessä pitää käyttää kortsua. Kauheaa jos syyttömälle kumppanille kulkeutuu jokin tauti..

Vierailija
7/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te osaatte käyttää sitä oikein, kaikki eivät osaa.

Vierailija
8/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyntänyt melko lailla, ja kerran on käynyt niin että sain kolme kumia rikki peräkkäin yhdynnässä. Uusi Durexin paketti, heitin loputkin pois - tuomitsin viallisiksi. Kumit menivät kunnolla rikki että koko sänky oli täynnä lateksisilppua vielä aamullakin.

Vierailija
9/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:17"]

vaikka miten toivoisin että poksahtaa niin ei tapahdu?

[/quote]

Meillä "petti" se vaan sen kerran kun pienessä kännissä unohdettiin se laittaa. 8 vuotta toimi oikein hyvin ja unohduksen tuotos on nyt iltatähtemme 2v. En edes ajatellut että voisin tulla raskaaksi, kun menkatkin oli just loppunut, mutta näin vaan kävi. 

Vierailija
10/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kerran "pettänyt". Eli mies oli tullut mutta jäi sisälle fiilistelemään, piplu löystyi ja kumi jäi sisälle. 

Oikein käytettynä harvemmin pettää se kumi. Toki jos ne ovat liian pieniä niin saattaa kai se poksahtaa, mutta sen kyllä tuntee.

Vierailija
11/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:55"]

Olen kyntänyt melko lailla, ja kerran on käynyt niin että sain kolme kumia rikki peräkkäin yhdynnässä. Uusi Durexin paketti, heitin loputkin pois - tuomitsin viallisiksi. Kumit menivät kunnolla rikki että koko sänky oli täynnä lateksisilppua vielä aamullakin.

[/quote]

En enää koskaan osta niitä durexin ohuita kortsuja. Paukkuu joka toinen rikki. Normidurexit on mulla toistaiseksi kestäneet ihan hyvin. Tosin kyllä ne ohuetkin "normaalissa" seksissä kestää. Tämä kortsun rikkonut seksi oli sen verran villiä, että sänky natisi liitoksissaan ja lopulta romahti puolittain :D

Vierailija
12/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa käyttää. Oikeasti niitä on vaikea saada oikein yksin, kun pitäisi pitää esinahka takana, pitää kumin päästä kiinni jotta sinne ei jää ilmaa ja samalla rullata. Käytön jälkeen aina tarkistus ettei ole reikää niin voi hakea sitten jälkiehkäisypillerin jos kumi petti. Kahdestaan laitettuna sen saa varmemmin oikein.

T. 8 vuotta kumeja käyttänyt ja ei ole koskaan pettänyt.

Vierailija
13/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelin naapurin kaunotarta paljaalla useaan kertaan. Olen tavannut hänet 3 kertaa. Se nainen on täys bimbo. Sillä ei ole mitään ehkäisyä. Olen naimisissa. Marko 28v

Vierailija
14/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksällä oli jättik*pä (vaan ei se sitä osannut käyttää) ja peruskaupasta ostetut kumit hajoili, seksikaupasta löytyi xxl-kumeja. Noh, vahinkoraskauksia ei silti sattunut.

Jos haluat lapsen niin oisko parempi vaikka puhua sen miehen kanssa aiheesta?

Vierailija
15/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 09:55"]

[/quote]

En enää koskaan osta niitä durexin ohuita kortsuja. Paukkuu joka toinen rikki. Normidurexit on mulla toistaiseksi kestäneet ihan hyvin. Tosin kyllä ne ohuetkin "normaalissa" seksissä kestää. Tämä kortsun rikkonut seksi oli sen verran villiä, että sänky natisi liitoksissaan ja lopulta romahti puolittain :D

[/quote]

Pitänee itsekin harkita merkin vaihtoa ilmeisesti, alko pelottaa ton sen lateksisilpun keskellä. En kyllä osaa sanoa että ovatko ohuita vai normidurexeja, epäilin ohuiksi kun sellaisilta tuntuvat.

Vierailija
16/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:11"]

Pitänee itsekin harkita merkin vaihtoa ilmeisesti, alko pelottaa ton sen lateksisilpun keskellä. En kyllä osaa sanoa että ovatko ohuita vai normidurexeja, epäilin ohuiksi kun sellaisilta tuntuvat.

[/quote]

Näin jälkikäteen näille on hyvä nauraa, kun on ollut hyvä tuuri. Mutta oikeasti silloin oli vähän kuumottavaa, kun kerrankin meni rikki suunnilleen naisen ovulaation aikaan ja sormet ristissä toivoo jälkiehkäisyn ja onnensa riittävän, ettei tule sellaista vähintään 18-vuoden sitoumusta hauskanpidon kylkiäisenä. Ei kauheasti sp-tautikaan mieltä lämmittäisi.

Vierailija
17/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:11"]

[/quote]

Näin jälkikäteen näille on hyvä nauraa, kun on ollut hyvä tuuri. Mutta oikeasti silloin oli vähän kuumottavaa, kun kerrankin meni rikki suunnilleen naisen ovulaation aikaan ja sormet ristissä toivoo jälkiehkäisyn ja onnensa riittävän, ettei tule sellaista vähintään 18-vuoden sitoumusta hauskanpidon kylkiäisenä. Ei kauheasti sp-tautikaan mieltä lämmittäisi.

[/quote]

Onneks huomasin nämä kaikki ja kolmannen kohdalla lopetettiin leikki siihen. Taisin tulla jonnekin turvallisempaan paikkaan siinä kohtaa, en usko vahinkoraskauteen ainakaan tässä kohtaa :)

Vierailija
18/18 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minäkin olen ihmetellyt.

Kai se johtuu siitä samasta syystä, miksi me ihmiset muutenkin ollaan niin erilaisia. Melkein joka asiaan löytyy eriävä kokemus tai eriävä mielipide. Aika pienikokoisia tosin ollan molemmat, sekä mies että minä, joten mahtaako tuo olla ainakin osaksi se syy.

Meillä kyllä keskusteltiin lasten hankkimisesta, mutta vahinkoraskautta toivoin silti. Eipä sitä koskaan tapahtunut, ja nyt ei varmaan enää voikaan tapahtua. Kaikki asiat vain eivät selviä keskustelemalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän