Mikä ulkonäkö seikka on sinun mielestä hyvä asia vastakkaisessa sukupuolessa?
Mä rakastan punahiuksisia/punapartaisia miehiä. Omalla miehellä tummat nää mutta silti kyllä rakastan häntä <3
Kommentit (18)
Olipa typerä avaus. Ei siinä ulknäkö paina kun ihastuu. Voi olla susiruma mutta ihana ihminen!
Aika vaikea sanoa kun kaikki on suhteellista mutta jos yksi asia pitää sanoa niin se on hyvä, ehjät ja valkoiset hampaat. Ei mitkään supersuorat ja valkoiset legot vaan normaalisiistit. Ylipäätänsäkin normaalisiisti ulkonäkö. Ei epäsiisti eikä ylilyönti.
Näitä on tosi paljon, oliko tarkoitus mainita vain yksi?
Tummat piirteet, ruskeat silmät, vähän sellaiset ilkeät kasvonpiirteet. Sporttinen kroppa, jossa leveät hartiat ja kapea lantio. En ole koskaan kiinnostunut miehestä, jolla ei näitä ominaisuuksia olisi.
Punapäät <3
Mutta oikeastihan kaltaisellani miehellä ei todellakaan ole varaa valkata hiusten värin perusteella. Kyse on vain siitä, mitä pidän viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa typerä avaus. Ei siinä ulknäkö paina kun ihastuu. Voi olla susiruma mutta ihana ihminen!
Harvoin näkee komeita tai kauniita ja susirumia yhdessä. Ystävyys sitten erikseen.
Miehellä tummat hiukset ja tummat piirteet. Vaaleahiuksiset miehet eivät jostain syystä koskaan ole sytyttäneet minua...
Miehillä aina hiukset. Kamalin on ajeltu kalju tai siili. Ihan turn off. Luontainen kaljuuntuminen on täysin ok.
Muuten tykkään sääristä ja käsivarsista. Kauniit pohkeet shortseissa tai käärityt hihat ja käsivarret siinä esillä työhommissa on jostaan syystä todella kuuma.
Kaunis takapuolion myös vienyt huomioni.
Sitten totta kai silmät. Sieltä vaan paistaa se persoona. Saa olla ujo, kunhan välillä katse kohtaa ja on sitä pilkettä. Itse tarkoitan tällä pientä piikikästä älykästä huumoria, mikä välittömällä ihmisellä ui sinne katseeseen asti kun keskustellaan. Tulee nälkä ja jäät lukemaan toista, mistä sitten alkaa se viipyilevä silmiin tuijottelu keskustelun lomassa, muu maailma katoaa ja kumpikaan ei enää oikein edes tajua mistä jutellaan kunhan jutellaan. N32
Sporttisuus. Kroppa hyvässä kunnossa terveellä tavalla. Ei mikään kilpaurheilija, mutta itsestään huolehtiva. Terveellisyyttä huokuva olemus. Pirteä hymy ja vanttera ryhti.
Iso maha miehellä